ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری جدیدترین اخبار کنکور 96 + انتخاب رشته و دانشگاه در کنکور96

جدیدترین اخبار کنکور 96 + انتخاب رشته و دانشگاه در کنکور96

جدیدترین اخبار کنکور 96 + انتخاب رشته و دانشگاه در کنکور96 در این بخش ارائه شده است.

کلید نهایی سوالات آزمون سراسری سال ۹۶ بر اساس نوع گروه آزمایشی، دین، زبان، دفترچه عمومی، دفترچه اختصاصی و آزمون داخل یا خارج کشور منتشر شد.



به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش کلید سوالات را بر اساس نوع گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی مشاهده کنند.



داوطلبان همچنین می توانند کلید سئوالات را بر اساس نوع دین اسلام، کلیمی، مسیحی و زرتشتی، نوع زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه، روسی و ایتالیایی، نوع دفترچه عمومی A، B،C، D، E، F و نوع دفترچه اختصاصی A، B،C، D، E، F و آزمون داخل/ خارج کشور مشاهده کنند.



برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کنکور، مشاوره کنکور و انتخاب رشته کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید.





آغاز انتخاب رشته کنکور از ۱۹ مرداد/ امکان ثبت نام مجدد فراهم شد

داوطلبان مجاز کنکور ۹۶ از پنجشنبه ۱۹ مرداد می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، انتخاب رشته کنند. داوطلبان رشته های بدون آزمون کنکور نیز می توانند از ۱۹ مرداد مجدد ثبت نام کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، نتایج اولیه به همراه دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ اعلام شد.



آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شوند، می‌توانند دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ را از سایت سازمان سنجش دریافت کنند.



دفترچه راهنمای انتخاب رشته علاوه بر اینکه از طریق سایت سازمان سنجش قابل دریافت است از ساعت ۸:۰۰ صبح روز دوشنبه ۱۶ مرداد ۹۶ در تمامی باجه های روزنامه فروشی سراسر کشور توزیع می‌شود.



داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی گردیده‌اند، می‌توانند با مراجعه به باجه های روزنامه فروشی شهرستان محل اقامت خود و با پرداخت مبلغ ۱۰ هزار ریال بابت هر دفترچه  به عنوان کارمزد توزیع دفترچه راهنمای انتخاب رشته، در زمان مقرر، نسبت به دریافت آن اقدام کنند. دفترچه مذکور رایگان بوده و بجز هزینه‌ای که برای کارمزد توزیع، تعیین شده هزینه‌ای دیگری نباید پرداخت شود.



هر یک از داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر ویا زبانهای خارجی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌بایست دفترچه راهنمای انتخاب رشته گروه آزمایشی ذیربط را دریافت کنند.



تمامی داوطلبان می بایست پس از مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی  کد رشته های  تحصیلی مورد علاقه خود را مشخص کرده و از تاریخ ۱۹ تا ۲۳ مرداد ۹۶ به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته اینترنتی خود درج کنند.



داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت نام نکرده اند و علاقمند به ادامه تحصیل در رشته های بدون آزمون و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی هستند می توانند همزمان با انتخاب رشته، از روز ۱۹ مرداد نسبت به ثبت نام در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.





پرداخت تسهیلات ۵۰۰ هزار تومانی دانشگاه یزد به داوطلبان برتر کنکور

دانشگاه یزد به داوطلبان برتر کنکور سراسری که این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کنند تسهیلات ۵۰۰ هزار تومانی اعطا می کند.



به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه یزد به داوطلبان برتر کنکور سراسری که این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند تسهیلات مالی تا سقف ۵۰۰ هزار تومان در سه حوزه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی اعطا می کند.



این تسهیلات براساس نتایج کنکور کارشناسی، سابقه تحصیلی در دوره متوسطه، کسب امتیاز و رتبه در المپیادها، مسابقات و جشنواره‌های مختلف علمی، فرهنگی و هنری در سطوح مختلف، وضعیت تحصیلی در حین تحصیل در دانشگاه، فعالیت در برنامه‌های علمی، فرهنگی و هنری دانشجویی در سطح دانشگاه، فعالیتهای پژوهشی، نگارش یا ترجمه کتاب و فعالیتهای فناورانه به دانشجویان اعطا خواهد شد.



تسهیلات این دانشگاه شامل کمک هزینه و پژوهانه اعتبار آموزشی، اعتبار پژوهشی و اعتبار فرهنگی است.



اعتبار آموزشی دانشجویان با هدف توانمندسازی آموزشی و کارآفرینی شامل شرکت در دوره‌ها و کلاس های آموزشی و کارآفرینی اعطا می شود.



همچنین، اعتبار پژوهشی شامل کمک هزینه‌های اشتراک نشریات علمی، عضویت در انجمن های علمی، شرکت در مسابقات علمی، تسهیلات خرید کتابهای علمی، لوازم و تجهیزات آموزشی، اعتبار اجرای پایان‌نامه، کارمزد دستیاری پژوهشی، اعتبار شرکت در مجامع علمی معتبر داخلی است.



