ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری برنامه ریزی درست، منسجم و منعطف برای کسب درصد بالای ریاضی کنکور

برنامه ریزی درست، منسجم و منعطف برای کسب درصد بالای ریاضی کنکور

برنامه ریزی درست، منسجم و منعطف برای کسب درصد بالای ریاضی کنکور لازم و ضروری است. با یک برنامه ریزی درست می توانید کارهای خودتان را سرو سامان دهید. در برنامه درسی خودتان شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی و سایر دروس، مطالعه و مرور، تست زنی، استراحت و تفریح و ... را در نظر بگیرید.

اگر می خواهید در کنکور موفق شوید و ریاضی کنکور را خوب بزنید و در سایر درسها هم به درصدهای خوبی در کنکور برسید، در قدم اول باید یک برنامه ریزی خوب و منسجم داشته باشید. ریاضی کنکور برای رشته های ریاضی و تجربی سزنوشت ساز است. 5 درصد بیشتر در ریاضی کنکور می تواند در نتیجه شما تحول ایجاد کند. برای موفقیت در کنکور و ریاضیات کنکوری باید یک برنامه ریزی خوب و عالی داشته باشید. برنامه ریزی شما باید متناسب با عادتها و نحوه مطالعه شما باشد و کپی کردن برنامه درسی از روی برنامه دیگران فایده ای ندارد. البته می توانید از افراد دیگری که در کنکور موفق بوده اند مشورت بگیرید و در برنامه ریزی خودتان از آنها کمک بگیرید. ولی در نهایت برنامه شما برای موفقیت در کنکور و ریاضی کنکور باید شخصی سازی شده باشد. یعنی مخصوص خود شما باشد. اگر بازدهی شما برای مطالعه صبحها بیشتر است، مطالب سنگینتر را صبح بخوانید. اگر آخر شب ها خوب می توانید درس بخوانید، درسهای سخت را در انتهای شب مطالعه کنید. مطلب دیگر اینکه، در برنامه درسی خودتان برای موفقیت در امتحانات ریاضی و کسب درصد بالای کنکور ریاضی، به صورت متنوع تمام کارهای لازم را در نظر بگیرید. شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، مطالعه کتاب درسی، حل تمرین و مسائل مختلف، کار کردن تست های کنکور ریاضی و ... مواردی هستند که باید در برنامه درسی خودتان در نظر بگیرید. در ضمن حتما مرور را در برنامه درسی خودتان بگنجانید.

داشتن هر برنامه ای از بی برنامگی بهتر است. افراد موفق و کسانی که در ریاضی کنکور درصد های بالایی کسب نموده اند و در کنکور موفق شده اند، روی کاغذ یا حداقل در ذهن خودشان برنامه خوبی برای مطالعه و درس خواندن داشته اند. شما هم سعی کنید برای موفقیت در کنکور و کسب درصد بالای ریاضی کنکور برنامه خوبی برای خودتان داشته باشید. اگر برنامه شما به صورت صد در صد هم پیش نرفت نگران نباشید. اگر برنامه شما خیلی سنگین و غیر قابل اجرا بود هم نگران نباشید. انعطاف داشته باشید و برنامه خودتان را اصلاح کنید. در ادامه دوباره به برنامه خودتان برگردید و آن را ادامه دهید. هیچ وقت برنامه خودتان را به صورت کامل کنار نگذارید. برای مطالعه بیشتر در زمینه برنامه ریزی درست و صحیح و موفقیت در ریاضی کنکور و موفقیت در تحصیل بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

 





















اگر در درس ریاضی اشکال دارید و یا سوالاتی برای شما بدون جواب باقی مانده است، می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمائید. اگر برای رفع اشکال، جمع بندی مطالب و حل تمرین و مسئله بیشتر به مدرس خصوصی ریاضی نیاز دارید، برای مشاهده لیست مدرسین تدریس ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1098 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image