ارتباط مستقیم با 30580 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری بهترین روش خواندن شیمی برای کنکور

بهترین روش خواندن شیمی برای کنکور

اگر در جستجوی بهترین روش خواندن شیمی برای کنکور هستید ...

اگر می خواهید با کسب اطلاع از بهترین روش خواندن شیمی برای کنکور در شیمی کنکور 100 بزنید ...

اگر در حال مطالعه برای کنکور هستید و در زمینه روش خواندن درس شیمی سوال دارید ...

در هر صورت، برای مطالعه در زمینه چگونگی مطالعه درس شیمی و بهترین روش خواندن شیمی برای کنکور در همین سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی ارائه شده است.

به عنوان مثال می توانید در زمینه چگونگی مطالعه درس شیمی برای کنکور مقاله نحوه مطالعه شیمی برای کنکور یا چگونه شیمی را برای کنکور بخوانیم را مطالعه نمائید.

درس شیمی یکی از دروس مهم در کنکور است. خصوصا برای رشته های ریاضی و تجربی، اگر در درس شیمی درصد خوبی بزنید می تواند بر روی رتبه کنکور شما تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد. اتفاقا درس شیمی به نسبت دروس ریاضی و فیزیک راحت تر است و می توان درصد خوبی در ان کسب کرد و حتی 100 درصد زد. برای کسب درصد بالا در درس شیمی کنکور راهکارهای مختلفی وجود دارد. در مرحله اول باید در کلاسهای تدریس شیمی به صورت کامل حاضر باشید. در کلاسهای تدریس شیمی مدرسه خوب گوش دهید و مطالب را یاد بگیرید. از معلم شیمی خودتان سوال بپرسید و به سوالهایی که دیگران می پرسند هم خوب گوش دهید. جدول تناوبی و فرمولهای شیمیایی را به خوبی یاد بگیرید. برای خودتان جزوه داشته باشید و مهمترین نکات درس شیمی را در آن یادداشت نمائید. در جزوه خودتان هم نکات مهم کلاسهای شیمی، هم نکات مهم تمریناتی که حل کرده اید و هم نکات مهم و کنکوری تست ها را یادداشت نمائید. به صورت مداوم جزوه خودتان را مرور نمائید و تمرین حل کنید و تست بزنید. با برنامه ریزی پیش بروید. برای مرورهای منظم می توانید از جعبه لایتنر استفاده کنید. اگر در درس شیمی اشکال دارید و یا بعضی از فصول را خوب متوجه نمی شوید می توانید از کلاسهای خصوصی شیمی استفاده نمائید (برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی شیمی دبیرستان، کنکور و دانشگاه بر روی عبارت تدریس خصوصی شیمی کلیک نمائید). کتاب درسی را برای خودتان ملاک قرار دهید و برای مطالعه درس شیمی از آن استفاده کنید. از کتابهای کمک آموزشی معتبر استفاده کنید. بهترین تست هایی که برای درس شیمی و سایر دروس می توانید بزنید، تست های کنکورهای سراسری گذشته و کنکور آزاد است. اگر این تست ها را زدید بعد می توانید بروید سراغ تست های تالیفی.



حتما بخوانید: 7 راهکار برای کسب نمره عالی در درس شیمی

همانطور که می دانید در سالهای اخیر تست های کنکور شیمی و تست های کنکور به صورت کلی مفهومی شده است. اگر می خواهید در شیمی درصد بالایی بزنید و حتی 100 درصد بزنید، از خواندن نکته ای و فرمولهای میانبر و ... اجتناب کنید. حداقل در مراحل اولیه کار درس را به صورت مفهومی و عمقی بخوانید. در ادامه اگر روابط مختصری هم بود می توانید از انها استفاده نمائید. ولی به هر حال در مراحل اولیه کار درس را و کتاب درسی شیمی را خوب بخوانید. اگر فقط فرمول حفظ کنید، ممکن است تستهایی را در کنکور ببینید که با فرمولهای حفظ شده شما حل نشوند. ولی اگر درس شیمی را به صورت مفهومی و عمقی بلد باشید، هر تستی که به شما داده شود، بالاخره راه حلی پیدا خواهید کرد. برای دانلود رایگان جزوه و سوال امتحانی و تست کنکور شیمی بر روی عبارت دانلود شیمی کلیک کنید.



حتما ببینید: دانلود رایگان تست های کنکور فصول اول تا سوم شیمی 1 اول دبیرستان

عبارتهای کلیدی: بهترین روش خواندن شیمی برای کنکور، چگونه شیمی را برای کنکور بخوانیم، راهکارهای 100 درصد زدن شیمی در کنکور، کلاسهای خصوصی شیمی و موفقیت در شیمی کنکور، صد درصد زدن شیمی

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1457 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image