ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری چگونه ریاضی کنکور را 100 بزنیم

چگونه ریاضی کنکور را 100 بزنیم

اگر سوال چگونه ریاضی کنکور را 100 بزنیم برای شما هم مطرح است و در زمینه مطالعه صحیح ریاضی و نحوه کسب درصد بالای ریاضی در کنکور می خواهید اطلاعاتی کسب کنید، ادامه این مطلب را بخوانید. برای کسب درصد بالای ریاضی در کنکور موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- اگر کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه شما تمام نشده است، در کلاسهای ریاضی حاضر شوید و غیبت نکنید. مطالبی که در کلاسهای ریاضی مدرسه یاد می گیرید بعدا خودتان به راحتی نمی توانید یاد بگیرید (در صورت غیبت کردن). بنابراین غیبت نکنید و از تجربیات معلم ریاضی خودتان استفاده کنید. برای کسب درصد 100 در درس ریاضی تنها تست زدن مهم نیست. در مرحله اول باید درس و کتاب درسی را خوب بخوانید و پایه را محکم بذارید. در کلاسهای تدریس ریاضی چون درس ارائه می شود و دانش آموزان سوال می پرسند و مسائل مورد بررسی قرار می گیرد مطالب را بهتر یاد می گیرید. پس در کلاسهای تدریس ریاضی شرکت کنید و جزوه یادداشت نموده و سوال بپرسید. به یادگیری درس علاقه نشان دهید و در کلاس درس فعال باشید.

2- اگر پشت کنکوری هستید و کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه به پایان رسیده است برای موفقیت در کنکور ریاضی و 100 زدن ریاضی باز هم کارهای زیادی می توانید انجام دهید. در صورتیکه در بعضی از بحثهای ارائه شده درس ریاضی اشکال دارید و یا نحوه تدریس معلم ریاضی شما خوب نبوده است و یا به هر دلیل بعضی از جلسات غایب بوده اید، می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور استفاده کنید. در همین سایت (ایران مدرس) مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه و ریاضیات کنکور فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور می توانید اشکالات را برطرف نموده و تمرین و مسئله بیشتری حل کنید.

3- عامل دیگری که برای 100 درصد زدن ریاضی کنکور مهم است پشتکار و تلاش خودتان است. اگر می خواهید در کنکور و ریاضی کنکور موفق باشید باید برنامه ریزی خوبی داشته باشید و تا جایی که می توانید در ایام کنکور از وقت خودتان به بهترین شکل استفاده نمائید. با داشتن تلاش و پشتکاری حتی می توانید از کسانی که از نظر بهره هوشی از شما بالاتر هستند پیشی بگیرید. هیچ عاملی جای تلاش و پشتکار را برای موفقیت در ریاضی کنکور، موفقیت در کنکور و موفقیت در زندگی نمی گیرد.

4- برای موفقیت در ریاضی کنکور و کسب درصد 100 در ریاضیات کنکور کتاب درسی را در اولویت قرار دهید. قبل از آنکه سراغ کتابهای کمک آموزشی و تست زنی و ... بروید، کتاب درسی را خوب بخوانید و جزواتی را که در کلاسهای تدریس ریاضی و کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور یادداشت نموده اید خوب بخوانید و مرور کنید. حل تمرین و مسئله هم کمک بسیار زیادی به یادگیری شما خواهد کرد.

5- در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) حزوات آموزشی و تست های کنکور زیادی برای آموزش و یادگیری بهتر ریاضی کنکور ارائه شده است که می توانید از آنها استفاده نمائید. برای دانلود رایگان تست کنکور ریاضی، سوالات کنکور ریاضی، جزوات کنکوری آموزش ریاضی و ... بر روی لینک تست و جزوه کنکور ریاضی کلیک نمائید.

6- برای کسب درصد 100 در ریاضی کنکور و موفقیت در ریاضیات کنکوری باید برنامه ریزی خوبی داشته باشید و به خودتان اعتماد کنید. باید 100 درصد تلاشتان را بر روی هدفتان متمرکز نموده و تا جایی که ممکن است از تمام وقت خودتان برای رسیدن به آن استفاده نمائید. از مدرسین خصوصی ریاضی و افرادی که در کنکور موفق بوده اند در این زمینه مشورت بگیرید و با اطمینان به سوی موفقیت گام بردارید.

7- برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه موفقیت در ریاضی کنکور و ... بر روی لینکهای زیر کلیک نموده و آنها را مطالعه نمائید.

 























منبع: سایت کنکور ایران مدرس


آمار بازدید: 2853 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image