ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری آموزش کنکور و تدریس خصوصی دروس کنکوری

آموزش کنکور و تدریس خصوصی دروس کنکوری

آموزش کنکور و تدریس خصوصی دروس کنکوری در این وب سایت (ایران مدرس) به صورت مفصل مورد توجه قرار گرفته است. در وب سایت ایران مدرس خدمات تدریس خصوصی کنکور، جزوات و سوالات و تست های کنکور، مقالات مرتبط با موفقیت در کنکور و .... ارائه شده است. در زمینه آموزش کنکور و تدریس خصوصی دروس کنکوری موارد زیر را در سایت ایران مدرس می توانید مشاهده کنید.



تدریس خصوصی کنکور و آموزش دروس کنکوری در منزل

در وب سایت حاضر(ایران مدرس) مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کنکور و آموزش دروس کنکوری در منزل فعالیت دارند. تعداد مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس در زمینه آموزش دروس کنکوری و آموزش سایر دروس از هر وب سایت دیگری بیشتر است. برای مشاهده لیست کامل مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کنکور بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید. با کلیک بر روی عبارت ذکر شده، لیست مدرسین کنکور را مشاهده نموده و مدرس مورد نظر خودتان را می توانید انتخاب نمائید.



تست کنکور و سوالات کنکوری + جزوات آموزشی کنکور

تست کنکور و سوالات کنکوری + جزوات آموزشی کنکور و .... هم در همین وب سایت به صورت رایگان ارائه شده است. در سایت ایران مدرس تست های کنکوری زیادی را می توانید به صورت کاملا رایگان دانلود نمائید. جزوات آموزشی کنکور زیادی هم ارائه شده است. برای دانلود رایگان تست کنکور و سوالات کنکوری + جزوات آموزشی کنکور بر روی عبارت دانلود تست کنکور یا دانلود جزوه و تست کنکور کلیک نمائید.



مقالات مرتبط با کنکور و موفقیت در کنکور

اگر می خواهید در دروس کنکوری درصد بالایی کسب کنید و با نحوه برنامه ریزی و مطالعه برای کنکور آشنا نیستید .... اگر می خواهید در کنکور موفق شوید .... در هر صورت، در همین سایت مطالب زیادی در زمینه نحوه مطالعه برای کنکور، چگونگی کسب درصد 100 در ریاضی و فیزیک کنکور، نحوه برنامه ریزی در ایام کنکور و ... ارائه شده است. برای مطالعه مقالات آموزشی در زمینه کنکور و موفقیت در کنکور بر روی عبارت مقالات موفقیت در کنکور کلیک نمائید. تعدادی از مقالات مرتبط با موفقیت در کنکور در ادامه ارائه شده است.

عوامل مهم و موثر در موفقیت در کنکور



نکات مهم برای موفقیت در کنکور



موفقیت در کنکور



تدریس خصوصی و موفقیت در کنکور



امکان فعالیت در زمینه تدریس کنکور برای مدرسین

اگر مدرس هستید و می خواهید در زمینه آموزش و تدریس دروس کنکوری فعالیت داشته باشید، می توانید آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و برای ثبت آگهی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کنکور و دروس کنکوری کاملا بهینه، موثر و مفید است. در سایت ایران مدرس تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نام نموده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کنکور و سایت دروس فعالیت دارند. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد. در سایت ایران مدرس هزاران جزوه آموزشی، تست کنکور، جزوات کنکوری و .... ثبت شده است و آگهی مدرسین در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد.



اخبار جدید در زمینه کنکور

در سایت ایران مدرس اخبار جدید کنکور هم ارائه شده است. برای مشاهده اخبار جدید کنکور بر روی عبارت اخبار کنکور کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 918 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image