ارتباط مستقیم با 30595 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس کنکور آخرین و جدیدترین اخبار کنکور زمان اعلام نتایج کنکور۹۴ و اخبار رتبه‌های تک رقمی کنکور

زمان اعلام نتایج کنکور۹۴ و اخبار رتبه‌های تک رقمی کنکور

نتایج کنکور۹۴ اواخر هفته آینده منتشر می‌شود/ اعلام ظرفیت پذیرش - رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعلام نتایج آزمون سراسری سال ۹۴ گفت: نتایج کنکور سراسری اواخر هفته آینده منتشر می شود.



دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس برنامه ای که از پیش هم اعلام کرده بودیم نتایج آزمون سراسری تا اواخر هفته آینده و در ابتدای نیمه دوم شهریورماه اعلام می شود.



رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آمار داوطلبان و ظرفیت پذیرش گفت: تعداد ۸۷۷ هزار نفر در آزمون سراسری ثبت نام و ۷۹۶ هزار نفر در آزمون شرکت کردند. کمتر از ۱۰ درصد غایب داشتیم که نشان می دهد داوطلبان واقعی با تعداد خروجی های دبیرستان ها همخوانی دارد.



وی افزود: صف کنکور در حال کاهش است و تقریبا همه افراد مجاز به انتخاب رشته شده اند.



وی گفت: از میان ۷۹۶ هزار نفر ، تعداد ۷۶۷ هزار و ۲۵۷ نفر ظرفیت داریم که ظرفیت پذیرش در علوم ریاضی ۲۸۰ هزار و ۲۴۷ نفر، ظرفیت پذیرش در علوم تجربی ۲۲۷ هزار و ۲۲۰ نفر، ظرفیت پذیرش در علوم انسانی ۲۱۹ هزار و ۲۱۵ نفر، ظرفیت پذیرش در هنر  ۱۸ هزار و ۱۹۶ نفر و ظرفیت پذیرش در زبان ۲۲ هزار و ۳۷۹ نفر است.



 



کسب 75 درصد رتبه‌های تک رقمی کنکور امسال توسط دانش‌آموزان سمپاد



معاون مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان گفت: سال 94 یکی از سال‌های پرافتخار برای این مرکز بود زیرا 75 درصد رتبه‌های اول تا دهم کنکور سراسری، معادل 28 نفر از 36 نفر برتر کنکور از دانش‌آموزان مدارس سمپاد بودند.



‌به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، نستوه، در آئین افتتاحیه کنگره قرآنی دانش‌آموزان پسر مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور که در سنندج در حال برگزاری است، اظهار کرد: بیش از 400 دانش آموز دختر و پسر در مرحله کشوری کنگره قرآنی مدارس استعدادهای درخشان حضور دارند.



وی اظهار کرد: در این مرحله 200 دانش‌آموز پسر و 205 دانش‌آموز دختر به کنگره نهایی قرآن کریم راه یافته‌اند.



نستوه، حضور دانش‌آموزان برگزیده کنگره قرآنی از میان 11 هزار دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور را نشان دهنده شایستگی آنان دانست و عنوان کرد: در مرحله استانی کنگره قرآن 8300 نفر شرکت کردند که از بین این افراد2600 نفر برگزیده به مرحله منطقه‌ای و در نهایت 405 نفر نیز به مرحله کشوری کنگره راه پیدا کردند.



وی با بیان اینکه پنج عامل ایمان،‌ تفکر، اخلاق، علم و عمل شکل‌دهنده جامع زندگی انسان است، بیان کرد: هسته مرکزی این عناصر تفکر است و در طراحی برنامه‌های درسی این پنج عامل در نظر گرفته شده است.



معاون مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان در ادامه به برنامه‌های پرورشی و قرآنی مدارس سمپاد نیز اشاره کرد و افزود: بعضی از این فعالیت‌ها مانند کنگره قرآن کریم رقابتی است و تعدادی نیز مانند طرح فراگیر آموزش قرآن کریم که در دوره اول و دوم متوسطه اجرا می‌شود به صورت غیر رقابتی در سطح مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور پیگیری می‌شود.



