ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس کنکور آخرین و جدیدترین اخبار کنکور آخرین و جدیدترین اخبار کنکور 94 و 95

آخرین و جدیدترین اخبار کنکور 94 و 95

آخرین و جدیدترین اخبار کنکور در این بخش ارائه می گردد.



راه‌اندازی مدارس کنکور در زنجان



معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از راه‌اندازی مدارس کنکور در استان طی سال آینده خبر داد.



محمودرضا شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، گفت: بنابر اعلام سازمان سنجش امسال 47 نفر از دانش‌آموزان زنجانی توانستند رتبه‌های زیر 1000 کنکور را کسب کنند که پایین‌ترین رتبه این گروه 15 بوده و می‌توان آن را موفقیت خوبی برا دانش‌آموزان زنجانی دانست.



وی با بیان این‌که معتقدیم آموزش بر اصول آموختن برای آموختن، آموختن برای زیستن، آموختن برای به‌کار بستن و آموختن برای زیستن با دیگران استوار است، افزود: اگر کنکور این اصول را تحت الشعاع قرار ندهد سال آینده در همه شهرستان‌های استان مدرسه کنکور افتتاح خواهد شد.



این مسئول خاطرنشان کرد: افتتاح این مدارس سبب می‌شود دانش‌آموزانی با ضریب هوشی بالا و متوسط که امکان حضور در آموزشگاه‌های آزاد را ندارند بتوانند از خدمات آموزشی ویژه کنکور استفاده کنند.



وی در خصوص گسترش فعالیت‌های پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی اظهار کرد: در گذشته حضور دانش‌آموزان در پژوهش‌سراها بسیار کمرنگ بود، ولی با توجه به این‌که پژوهش‌سرا بر بعد آموختن برای به کار بستن اصول آموزشی استوار است توجه به آن در دستور کار قرار گرفت به‌گونه‌ای که هم‌اکنون شاهد حضور و فعالیت گسترده دانش‌آموزان در پژوهش‌سرا هستیم.



شهبازی تصریح کرد: این فعالیت به‌گونه‌ای گسترده شده است که در سال تحصیلی گذشته دانش‌آموزان زنجانی در مسابقات نانو توانستند از رتبه آخر به رتبه 13 صعود کنند، اگر چه نتایج کسب شده راضی کننده نبود ولی امیدواریم در سال‌های آینده شاهد موفقیت چشمگیر دانش‌آموزان زنجانی باشیم.



 





پذیرش بدون کنکور دانشجوی سلامت دهان در دانشگاه علوم پزشکی ایلام



مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از پذیرش بدون کنکور دانشجو در مقطع کاردانی رشته سلامت دهان خبر داد.



«محمدرضا سپهر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، از پذیرش تعدادی دانشجو در مقطع کاردانی رشته سلامت دندان خارج از سیستم کنکور سراسری در سال تحصیلی 94.95 خبر داد و اظهار کرد: متقاضیان دختر و پسر برای شرکت در دوره مذکور باید دیپلم دبیرستان یا پیش دانشگاهی در یکی از گروه‌های آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی و ریاضی فیزیک داشته باشند.



مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه داوطلبان باید شرایط بومی حوزه جغرافیایی تحت پوشش دانشگاه یا دانشکده علوم پزشکی یا مجتمع آموزش عالی سلامت را داشته باشد، تاکید کرد: شرکت کنندگان باید حداقل 18 و حداکثر 24 سال و با احتساب خدمت سربازی 26 سال سن برای شرکت در دوره داشته باشند. همچنین باید سلامتی کامل فرد متقاضی به لحاظ جسمی و روانی مورد تایید پزشک معتمد باشند.



سپهر اضافه کرد: کمیته پذیرش دانشجو مدارک و سوابق تحصیلی متقاضی را مورد بررسی قرار خواهند داد که تایید مدارک و سپس مصاحبه متقاضی به منزله موفقیت شرکت کننده نخواهد بود.



وی همچنین گفت: دانشجو باید قبل از شروع دوره و شرکت در برنامه آموزشی، تعهد رسمی به مرکز بهداشت شهرستان دهد که پس از اتمام دوره کاردانی سلامت دهان به مدت سه برابر دوره بر حسب رشته تحصیلی در مرکز بهداشتی درمانی خدمات ارایه دهد و چنین تعهدی هر گونه عدم مخالفت همسر یا خانواده در مورد انجام خدمت به مدت سه برابر مدت تحصیل را سلب خواهد کرد.



وی در مورد ثبت‌نام متقاضیان گفت: داوطلبان بومی استان باید تا 26 شهریور ماه نسبت به ارسال مدارک لازم همچون تقاضای کتبی و درخواست ثبت‌نام و یا ثبت نام در سایت دانشگاه، تصویر آخرین مدرک تحصیلی، اصل و فتوکپی تمام صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، 6 قطعه عکس سه در چهار، تایید بومی بودن و مقبولیت اجتماعی طبق نامه شورای اسلامی شهر یا روستا با تایید آموزش و کمیته پذیرش است همچنین افرادی که متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران هستند باید اصل تایید شده از بنیاد شهید و امور ایثارگران را به مدارک ارسالی پیوست کنند.



سپهر کسب امتیاز لازم از مرحله بررسی سوابق تحصیلی، قبولی در مرحله مصاحبه، تایید شدن سلامت جسمانی و روانی، اخذ تاییدیه از هسته مرکزی گزینش دانشگاه را از شرایط پذیرش دانشجو عنوان و تصریح کرد: تحصیل مجدد دانش آموختگان سایر مقاطع تحصیلی تابع مصوبات شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی و با پرداخت شهریه مجاز خواهد بود.



وی یادآوری کرد: متقاضیان از طریق پست یا مراجعه حضوری به آدرس ایلام – خیابان انتهای بلوار پژوهش، مجتمع اموزشی دانشگاه علوم پزشکی – ساختمان معاونت آموزشی – طبقه دوم – اداره امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی – واحد پذیرش اقدام به تحویل مدارک و ثبت‌نام کنند.



 



رتبه‌های برتر کنکور جامعه ایثارگری رفسنجان تجلیل شدند



رفسنجان – در مراسمی در نخستین روز از هفته دفاع مقدس از ۲۰ نفر از رتبه‌های برتر کنکور جامعه ایثارگری رفسنجان تجلیل شد.



به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار رفسنجان عصر سه شنبه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، این دوران را برگ زرینی از انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری به فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج روحیه جهادی نیاز داریم چرا که همین فرهنگ جهادی بود که انقلاب اسلامی را شکل داد و دفاع مقدس را اداره کرد.



حمید ملانوری با اشاره به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری، همدلی و همزبانی دولت و ملت را از نیازهای اساسی دانست و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب با درایت و هوشمندی بسیار بالا شعارهای سال را انتخاب می‌کنند و می‌طلبد هم مدیریت جهادی حاکم باشد و هم عزم ملی نسبت به فرامین رهبری شکل گیرد.


آمار بازدید: 2383 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image