ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری چگونه برای کنکور ریاضی بخوانیم

چگونه برای کنکور ریاضی بخوانیم

اگر سوال چگونه برای کنکور ریاضی بخوانیم برای شما هم مطرح است، ادامه این مطلب را بخوانید. برای موفقیت در کنکور ریاضی و کسب درصد بالا و حتی 100 درصد زدن در ریاضی کنکور موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- برای موفقیت در ریاضی کنکور، در مرحله اول باید متن کتاب درسی را خیلی خوب و مفهومی بلد باشید. برای یاد گرفتن کتاب درسی، سعی کنید در کلاسهای تدریس ریاضی حضور کامل داشته باشید. بعضی از دانش اموزان به صورت مستقیم و بدون مطالعه متن کتاب درسی سراغ تست زنی می روند و سعی می کنند مطالب را از طریق جواب تست ها یاد بگیرند. همانطور که می دانید، در کتابهای تست وقتی جواب یک تست ارائه می شود، رابطه و فرمول مربوط به همان تست ارائه می شود. در نتیجه شما ممکن است بعضی از روابطی که در کتاب ریاضی ارائه شده است را به علت اینکه در تست ها به انها اشاره ای نشده است را هرگز نبینید. بنابراین یادگیری ریاضی کنکور از روی تست و جواب تست های کنکور درست نیست. راهکار بهتر این است که در مرحله اول کتاب درسی ریاضی را خوب بخوانید. در کلاسهای تدریس ریاضی شرکت کنید. تمرین و مسئله حل کنید تا بحث برایتان جا بیافتد و در نهایت وقتی درس را خوب یاد گرفتید سراغ تست زنی بروید. اگر وقت کم دارید برای موارد گفته شده کمتر وقت بذارید ولی خواندن کتاب درسی و حل تمرین و مسئله را حذف نکنید. در ضمن، در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه، معلم و مدرس شما مطالب را با توجه به تجربه چندین ساله خودش ارائه می کند. مطالبی که در یک ساعت و نیم کلاس تدریس ارائه می شود را شاید لازم باشد خودتان 3 یا 4 ساعت وقت بذارید تا یاد بگیرید. بنابراین در کلاسهای تدریس ریاضی شرکت کنید و حضور فعال هم داشته باشید.

2- اگر پشت کنکوری هستید و به مدرس و معلم ریاضی خودتان برای رفع اشکال دسترسی ندارید و یا با وجود آنکه در کلاسهای تدریس ریاضی حاضر بوده اید باز هم در بعضی از مباحث اشکال دارید و تمرینات ریاضی را به خوبی نمی توانید حل کنید، در هر صورت، برای کسب درصد بالا در ریاضی کنکور و موفقیت در کنکور ریاضی، از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور استفاده کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، به نسبت کلاسهای مدرسه، وقت بیشتری هم دارید و هر اشکالی داشته باشید را می توانید از مدرس خودتان بپرسید. در همین سایت (ایران مدرس) مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان، کنکور و دانشگاه فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید. در ادامه، پس از مشاهده لیست مدرسین ریاضی، بر روی آگهی تدریس هر کدام از مدرسین کلیک نمائید تا توضیحات کامل در رابطه با دروس تدریسی، سابقه کار و هزینه تدریس و ... را مشاهده نمائید. با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور می توانید درس ریاضی را بالاتر بزنید و رتبه بهتری هم در کنکور ریاضی کسب نمائید.

3- برای ارائه پاسخ بهتر به سوال چگونه برای کنکور ریاضی بخوانیم می توان گفت که اگر می خواهید در ریاضی کنکور موفق باشید و درصد بالایی بزنید باید با برنامه ریزی پیش بروید. در برنامه درسی خودتان شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و در صورت لزوم کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را قرار دهید. برنامه درسی شما باید مرور مطالب ارائه شده را هم شامل شود. بعد از شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی درس را مرور نمائید. در کلاسهای تدریس ریاضی جزوه یادداشت کنید. در ایام نزدیک به کنکور، این جزوات می تواند برای مرورهای سریع مفید و موثر باشد. در ادامه تمرین و مسئله حل کنید. برای درس ریاضی حل تمرین بسیار مهم است. تمرینها را خوب بفهمید و برای خودتان توضیح دهید. اگر تمرین یا سوالی را نتوانستید حل کنید از مدرس ریاضی و یا معلم خصوصی ریاضی خودتان بپرسید. در نهایت تست بزنید. هر چه تست های بیشتری برای ریاضی کار کنید بهتر است. برای تست کار کردن هم از کتاب های معتبر تست زنی استفاده نمائید. اگر در کلاسهای تدریس ریاضی شرکت کرده باشید، کتاب درسی ریاضی را خوب خوانده باشید و تمرین و مسئله حل کرده باشید، حین تست زدن کارتان خیلی راحت تر خواهد بود. برای دانلود تست های کنکور ریاضی در همین سایت بر روی عبارت تست کنکور ریاضی کلیک نمائید. مطالعه مقاله مهمترین عوامل برای موفقیت در امتحانات و کنکور ریاضی و فیزیک هم می تواند مفید باشد.

اگر مدرس کنکور ریاضی و یا معلم و استاد تدریس ریاضی دبیرستان یا دانشگاه هستید، برای فعالیت در زمینه تدریس ریاضی کنکور و یا ریاضی دبیرستان و دانشگاه آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ثبت نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله آگهی تدریس خصوصی، نمونه متن تبلیغات تدریس خصوصی را بخوانید.

عبارتهای کلیدی: چگونه برای کنکور ریاضی بخوانیم، روش درست خواندن ریاضی، چگونه ریاضی کنکور را 100 بزنیم، موفق شدن در ریاضی کنکور، روش های مفید برای موفقیت در کنکور

منبع: سایت کنکور ایران مدرس


آمار بازدید: 1351 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image