معاون مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان در بخش پایانی سخنان خود به موفقیت‌های دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان در سال تحصیلی 94-93 اشاره و بیان کرد:‌ سال 94 یکی از سال‌های پرافتخار برای این مرکز بوده چرا که 75 درصد رتبه‌های اول تا دهم کنکور سراسری، معادل 28 نفر از 36 نفر برتر کنکور از دانش‌آموزان مدارس سمپاد بودند که این مهم نشان‌دهنده کیفیت آموزش و بهبود روند امور است.



یادآور می‌شود؛ در ادامه برنامه‌های کنگره قرآنی، محفل انس با قرآن شب گذشته با حضور دانش‌آموزان شرکت کننده، در حسینیه سنندج برگزار و تعدادی از دانش‌آموزان و قاریان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.



 



جزییات پذیرش دانشجوی بدون کنکور در دانشگاه آزاد واحد اهر



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از پذیرش دانشجوی بدون کنکور در بیش از 100 رشته در مقاطع کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) و کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) در رشته‌های مختلف خبر داد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه آذربایجان شرقی، نادر اسدی در جمع خبرنگاران گفت: امسال با توجه به تنوع رشته‌ها و وجود برخی رشته‌های خاص و پرطرفدار و نیز فراهم کردن امکانات و تجهیزات پیشرفته و همچنین ارائه تخفیف شهریه تا سقف 50 درصد در برخی رشته‌ها و ارائه سایر تسهیلات و خدمات، انتظار داریم ثبت نام بیشتری نسبت به سال‌های قبل داشته باشیم.



وی افزود: رشته‌های فنی و مهندسی شامل مهندسی کامپیوتر و IT، مهندسی برق، مهندسی عمران و نقشه‌برداری، مهندسی معدن، مهندسی معماری، مهندسی شیمی و پلیمر، مهندسی مکانیک، مهندسی پزشکی، مهندسی هوا فضا، مهندسی علوم و صنایع غذایی و ... می‌باشند.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از رشته های زیست‌شناسی سلولی مولکولی، میکروبیولوژی، ژنتیک، بیوشیمی، فیزیک، شیمی، زمین‌شناسی و ... بعنوان رشته های شاخص علوم پایه نام برد.



وی همچنین به رشته‌های شاخص علوم انسانی نیز اشاره کرد و از رشته های حقوق، علوم قضایی، فقه و مبانی حقوق، مدیریت، حسابداری و حسابرسی، آموزش زبان انگلیسی، زبان و ادبیات فارسی، روانشناسی، تربیت بدنی و علوم ورزشی، آمار و ... نام برد.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افزود: این ثبت‌نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) نیز شامل رشته‌های مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق و شبکه، مهندسی عمران و نقشه‌برداری، مهندسی معماری، مهندسی مکانیک خودرو، مهندسی تأسیسات، مهندسی صنایع شیمیایی، مهندسی معدن، مهندسی مواد و ذوب فلزات، مهندسی علوم و صنایع غذایی، بهداشت مواد غذایی، علوم آزمایشگاهی دامپزشکی، بیوتکنولوژی(زیست فناوری)، تربیت بدنی، حسابداری، مدیریت، زبان انگلیسی، ادبیات فارسی، آموزش و پرورش ابتدایی، ریاضی، علوم تجربی، دینی و عربی و ... می باشد.



وی همچنین از ثبت‌نام در رشته متعدد کاردانی پیوسته و ناپیوسته نیز خبر داد و گفت: برای افرادی که طی سال‌های گذشته از دانشگاه آزاد اسلامی ترک تحصیل کرده به شرط ثبت نام در نیمسال آینده(مهر 94)، کلیه شهریه ثابت و متغیر نیمسال‌های عدم مراجعه حذف می‌شود و این یک فرصت استثنایی برای ثبت نام افراد ترک تحصیل کرده است که حتی دروس گذرانده آنها نیز طبق بخشنامه ارسالی پذیرفته می شود.



اسدی در پایان گفت: علاقمندان به ثبت نام در مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته با داشتن مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم و برای کارشناسی ناپیوسته با داشتن مدرک کاردانی و برای کاردانی پیوسته با داشتن مدرک دیپلم فنی و حرفه‌ای یا کاردانش و دیپلم نظری می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند .


آمار بازدید: 1095 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image