ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس کنکور گفتگو و مصاحبه با نفرات برتر کنکور اسامی نفرات برتر کنکور 96 + گفتگو و مصاحبه با رتبه های برتر کنکور96

اسامی نفرات برتر کنکور 96 + گفتگو و مصاحبه با رتبه های برتر کنکور96

اسامی نفرات برتر کنکور 96 + گفتگو و مصاحبه با رتبه های برتر کنکور96، دانشگاه محل تحصیل رتبه های برتر آزمون سراسری 96 رشته های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان و ... در این بخش ارائه شده است.



اسامی نفرات برتر آزمون سراسری 96 اعلام شد



سازمان سنجش اسامی نفرات کنکور ۹۶ را اعلام کرد و بر این اساس داوطلبان تهرانی بیشترین رتبه‌های برتر آزمون سراسری ۹۶ را کسب کردند.



به گزارش ایسنا، "صابر دین‌پژوه" از تبریز، "محمد کاظم فقیه خراسانی" از یزد، "علی فاطمی مفرد" ازتهران، "محمد حسن احمد یارندی" از تهران، "سعید نعیمی" از تهران، "محمد امین مطهری‌نیا" از یزد، "محمد قیدی" از تهران، "محمد حسین زارعی" اردستانی از اصفهان،" آروین آذرمینا" از تهران، "سید حسن موسوی بندرآبادی" از یزد، به عنوان ۱۰ نفر اول گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی کنکور ۹۶ معرفی شدند.



در گروه آزمایشی علوم  تجربی نیز  "امیر حسین قاسمی نژاد رائینی"  از سیرجان، "امیر حسین قویدل سرد صحرا"  از تبریز، "محمد رضا نادری" از بابل، "ارسلان یزدچی" از تبریز، "محسن نیکویی" از یزد، "یاسمن میر" از بابل، "سیدرضا سالاری کیا" از شیراز، "امیر رضا پاشاپور یگانه" از تهران، "مهدی شفیعی" از اردبیل، "مهدی روانخواه" از یاسوج به عنوان ۱۰ نفر اول معرفی شدند.



"عرفان میران‌زاده مهابادی"  از تهران، "یلدا حجتی" از تهران،‌ "علی مهرایی" از تهران، "زینب ابن علی" از کاشان، "سید امیر احسان میری" از تهران، "فرید صابری "  کامیاران، "مصطفی نوذری" از تهران،‌ "مرتضی ضیائی نسب" از بیرجند، "زهرا شیدائیان آرانی" از تهران، "فاطمه حیدری" از تهران ۱۰ نفر اول گروه آزمایشی علوم انسانی هستند.



در گروه آزمایشی هنر نیز "سما معیری" از تهران، "اویتا اراکیلیان" از تهران، "اتوسا عبداللهی امانی" از کرج به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.



همچنین "ارشیا زاهدی پور خامنه" از تهران "رضا قانع خیابانیان" از تهران و  "امیر حسین قوی‌دل سرد صحرا" از تبریز نیز سه نفر اول گروه آزمایشی زبان‌های خارجی کنکور سراسری را از آن خود کردند.



برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کنکور، مشاوره کنکور و انتخاب رشته کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید.





نفرات برتر کنکور 96 از برنامه‌های آینده‌شان گفتند



اسامی نفرات برتر آزمون سال 96 امروز اعلام شد و نفرات برتر کنکور از برنامه‌های آینده و رشته و دانشگاهی که قصد ادامه تحصیل دارند سخن گفتند.



به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس،‌نتایج اولیه آزمون سراسری و اسامی نفرات برتر گروه‌های آزمایشی مختلف امروز از سوی سازمان سنجش اعلام شد.



امیرحسین قاسمی‌نژاد رائینی رتبه یک گروه علوم تجربی از سیرجان گفت: قصد دارم در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه تحصیل دهم.



وی افزود: در روزهایی که به مدرسه می‌رفتم 6 تا 7 ساعت و در روزهای تعطیل 11 تا 12 ساعت مطالعه می‌‌کردم و معدل امتحان نهایی‌ام 20 بود.



قاسمی‌نژاد گفت: در کنکورهای آزمایشی معمولا رتبه 3 کشور را کسب می‌کردم ولی انتظارم رتبه یک نبود.



 



امیرحسین قوی‌دل سردصحرا رتبه 2 گروه علوم تجربی از تبریز و رتبه 3 گروه زبان‌های خارجی گفت: قصد ادامه تحصیل در رشته تجربی را دارم و می‌خواهم پزشکی دانشگاه تهران درس بخوانم.



وی افزود: حدود 8 ساعت در روز مطالعه می‌کردم و این نتیجه برایم قابل پیش‌بینی بود ولی مطمئن نبودم، اما به لطف خدا امیدوار بودم.



عرفان میران‌زاده مهابادی رتبه یک گروه علوم انسانی از تهران گفت: دیپلمم را در رشته ریاضی گرفتم و پیش‌دانشگاهی در رشته انسانی تحصیل کردم و در روز 10 ساعت مطالعه می‌کردم و معمولا در کنکورهای آزمایشی هم رتبه یک بودم.



وی افزود: می‌خواهم رشته علوم سیاسی دانشگاه تهران درس بخوانم.



 



صابر دین‌پژوه رتبه یک گروه ریاضی از تبریز گفت: انتظار داشتم رتبه یک بیاورم.



