ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس کنکور گفتگو و مصاحبه با نفرات برتر کنکور آمار و ارقام و رتبه های برتر کنکور94

آمار و ارقام و رتبه های برتر کنکور94

آمار و ارقام و رتبه های برتر کنکور94 در این بخش ارائه می گردد.



 



۶ دانش‌آموز فارسی رتبه‌های تک‌رقمی کنکور سراسری را کسب کردند



شیراز - معاون آموزش متوسطه آموزش‌و پرورش فارس گفت: شش دانش آموزان از استان فارس موفق شدند رتبه‌های تک‌رقمی کنکور سراسری ۹۴ را در چهار گروه آزمایشی به خود اختصاص دهند.



به گزارش خبرنگار مهر، ناصر قجری صبح چهارشنبه در نشست خبری، بیان کرد: در کنکور سراسری ۹۴ تعداد شش نفر از دانش آموزان فارس در چهار گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و زبان‌های خارجه رتبه‌های تک‌رقمی را کسب کردند.



وی ادامه داد: در گروه علوم ریاضی رتبه چهار و پنج کشوری به مهدی لطافتی از دبیرستان شهید دستغیب ناحیه دو شیراز و امیر حسینی از دبیرستان ابن‌سینا ناحیه یک شیراز تعلق گرفت.



معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش فارس گفت: برادران دوقلوی دبیرستان شهید دستغیب شیراز نیز توانستند رتبه‌های پنج و شش کشوری گروه علوم تجربی را به خود اختصاص دهند.



قجری افزود: همچنین رتبه‌های هشت کشور در گروه علوم انسانی و دوم کشور در گروه زبان‌های خارجه به ترتیب به صدف وفا از دبیرستان نمونه دولتی فرهنگ ناحیه دو شیراز و یاسمین فروتن از دبیرستان فرزانگان ناحیه دو شیراز تعلق گرفت.



وی بیان کرد: استان فارس با دارا بودن شش رتبه تک‌رقمی توانست امسال رتبه دوم کنکور سراسری را در بین استان‌های کشور کسب کند و طی ۱۰ سال اخیر اولین بار است که دانش آموزان فارس توانسته‌اند به چنین موفقیتی دست یابند.



معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش فارس تعداد رتبه‌های تک‌رقمی فارس را در سال ۸۵ دو نفر، در سال ۸۶ چهار نفر، در سال ۸۷ دو نفر، در سال ۸۸ پنج نفر، در سال ۸۹ سه نفر، در سال ۹۰ سه نفر، در سال ۹۲ دو نفر و در سال ۹۳ یک نفر اعلام کرد.



قجری بابیان اینکه این دانش آموزان با لطف خدا و زحمات خود موفق به کسب رتبه‌های نخست کنکور سراسری شده‌اند، گفت: این شش دانش‌آموز همه از مدارس خاص اعم از تیزهوشان و مدارس نمونه دولتی بوده‌اند.



 



یزدی ها در صدر قبولی های کنکور/کسب ۵ رتبه برتر



یزد - مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: یزد برای بیست و یکمین سال متوالی رتبه نخست در کنکور سراسری را از آن خود کرد.



احمد شیرزاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به درخشش دانش آموزان یزدی در کنکور سراسری اظهار داشت: امسال پنج رتبه تک رقمی رشته های علوم تجربی، ریاضی و فنی و علوم انسانی به استان یزد اختصاص دارد.



وی از کسب رتبه چهارم کشور در گروه آزمایشی علوم تجربی توسط مهران نعمتی زاده خبر داد و افزود: همچنین کیان فرح زا رتبه هفتم، محمد رضا اقبالی زارچ از دبیرستان شهید صدوقی رتبه نهم و محمد رضا سلطانی علی آباد از دبیرستان شاهد شهید رمضان رتبه دهم گروه آزمایشی علوم انسانی را از آن خود کردند.



شیرزاد ادامه داد: رتبه هفتم گروه آزمایشی ریاضی و فنی نیز به محمد سعید مسیحا از دبیرستان استعدادهای درخشان برازنده مقدم یزد اختصاص پیدا کرد.



این مسئول تصریح کرد: موفقیت این دانش آموزان در سایه تلاش خانواده ها و معلمان دلسوز و سخت کوشی دانش آموزان حاصل شده است.



وی ادامه داد: یزد برای بیست و یکمین سال متوالی رتبه نخست در کنکور سراسری را از آن خود کرد.



شیرزاد ادامه داد: دانش آموزان باید این افراد را الگوی خود قرار داده و برای موفقیت در کنکور سراسری نحوه برنامه ریزی و مطالعه آنها را مدنظر قرار دهند.



مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: امیدواریم با سعی و تلاش دانش آموزان یزدی هر سال شاهد درخشش و موفقیت استان یزد در کنکور سراسری باشیم.



 



دانش آموز تبریزی نفر اول کنکور تجربی شد



تبریز - نتایج نفرات برتر کنکور سراسری ۹۴ اعلام شد که دانش آموز دختر تبریزی نفر اول کنکور رشته تجربی شد.



به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، نفرات برتر گروه‌های آموزشی کنکور سراسری ۹۴ مشخص شدند که سارا همتی از تبریز نفر اول کنکور رشته تجربی شد.



سارا همتی دانش آموز دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان یک تبریز بود.



سال گذشته نیز سه دانش آموز تبریزی و یک دانش آموز از شهرستان میانه در بین نفرات برتر کنکور سراسری ۹۳ حضور داشتند.



در گروه علوم ریاضی و فنی رتبه‌های اول تا سوم را به ترتیب پژمان شهبازی دستجرده از اصفهان، محمد رسول‌یزدیان از قم و وحید بالازاده مرشت از بابلسر از آن خود کردند.



همچنین در گروه علوم تجربی سارا همتی از تبریز، کیانا تدبیر واجارگاه از لنگرود و فائزه قائم دوست از زاهدان نیز اول تا سوم شدند.



همچنین در گروه علوم انسانی علی کیانی نیستانکی از تهران، سید ابوالفصل میررضی از اصفهان، ابوالفضل مشیری از اصفهان رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند.



آناهیتا هدایتی از تهران، المیرا آشفته از تهران و غزاله پژند از کرج در گروه هنر نیز به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.



در گروه زبان‌های خارجی پویا همدانیان خوزانی از کاشان، یاسمین فروتنی از شیراز و زینب شیرزادمقدم از شمیرانات اول تا سوم شدند.



 



دانش آموز زاهدانی رتبه سوم کنکور تجربی را به دست آورد



زاهدان-فائزه قایم دوست دانش آموز زاهدانی توانست در آزمون سراسری سال ۹۴، رتبه سوم آزمون رشته تجربی را به خود اختصاص دهد.



به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز با اعلام رتبه های برتر آزمون سراسری موجی از خوشحالی جامعه فرهنگیان سیستان و بلوچستان را در بر گرفت چرا که بر اساس اعلام سازمان سنجش در رشته تجربی سرکار خانم سارا همتی از تبریز رتبه اول، کیانا تدبیر واجارگاه از لنگرود رتبه دوم و فائزه قایم دوست از زاهدان رتبه سوم را به دست آورد.



مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار مهر کسب این افتخار را به جامعه سیستان و بلوچستان تبریک گفت و اظهار داشت: بدون شک اراده و ایمان اینجا است که معنا پیدا می کند، این دانش آموز زاهدان در کنار تلاش و حمایت بی شائبه معلمان خود به این رتبه دست یافت.



 


آمار بازدید: 2519 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image