اعتبار فرهنگی که این دانشگاه به دانشجویان برتر خود اعطا می کند نیز شامل کمک هزینه معیشتی، اعتبار برنامه‌ها و سفرهای زیارتی و گردشگری و هدیه ازدواج است.





فرصت دانشگاه پیام نور برای قبول نشده های کنکور سراسری

دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور از امکان ثبت نام تمام داوطلبان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه پیام نور همزمان با انتخاب رشته آزمون سراسری ۹۶ خبر داد .



محمد محسن صدر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت نکرده و یا حتی مجاز به انتخاب رشته نشده اند می توانند در رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور که گزنیش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) صورت می گیرد، ثبت نام کنند.



وی مهلت انتخاب رشته تمام داوطلبان را از ۱۹ لغایت ۲۳ مردادماه اعلام کرد و افزود: داوطلبانی که در کنکور شرکت نکرده اند نیز باید همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری ضمن مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  و اخذ دفترچه راهنما در رشته های بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی این دانشگاه ثبت نام کنند.



دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور افزود: این دانشگاه به دلیل دارا بودن شیوه های خاص آموزشی، بهترین فرصت تحصیل را برای شاغلین و افرادی که به هر دلیل نمی توانند در کلاس درس حضور یابند، فراهم می آورد.



وی ضمن اشاره به مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه این دانشگاه با تکیه بر سیستم آموزشی ترکیبی شرایط ویژه ای را برای ادامه تحصیل متقاضیان آموزش عالی فراهم کرده است، اظهار داشت: تغییر محل آزمون مطابق نظر دانشجو، امکان تحصیل همزمان در دو رشته، آزمون های متمرکز و سراسری، برگزاری آزمون های آنلاین از دیگر مزایای دانشگاه پیام نور است که این دانشگاه را از سایر دانشگاه ها متمایز می کند.





اعطای کمک هزینه تحصیلی دانشگاه بجنورد به داوطلبان برتر کنکور

دانشگاه بجنورد به داوطلبان برتر آزمون سراسری سال ۹۶ که در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند کمک هزینه تحصیلی اعطا می کند.



به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه بجنورد به داوطلبان برتر آزمون سراسری سال ۹۶ که این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند مبلغ ۳۵۰ هزار تومان به صورت ماهیانه پرداخت می کند.



ارائه امکانات رفاهی رایگان از جمله خوابگاه، کتابخانه، مراکز ورزشی و اینترنت ویژه از دیگر تسهیلات این دانشگاه برای داوطلبان برتر آزمون سراسری است.



همچنین این دانشگاه به داوطلبان برتری که این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند لپ تاب اهدا می کند.



این تسهیلات برای مدت ۴ سال به دانشجویان ارائه خواهد شد.



برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کنکور، مشاوره کنکور و انتخاب رشته کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید.





جزئیات انتخاب رشته کنکور ارشد پزشکی/ ظرفیت ۶ هزار نفری پذیرش

کارنامه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۶ منتشر شده است. داوطلبان مجاز می توانند تا ۱۵ مرداد انتخاب رشته کنند. ظرفیت پذیرش بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ نفر است.



به گزارش خبرنگار مهر، دفترچه راهنمای انتخاب رشته محل تحصیل آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی (سال تحصیلی ۹۷-۹۶ ) در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.



کارنامه علمی تمامی داوطلبان از ساعت ۱۸ پنجشنبه ۱۲ مردادماه ۹۶ بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفته است.



داوطلبانی که بر اساس کارنامه علمی خود مجاز به انتخاب رشته محل هستند می توانند تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۵ مرداد نسبت به انتخاب رشته محل تحصیل خود اقدام کنند.



ظرفیت پذیرش در این دوره از آزمون کارشناسی ارشد ۶ هزار و ۷۷۶ نفر است که از این تعداد ۴ هزار و ۲۲۴ نفر در دوره رایگان و ۲ هزار و ۵۵۲ نفر نیز در دوره شهریه پرداز پذیرفته می شوند.



آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ تیرماه با رقابت نزدیک ۸۰ هزار داوطلب برگزار شده است.



همچنین سهمیه های مختلف برای آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی اعلام شده است که شامل سهمیه رزمندگان و ایثارگران، سهمیه آزاد و سهمیه استعداد درخشان است.



گزینه «انتخاب رشته محل تحصیل/ ویرایش انتخاب ها» برای کلیه داوطلبان استعداد درخشان با آزمون و متقاضیان استعداد درخشان بدون آزمون که با شرایط عادی در آزمون شرکت کرده اند، است.



گزینه «انتخاب رشته محل تحصیل/ویرایش انتخاب ها (استعداد درخشان، بدون آزمون)» برای کلیه داوطلبان استعداد درخشان بدون آزمون است. این داوطلبان در صورتی که با شرایط عادی در آزمون نیز شرکت کرده اند باید گزینه «انتخاب رشته محل تحصیل / ویرایش انتخاب ها» اشاره شده را نیز تکمیل کنند.



گردآوری: ایران مدرس


آمار بازدید: 1035 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image