ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری نکته برداری و کسب درصد بالای ریاضی در کنکور

نکته برداری و کسب درصد بالای ریاضی در کنکور

یکی از مواردی که برای کسب درصد بالای ریاضی در کنکور در نظر بگیرید، نکته برداری است. چه در جلسات تدریس و تدریس خصوصی ریاضی و چه هنگام مطالعه ریاضی نکته برداری می تواند مفید و کمک کننده باشد.

در کلاس تدریس ریاضی و یا جلسات تدریس خصوصی ریاضی خودتان جزوه یادداشت کنید و در کلاس درس حضور فعالی داشته باشید. هر نکته ای که به نظرتان مهم رسید را یادداشت کنید. اگر به امید جزوه دیگران باشید، ممکن است بسیاری از مطالب که به نظر خودتان مهم است را دیگران یادداشت نکنند. مطلب دیگر اینکه شما جزوه خودتان را بعدا بهتر می فهمید. ممکن است دوستانتان در جزوه و یادداشت هایشان از علامت های اختصاری و ... استفاده کنند که فقط برای خودشان معنی داشته باشد. در ضمن وقتی مطلبی را بر روی کاغذ می آورید، خودتان آن را بهتر یاد می گیرید.

بنابر مطالبی که گفته شد، اگر می خواهید ریاضی را خوب یاد بگیرید و  در امتحانات موفق شوید و در کنکور هم درصد بالایی برای آن بزنید، سعی کنید در کلاس تدریس ریاضی و یا جلسات تدریس خصوصی ریاضی جزوه یادداشت کنید و نکات مهم را بنویسید. حین نوشتن مشخص می شود که آیا مطلب را یاد گرفته اید یا نه.

علاوه بر جلسات تدریس ریاضی، هنگام مطالعه درس ریاضی و حل تمرین و مئله هم نکته برداری و یادداشت جزوات خلاصه مفید است. هر تمرینی را که حل می کنید، اگر نکته مهمی داشت در دفترچه خودتان یادداشت نمائید. بعدها، نزدیک امتحانات و یا در دوران جمع بندی کنکور می توانید این جزوات خلاصه را مرور کنید و همه ی نکات برایتان یاد آوری شود.

برای کسب درصد بالای ریاضی در کنکور مطالعه موارد زیر نیز مفید است.

 







اگر برای کسب درصد بالای ریاضی در کنکور به کلاسهای خصوصی ریاضی نیاز دارید، برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی و انتخاب مدرس مورد نظرتان بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید.


آمار بازدید: 1101 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
بیان محمدی چهارشنبه ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷

excellent