ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری چگونه در تدریس خصوصی کنکور موفق باشیم؟

چگونه در تدریس خصوصی کنکور موفق باشیم؟

اگر می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کنکور فعالیت داشته باشید و سوال چگونه در تدریس خصوصی کنکور موفق باشیم؟ برای شما هم مطرح است، موارد زیر می تواند برای شما مفید باشد.

برای موفقیت در زمینه تدریس خصوصی کنکور و تدریس دروس کنکوری در مرحله اول باید بتوانید شاگرد جذب کنید. همانطور که می دانید کنکور به نسبت امتحانات بسیار مهمتر بوده و خانواده ها هم روی کنکور حساسیت بسیار بالاتری دارند. والدین برای امتحانات و قبولی و موفقیت در امتحانات فرزندانشان ممکن است در انتخاب مدرس حساسیت زیادی به خرج ندهند ولی بحث کنکور کاملا متفاوت است. فرصت کنکور ممکن است برای هر شخص یکی دوبار بیشتر پیش نیاید و اگر دانش آموزی در این یکی دو بار در کنکور موفق نباشد دفعات دیگری را امتحان نخواهد کرد. بنابراین کنکور به نسبت امتحانات بسیار مهم تر است. به همین نسبت انتخاب مدرس برای دروس کنکوری هم بالاتر است. اگر می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کنکور فعالیت داشته باشید و در این زمینه شاگرد جذب کنید و اعتماد والدین را جلب نمائید، باید رزومه و سوابق کاری بسیار خوبی را ارائه دهید و یا از روشهای دیگری برای جلب اعتماد استفاده کنید.

قبل از آنکه بخواهید اعتماد والدین دانش آموزان کنکوری را با روشهای مختلف جلب کنید و بخواهید در زمینه تدریس دروس کنکوری فعالیت داشته باشید، باید ابتدا خودتان این امادگی را داشته باشید. اگر واقعا در زمینه آموزش و تدریس دروس کنکوری توانایی نداشته باشید هم نمی توانید شاگرد جذب کنید و هم اگر شاگردی جذب کنید ممکن است با سرنوشت یک نفر بازی کرده باشید. شما اگر توانایی تدریس ریاضی دبیرستان را دارید، لزوما به این معنی نیست که می توانید ریاضی کنکور را هم تدریس نمائید. البته اگر بخواهید می توانید ولی قبل از اقدام برای جذب شاگرد باید توانایی را در خودتان ایجاد کرده باشید و آمادگی لازم را داشته باشید. به عنوان مثال، اگر می خواهید در زمینه تدریس ریاضی کنکور فعالیت کنید، قبل از اقدام برای جذب شاگرد از روشهای مختلف و قبل از آنکه اصلا بخواهید اعتماد والدین دانش آموزان کنکوری را جلب کنید، باید توانایی تدریس ریاضی کنکور را در خودتان ایجاد نمائید. کارهایی که در این زمینه می توانید انجام دهید به این صورت است: در مرحله اول باید خودتان بر درس ریاضی کاملا مسلط باشید و در صورت امکان یک جزوه خوب که دقیقا برای کنکور نوشته شده باشد تهیه کرده باشید. در جزوه خودتان درس را مفهومی ارائه کرده باشید و نکات کنکوری را به وضوح گفته باشید. در تهیه جزوه ریاضی کنکور خودتان می توانید از کتاب درسی ریاضی، کتابهای کمک آموزشی و کتابهای کنکوری موسسات معتبر استفاده کرده باشید. نحوه پاسخگویی به تست های کنکوری و ... را در جزوه خودتان ارائه کنید. خودتان در مرحله اول باید بر تست هایی که حداقل در درس ریاضی ارائه شده است مسلط باشید و به صورت میدانی بررسی کرده باشید که چه تست هایی بیشتر مطرح شده اند و به این ترتیب بتوانید راهنمای خوبی برای شاگرد یا شاگردانتان باشید. خودتان باید در زمینه درسی که برای کنکور می خواهید تدریس کنید و نحوه موفقیت در کنکور و تکنیکهای تست زنی و .... به صورت مطالعه کنید تا در این زمینه صاحب نظر باشید.

