ارتباط مستقیم با 30567 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری روش صحیح مطالعه برای کنکور و فنون تست زنی

روش صحیح مطالعه برای کنکور و فنون تست زنی

در این بخش در رابطه با روش صحیح مطالعه برای کنکور و فنون تست زنی مطالبی ارائه می گردد. اگر می خواهید روش صحیح مطالعه برای کنکور را بدانید در مرحله اول باید هدف و انگیزه داشته باشد. هدف شما باید واضح و مشخص باشد. هدف خودتان را کوچک در نظر نگیرید. هر دانشگاه و رشته ای را که دوست دارید هدف خودتان قرار دهید. مثلا می توانید بر روی یک برگه کاغذ بنویسید: من امسال در رشته پزشکی دانشگاه تهران قبول هستم. هدف خودتان را به زمان حال و مثبت بنویسید. هدف واضح و مشخص در شما انگیزه قوی ایجاد می کند.

برای رسیدن به یک هدف واضح و مشخص راهکارهای مختلفی وجود دارد. برنامه ریزی کنید و در جهت رسیدن به هدفتان تلاش کنید. اگر خودتان باور کنید که موفق می شوید، حتما این اتفاق می افتد. در مرحله بعد برای موفقیت در کنکور برنامه ریزی کنید و از وقت خودتان بهترین استفاده را داشته باشید. برای اینکه بتوانید ادامه دهید در برنامه خودتان استراحت و تفریح را هم در نظر بگیرید. برای موفقیت در کنکور با افراد موفق مشورت کنید.

روش صحیح مطالعه برای کنکور را یاد بگیرید. ابتدا کتاب درسی را خوب بخوانید. کتاب درسی را عمقی و مفهومی بخوانید. نکات مهم را مشخص کنید و در یک جزوه یادداشت نمائید. اگر جایی اشکال داشتید از معلم یا مدرس خودتان بپرسید و یا در کلاسهای تدریس خصوصی شرکت نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت مدرس خصوصی کلیک کنید. در ادامه تمرین و مسئله حل کنید. سپس سراغ حل تست و تست زنی بروید.

اگر بحثی برای شما سنگین بود سعی کنید در ابتدای کار تست ها را یکی یکی کار کنید. در ادامه که تسلط شما بیشتر شد تست های کنکور را با زمان بندی کار کنید. هر چه بیشتر تست بزنید و هر چه بیشتر تمرین و مسئله حل کنید و مرور را در برنامه خودتان در نظر بگیرید، احتمال موفقیت شما بیشتر و بیشتر می گردد. البته سعی کنید تست ها را بفهمید. جوری نباشد که فقط تست بزنید و همه ی تست ها را نصفه نیمه بفهمید. برای دانلود رایگان تست کنکور بر روی عبارت دانلود تست کنکور کلیک کنید.

منبع: سایت کنکور ایران مدرس


آمار بازدید: 1673 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image