ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری راهکارهایی عالی برای موفقیت در کنکور

راهکارهایی عالی برای موفقیت در کنکور

برای موفقیت در کنکور در مرحله اول باید به خدا توکل کنید. در مرحله بعد باید واقعا بخواهید که موفق شوید و انگیزه شما برای موفقیت در کنکور باید درونی باشد. یعنی اینکه کسب رتبه برتر در کنکور باید خواسته خود شما باشد نه خواسته پدر و مادر و اطرافیان شما.

در ادامه باید هدف و مقصد واضح و روشنی را برای خوتان تعیین کنید. سعی کنید در همان ابتدای کار مشخص کنید که چه رتبه ای می خواهید بدست آورید. سپس برای رسیدن به رتبه موردنظرتان تلاش کنید.

برای موفق شدن در کنکور باید یک برنامه ریزی خوب و درست و کامل داشته باشید. در برنامه خودتان باید مطالعه و شرکت در کلاسهای مدرسه و در صورت لزوم کلاسهای تدریس خصوصی را در نظر بگیرید. برنامه شما باید حل تمرین و مسئله و حل تست کنکور سالهای قبل را هم شامل شود.

یکی دیگر از موارد مهم برای موفقیت در کنکور مرورهای به جا و منظم است. برای اینکه در کنکور موفق شوید باید در جلسه کنکور حضور ذهن خوبی داشته باشید. بنابراین در برنامه خودتان مرورهای روزانه، هفتگی و ماهانه را در نظر بگیرید.

اگر برای دروس یا درس خاصی شرکت در کلاسهای خصوصی را لازم دیدید، با یک مدرس خصوصی خوب هماهنگ کنید. برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی دبیرستان، کنکور و دانشگاه بر روی عبارت آموزش خصوصی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند.

برای موفقیت در کنکور از کتابهای کمک آموزشی مناسبی استفاده کنید. هر کتابی را نخوانید. بهترین تست های کنکور هم تست های کنکور سالهای گذشته است. تعدادی تست کنکور در ادامه ارائه شده است.

 

























اگر می خواهید در کنکور موفق شوید یک راهکار خوب مشورت با کسانی است که قبلا در کنکور موفق شده و رتبه خوبی کسب کرده اند. مطالعه مطالب زیر هم برای رسیدن به این هدف می تواند مفید و موثر باشد.

 







شرکت در آزمونهای آزمایشی معتبر هم برای موفق شدن شما در کنکور می تواند موثر باشد. اینکه در مسیر کسب رتبه خوب در کنکور بتوانید مرتبا خودتان را بسنجید و موقعیت خود را ارزیابی نمائید در پیدا کردن مسیر صحیح به شما کمک می کند.


آمار بازدید: 1942 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image