محمدرضا نادری رتبه 3 رشته تجربی از بابل نیز گفت: باورم نمی‌شود که به این رتبه دست یافتم.



علی‌ مهرآیی رتبه 3 علوم انسانی از تهران گفت: انتظار این رتبه را داشتم زیرا یکسال تلاش کردم.



 



وی افزود: می‌خواهم در رشته حقوق ادامه تحصیل دهم.



رضا قانع خیابانیان رتبه دو گروه زبان‌های خارجی از تهران، گفت: با توجه به اینکه در گروه ریاضی نیز رتبه 18 را کسب کردم می‌خواهم رشته برق دانشگاه شریف را ادامه دهم.



وی افزود: یکسال درس خواندم و از تفریحاتم گذشتم تا به این موفقیت رسیدم.



ارشیا زاهدی‌پور خامنه رتبه یک گروه زبان‌های خارجی از تهران، گفت: با توجه به اینکه در گروه علوم تجربی نیز رتبه 13 منطقه را کسب کردم می‌خواهم در رشته پزشکی ادامه تحصیل دهم.



وی افزود: روزانه از 6 تا 13 ساعت مطالعه کردم و بیش از 2 سال تلاش داشتم.



 



امیررضا پاشاپور یگانه رتبه 8 گروه تجربی از تهران گفت: دو سال به طور جدی درس خواندم و بجز کلاس‌های مدرسه در کلاس‌های هیچ موسسه‌ای شرکت نکردم و می‌خواهم در رشته پزشکی دانشگاه تهران ادامه تحصیل دهم.



محمدحسن احمد یارندی رتبه 4 گروه ریاضی از تهران گفت: یک سال و نیم درس خواندم و بسیار تلاش کردم و می خواهم رشته برق دانشگاه شریف ادامه تحصیل دهم.



 



اویتا آراکیلیان رتبه دو گروه هنر از تهران گفت: یک سال و نیم تلاش کردم تا به این رتبه دست یافتم و حالا می‌خواهم رشته نوازندگی دانشگاه تهران تحصیل کنم.



سما معیری رتبه یک گروه هنر از تهران گفت: خانواده و آموزشگاه بسیار به من کمک کردند و یکسال تلاش کردم و حالا می خواهم گرافیک دانشگاه تهران ادامه تحصیل دهم.





----------------------

رشته انتخابی نفر اول تجربی/ کلاس کنکور نرفتم

نفر اول علوم تجربی کنکور ۹۶ گفت: رشته پزشکی دانشگاه تهران را انتخاب می کنم و هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم.



امیرحسین قاسمی نژاد نفر اول گروه علوم آزمایشی کنکور سراسری سال ۹۶ در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران را انتخاب می کنم.



وی افزود: هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرده ام. استان کرمان استان محرومی است. شهرستان سیرجان محرومتر. به همین دلیل هیچ کلاسی وجود نداشت که شرکت کنم.



قاسمی نژاد بیان کرد: در مدرسه تیزهوشان تحصیل کرده ام. میانگین ساعاتی که درس می خواندم ۱۱ ساعت بود.



وی بیان کرد: هنگامیکه کنکور دادم درصدهایی که زده بودم را محاسبه کردم و می دانستم نفر برتر کنکور هستم.

------------------------



برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کنکور، مشاوره کنکور و انتخاب رشته کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید.





رشته کامپیوتر انتخاب نفر اول ریاضی

نفر اول گروه آزمایشی ریاضی و فنی گفت: رشته کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف را انتخاب خواهم کرد.



صابر دین پژوه نفر اول گروه آزمایشی عاوم ریاضی و فنی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از نتایج آزمون هایی که داده بودم می دانستم که جزو نفرات برتر کنکور سراسری هستم.



وی افزود: هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرده ام اما در مدرسه تیزهوشان تحصیل کرده ام.



دین پژوه بیان کرد: رشته انتخابیم در دانشگاه کامپیوتر گرایش نرم افزار دانشگاه صنعتی شریف است.

-------------------------

نفرات برتر کنکور ۹۶ معرفی شدند/ سهم شهرهای ایران از برترین ها

نفرات برتر کنکور سراسری سال ۹۶ از سوی سازمان سنجش معرفی شدند.



به گزارش خبرنگار مهر، باتوجه به اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۹۶ نفرات برتر آزمون سراسری در گروه های آموزشی مختلف اعلام شدند.



در آزمون سراسری سال ۹۶ تعداد ۹۳۰ هزار نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۹ درصد زن و ۴۸ درصد مرد بودند که از این تعداد ۸۳۰ هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.



۳۶ نفر در پنج گروه ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی به عنوان نفرات برتر معرفی شده اند.



در گروه علوم ریاضی و فنی همه ۱۰ نفر برتر را پسران تشکیل می دهند. همچنین در چهار گروه نفر اول پسران هستند و نفر اول گروه هنر از میان دختران است. از تعداد ۳۶ نفر، ۲۸ نفر پسر و ۸ نفر دختر هستند.



از میان ۳۶ نفر برگزیده ۱۷ نفر تهرانی هستند و سایر برگزیدگان از شهرهای مختلف هستند. یزد و تبریز با ۴ برگزیده در رتبه بعدی قرار دارند. شهرهای کامیاران، کاشان، بیرجند، کرج، سیرجان، اصفهان، بابل، یاسوج، شیراز و اردبیل نیز داوطلب برگزیده دارند.

----------------------

گردآوری: ایران مدرس


آمار بازدید: 4146 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image