ارتباط مستقیم با 30600 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری موفقیت در کنکور با کلاسهای تدریس خصوصی

موفقیت در کنکور با کلاسهای تدریس خصوصی

با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید در کنکور موفق شوید و رتبه خوبی بدست آورید. در کلاسهای خصوصی کنکور با نحوه مطالعه برای کنکور، تست زنی درست، برنامه ریزی درس در ایام کنکور و ... هم می توانید آشنا شوید.

یکی از امکانات خوبی که برای موفقیت در کنکور و موفق شدن در کنکور سراسری و آزاد، کنکور ارشد و دکتری و ... وجود دارد شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی و استفاده از تجربه مدرسین فعال در زمینه آموزش دروس کنکوری است. برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه تدریس کنکور در همین سایت (ایران مدرس) فعالیت دارند، بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید. با کلیک بر روی عبارت ذکر شده، لیست مدرسین کنکور و آگهی تدریس مدرسین را مشاهده خواهید کرد. در ادامه با کلیک بر روی آگهی تدریس هر کدام از مدرسین، می توانید رزومه کاری، سوابق تدریس و سوابق تحصیلی خود مدرس، دروسی که تدریس می کند، هزینه مورد نظر مدرس برای کلاسهای کنکوری و ... را مشاهده نموده و در نهایت مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. در انتخاب مدرس مورد نظر خودتان دقت کنید. بعضی از مدرسین برای جلب اعتماد شما حتی جلسه اول را به صورت رایگان کار می کنند و اگر راضی بودید می توانید کلاسهای کنکور را ادامه دهید.

همانطور که می دانید کسب رتبه خوب در کنکور می تواند در سرنوشت شما و هر شخص دیگری کاملا موثر باشد. رتبه شما در کنکور تعیین می کند که در کدام دانشگاه درس بخوانید و چه رشته ای را تحصیل کنید. با موفقیت در کنکور آزادی عمل خواهید داشت و می توانید در دانشگاه و رشته تحصیلی مورد نظر خودتان تحصیل کنید و رشته ای را انتخاب نمائید که در آینده بازارکار بهتری داشته باشد. از طرفی در ایام کنکور حجم دروسی که باید مطالعه شود بسیار زیاد است و بسیاری از دانش آموزان در برنامه ریزی درست برای موفقیت در تحصیل و کنکور مشکل دارند. در این حالت استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی کنکور و استفاده از تجربه مدرسین خوب کنکور می تواند کاملا موثر باشد. اگر بتوانید با یک مدرس خوب در ایام کنکور هماهنگ شده و علاوه بر مطالعه دروس برای مباحثی مانند برنامه ریزی و نحوه تست زنی و ... هم از ایشان مشاوره بگیرید، احتمال موفقیت شما بسیار زیاد خواهد بود. بنابراین برای موفق شدن در کنکور و کسب رتبه خوب می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی کنکور به عنوان یک امکان اضافه و خوب استفاده نمائید.

برای موفقیت در کنکور فقط شرکت در کلاسهای خصوصی کنکور کافی نیست. در این وب سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه نحوه مطالعه برای کنکور، برنامه ریزی کنکوری، چگونگی کسب درصد بالا و حتی درصد 100 در ریاضی و فیزیک کنکور و .... ارائه شده است. به عنوان مثال، مقاله چگونه درس بخوانیم برای کنکور یا مهمترین عوامل موفقیت در کنکور سراسری و آزاد را مطالعه نمائید. برای موفق شدن در کنکور و کسب رتبه عالی، باید در کنار کلاسهای خصوصی خودتان هم دروس را مطالعه نموده و از زمان خودتان بهترین استفاده را داشته باشید. باید در ایام کنکور با یک برنامه ریزی خوب پیش بروید (مقاله برای موفقیت در تحصیل و کنکور چگونه برنامه ریزی کنیم؟ را در این زمینه مطالعه نمائید). در مرحله اول کتاب درسی را برای خودتان در اولویت قرار داده و به قول معروف آن را شخم بزنید و خوب خوب بخوانید. در ادامه تمرین و مسئله حل کنید تا مطلب را درک نمائید. خیلی سریع و بودن مطالعه کتاب درسی سراغ نکته و تست نروید. بعد از مطالعه کتاب درسی و حل تمرین و مسئله سراغ تست زنی بروید. هر اشکال در متن درس و یا در تمرینات و تست ها را یادداشت نموده و از مدرس خصوصی کنکور خودتان بپرسید. در برنامه خودتان مرور را هم در نظر بگیرید. بعضی از فرمولها و روابط زود فراموش می شوند و لازم است به صورت مداوم مرور شوند. با انگیزه و انرژی بالا درس بخوانید و با استفاده از تلاش و پشتکار خودتان و مشاوره و راهنمایی مدرس و استاد خودتان به سمت موفقیت حرکت کنید. برای دانلود رایگان تست های کنکوری و سوالات کنکور بر روی عبارت دانلود تست کنکور یا تست کنکور سراسری و آزاد کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1390 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image