ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری 5 روش موثر برای کسب رتبه برتر در کنکور و افزایش درصد دروس کنکوری

5 روش موثر برای کسب رتبه برتر در کنکور و افزایش درصد دروس کنکوری

در این بخش روشهایی موثر برای کسب رتبه برتر در کنکور و افزایش درصد دروس کنکوری ارائه می گردد. برای کسب رتبه برتر در کنکور و افزایش درصد دروس کنکوری موارد زیر را در نظر بگیرید:

1- برنامه ریزی صحیح مطالعه و تست زنی: برای موفقیت در کنکور، برنامه ریزی صحیح مطالعه و تست زنی داشته باشید. برنامه خودتان را مکتوب کنید و بر روی کاغذ بیاورید. به برنامه خودتان پایبند باشید و در عین حال اگر دیدید جایی از برنامه اشکال دارد، انعطاف داشته باشید و آن را اصلاح نمائید. برای مطالعه بیشتر در مورد برنامه ریزی صحیح بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

 





















2- مرورهای مداوم و پیوسته: اگر می خواهید در جلسه کنکور موفق باشید و درصد بالایی کسب کرده و رتبه خوبی بدست بیاورید، باید در جلسه کنکور حضور ذهن داشته باشید. بنابراین مرور خیلی مهم است. اگر مطلبی را خوانده باشید ولی در جلسه کنکور آن را به یاد نیاورید فایده ای ندارد. بنابراین حتما در برنامه خودتان مرور را در نظر بگیرید.

3- استفاده از جزوات کنکوری و تست کنکور سالهای قبل: معتبرترین تست ها و سوالات کنکور، تست های کنکور سالهای گذشته است. برای تسلط بر مبحث، تست های کنکور سالهای گذشته را کار کنید. از جزوات کنکوری و تست های کنکور موجود در اینترنت نیز استفاده کنید. تعدادی جزوه و تست کنکور در ادامه ارائه شده است.


 







4- استفاده از جلسات تدریس خصوصی کنکور: در کلاسهای مدرسه شرکت کنید و اگر در بحثی یا درسی اشکال داشتید، از جلسات تدریس خصوصی کنکور استفاده نمائید.تعدادی از مدرسین فعال در زمینه آموزش خصوصی کنکور در پایین همین مطلب نشان داده شده اند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک نمائید.

5- مشورت با افراد موفق در کنکور: برای موفقیت در کنکور با افراد موفق در کنکور مشورت نمائید. در رابطه با نحوه برنامه ریزی، نحوه مطالعه، تست زنی، مرور و ... از افراد موفق در کنکور کمک بگیرید. مطالعه موارد زیر نیز می تواند مفید باشد.


 




مصاحبه و گفتگو با نفرات برتر کنکور سراسری 94




میزان شرکت رتبه های برتر کنکور در کلاسهای کنکور





منبع: سایت کنکور ایران مدرس


آمار بازدید: 3581 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image