ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری راز موفقیت در کنکور تجربی 95 و کنکور 96

راز موفقیت در کنکور تجربی 95 و کنکور 96

در این بخش در رابطه با راز موفقیت در کنکور تجربی 95 و کنکور 96 مطالبی ارائه می گردد. برای موفقیت در کنکور تجربی95 موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- تا جایی که ممکن است در کلاسهای تدریس دروس مهم کنکوری که در مدرسه برگزار می شود شرکت کنید. اگر برای بعضی از دروس لازم دیدید، از جلسات تدریس خصوصی کنکور استفاده نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس کنکور بر روی لینک مدرسین تدریس کنکور کلیک کنید.

2- بعد از کلاسهای تدریس مدرسه و یا جلسات تدریس کنکور درسها را مرور نمائید. مرور بعد از جلسات تدریس باعث می شود مطالب بهتر برای شما جا بیافتد و در وقت شما صرفه جویی شود. اگر همان مطالبی که در جلسات تدریس یاد گرفته اید را فراموش کنید، بعدا برای یادآوری آنها باید وقت بیشتری بذارید.

3- برای موفقت در کنکور تجربی و برای موفقیت در کنکور به صورت کلی باید انگیزه کافی و هدف واضح و روشن داشته باشید. باید به وضوح برای خودتان مشخص کنید که چه رتبه ای می خواهید و چه رشته و دانشگاهی می خواهید قبول شوید. به خودتان اعتماد داشته باشید و برای رسیدن به هدفتان تلاش کنید.

4- مصاحبه افراد موفق در کنکور را مطالعه کنید. ببینید چگونه برنامه ریزی کرده اند. چند ساعت مطالعه کرده اند و چه کتابهایی را خوانده اند. در رابطه با آزمونهای آزمایشی ای که افراد موفق در کنکور شرکت نموده اند تحقیق کنید.

5- کتابهای درسی را به صورت عمقی و مفهومی بخوانید. کتابهای زیست را کامل بخوانید. همانطور که می دانید، اخیرا سوالها و تستهای کنکور کاملا مفهومی شده اند. تا جایی که ممکن است کتابهای درسی را مرور کنید و خلاصه برداری کنید.

6- تست ها کنکور استاندارد بزنید. تست های کنکور سالهای اخیر بهترین گزینه های ممکن هستند. تست هایی که نکته دار هستند را علامت بزنید و بعدا دوباره مرور کنید و مطالعه نمائید.

7- راز موفقیت در کنکور تجربی 95 و کنکور 96 و به صورت کلی راز موفقیت در کنکور تعیین هدف مشخص و واضح، برنامه ریزی صحیح، مطالعه درست و پشتکار و تلاش است. با پشتکار و تلاش به هر هدفی که بخواهید می توانید برسید به شرطی که در مسیر صحیح عمل کنید.

منبع: سایت کنکور ایران مدرس


آمار بازدید: 3936 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image