ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری چرا ایران مدرس برای درج آگهی تدریس کنکور بهترین گزینه است؟

چرا ایران مدرس برای درج آگهی تدریس کنکور بهترین گزینه است؟

اگر در زمینه تدریس خصوصی دروس کنکوری فعالیت دارید، برای ثبت آگهی تدریس خصوصی کنکور و جذب شاگرد به هیچ سایت دیگری جز ایران مدرس فکر نکنید. موقعیت وب سایت ایران مدرس برای عبارتهای شامل "تدریس خصوصی کنکور" در گوگل واقعا عالی است.

لطفا همین الان خودتان امتحان کنید!

به عنوان مثال تدریس خصوصی فیزیک کنکور - تدریس خصوصی ریاضی کنکور - تدریس خصوصی شیمی کنکور - تدریس خصوصی زیست کنکور - تدریس خصوصی عربی کنکور - تدریس خصوصی زبان کنکور و یا هر عبارت کلیدی دیگری که مرتبط با آموزش خصوصی کنکور باشد را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که اولین یا یکی از اولین وب سایتهایی که در نتایج جستجوی گوگل نشان داده خواهد شد ایران مدرس است. این موقعیت را هیچ وب سایت دیگری ندارد.

دقت کنید که متقاضیان کلاسهای خصوصی کنکور با همین عبارتها بدنبال مدرس خصوصی کنکور در گوگل خواهند گشت. اگر شما عبارت دیگری هم به نظرتان می رسد امتحان کنید. چون ایران مدرس برای چنین عبارتهایی در جایگاه اول گوگل قرار دارد، متقاضیان تدریس خصوصی کنکور به راحتی به سمت آگهی شما هدایت خواهند شد. پس اگر در زمینه آموزش خصوصی کنکور فعالیت دارید، فرصت را از دست ندهید و همین الان آگهی خودتان را در ایران مدرس ثبت نمائید.

علاوه بر مطلب ذکر شده، توجه کنید که سایت ایران مدرس بیشترین بازدید در بین سایتهای تدریس را دارد. بازدید این سایت در ایام امتحانات به 15000 تا 20000 بازدید در روز می رسد. در ضمن بیشترین مدرسین ثبت نامی در زمینه کنکور و سایر زمینه ها هم متعلق به ایران مدرس است (11600 مدرس تا آذر 94). در ایران مدرس هزاران جزوه، سوال امتحانی، تست کنکور، جزوات کنکوری و ... ارائه شده و تبلیغات و آگهی تدریس شما در کنار آن نمایش داده خواهد شد.

با توجه به مطالب ذکر شده، ایران مدرس برای درج آگهی تدریس کنکور بهترین گزینه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.


 











برای ثبت آگهی و تبلیغ در زمینه کنکور، در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید.

ایران مدرس معتبرترین سایت تدریس خصوصی ایران است. برای مشاهده جزوات و تست های کنکوری ثبت شده در ایران مدرس بر روی عبارتهای زیر کلیک نمائید.









در ایران مدرس بخش مجزایی با عنوان "سایت کنکور ایران مدرس" هم راه اندازی شده است که در آن بخش نیز آگهی و تبلیغات تدریس کنکور مدرسین نمایش داده می شود. به این ترتیب احتمال جذب شاگرد مدرسین باز هم بالاتر خواهد رفت. برای مشاهده بخش مزبور بر روی عبارت کنکور کلیک نمائید.


آمار بازدید: 1174 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image