ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری تدریس خصوصی ریاضی و موفقیت در کنکور

تدریس خصوصی ریاضی و موفقیت در کنکور

با استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی می توانید در کنکور درصد بالاتری برای این درس زده و در جهت موفقیت در کنکور گام مثبتی بردارید.

ریاضی یکی از دروس مهم و تعیین کننده در کنکور رشته ریاضی و تجربی است. اگر بتوانید ریاضی را خوب بزنید واقعا به کسب رتبه خوب در کنکور کمک زیادی کرده اید.

برای کسب درصد بالای ریاضی در کنکور در مرحله اول باید در کلاسهای مدرسه شرکت کرده و کتاب درسی را با دقت بخوانید. از معلم ریاضی و دبیر ریاضی خودتان برای رفع اشکال و یادگیری بهتر مشورت و کمک بخواهید. هر سوالی که در کلاس درس برایتان پیش آمد بپرسید.

در مرحله بعد از کتابهای کمک آموزشی، تست های کنکور سالهای قبل و ... کمک بگیرید. با یک بر نامه ریزی خوب مطالعه، تست زنی و مرور را در کنار هم داشته باشید. در نهایت اگر درجایی از درس برایتان اشکالی باقی ماند، از جلسات آموزش خصوصی ریاضی کمک بگیرید و با یک مدرس خصوصی ریاضی خوب هماهنگ کنید.

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه اموزش و تدریس خصوصی ریاضی کنکور و مدرسین ریاضی دبیرستان و دانشگاه بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید. تعدادی تست کنکور و جزوه کنکوری ریاضی نیز در ادامه برای دانلود ارائه شده است.

 




دانلود تست های کنکور ریاضی عمومی



نحوه مطالعه درس ریاضی برای کنکور




سوالات و تست های کنکور حساب دیفرانسیل (سری چهارم)




آمار بازدید: 2057 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image