بنابراین اگر می خواهید در زمینه تدریس کنکور و دروس کنکور فعالیت کنید و در این زمینه موفق هم باشید، شرط اول آن این است که در این زمینه آمادگی لازم را در خودتان ایجاد کنید. همانطور که گفته شد، والدین برای کلاسهای خصوصی کنکور به هر کسی اعتماد نمی کنند و حق هم دارند. ولی اگر شما چنین آمادگی ای را در خودتان ایجاد کنید در قدم بعدی می توانید با خیال راحت برای خودتان و برنامه هایی که برای موفقیت دانش اموزان در کنکور دارید تبلیغ کنید. اگر خودتان به توانایی هایی که در این زمینه کسب کرده اید و به کار خودتان در زمینه تدریس کنکور مطمئن باشید، حین تماسهایی که با شما گرفته خواهد شد هم با اطمینان و اعتماد به نفس حرف می زنید و در نهایت می توانید شاگرد جذب کنید. فعالیت در زمینه تدریس خصوصی کنکور به نسبت تدریس خصوصی دروس ابتدایی و دبیرستان و دانشگاه سخت تر است ولی اگر بتوانید با پشتکار وارد فعالیت در این زمینه شوید، در نهایت درامد بسیار بیشتری به نسبت سایر مدرسین خواهید داشت.

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی کنکور فعالیت داشته باشید و در این زمینه موفق گردید، برای جذب شاگرد می توانید آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. برای درج آگهی تدریس در زمینه کنکور و یا هر زمینه دیگری در ایران مدرس که بزرگترین و پربازدید ترین سایت تدریس ایران است در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک کنید. ایران مدرس تا مرداد 96 بیش از 16500 مدرس ثبت نامی در زمینه تدریس کنکور، تدریس ریاضی، فیزیک، تدریس زبان انگلیسی و .... دارد. همین الان در گوگل عبارت "تدریس خصوصی کنکور" را جستجو کنید. ایران مدرس اولین سایت و یا یکی از اولین سایتهایی است که در نتایج جستجوی گوگل مشاهده خواهید کرد. بنابراین، اگر آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ثبت نمائید، متقاضیان تدریس خصوصی کنکور به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می شوند. در ادامه اگر با توجه به مطالب قبلی آمادگی لازم را در خودتان ایجاد کرده باشید و در متن آکهی تدریس خودتان هم در رابطه با توانایی های خودتان و برنامه هایی که دارید و جزواتی که تهیه کرده اید و ... توضیحات کافی ارائه کرده باشید، به راحتی شاگرد جذب خواهید کرد. در ایران مدرس (همین سایت) امکان ثبت جزوه و خلاصه جزوه هم وجود دارد. اگر جزوات بسیار خوبی برای دروس کنکوری تهیه کرده اید و در کلاسهای خصوصی کنکور خودتان قصد دارید از آنها استفاده نمائید، خلاصه ای از این جزوات را می توانید در همین سایت ثبت کنید (در کنترل پنل و صفحه کاربری خودتان که بعد از ثبت نام می توانید وارد ان شوید، این امکان فراهم شده است) و به این ترتیب اعتماد کنکوری ها و والدین آنها را بیشتر از پیش هم جذب نمائید. متن آگهی تدریس کنکور خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید. اگر قبلا شاگردهایی داشته اید و موفقیت در کنکور کسب کرده اند حتما در متن آگهی خودتان ذکر کنید. هر چه متن آگهی تدریس شما کاملتر و قانع کننده تر باشد احتمال جذب شاگرد شما بیشتر خواهد شد.

در سایت ایران مدرس (همین سایت) که پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید ان به بیش از 28000 بازدید در روز هم رسیده است، آگهی تدریس خودتان را به دو صورت رایگان و ویژه می توانید درج نمائید. اگهی های تدریس ویژه بازدهی بالاتری دارند و بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده می شوند. برای اطلاع از تعرفه ها و هزینه ثبت آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس بر روی عبارت هزینه آگهی تدریس ویژه کلیک کنید.

با توجه به مطالب ارائه شده، برای موفق شدن در تدریس خصوصی کنکور در مرحله اول باید آمادگی و توانایی لازم را در خودتان ایجاد نمائید و در ادامه روشهای مختلف را برای جذب شاگرد در زمینه تدریس کنکور امتحان کنید. یکی از این روشهای جذب شاگرد و شاید بهترین انها، ثبت آگهی تدریس در همین سایت است. در ادامه بعد از جذب شاگرد تلاش کنید تا حتما اعتماد شاگردهایتان را پاسخگو باشید و برای موفقیت انها در کنکور از هر کاری دریغ نکنید. اگر می خواهید در تدریس کنکور و تدریس خصوصی دروس کنکوری موفق باشید، سعی کنید شاگردهایتان را در کنکور به موفقیت برسانید.

منبع: سایت کنکور ایران مدرس


آمار بازدید: 1418 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image