ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس کنکور گفتگو و مصاحبه با نفرات برتر کنکور گفتگو و مصاحبه اختصاصی با صابر دین پژوه رتبه اول کنکور 96 رشته ریاضی فیزیک

گفتگو و مصاحبه اختصاصی با صابر دین پژوه رتبه اول کنکور 96 رشته ریاضی فیزیک

گفتگو و مصاحبه اختصاصی با صابر دین پژوه رتبه اول کنکور 96 رشته ریاضی فیزیک را در این قسمت می توانید مشاهده کنید. برای مطالعه این مصاحبه ادامه این مطلب را بخوانید.

در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرده‎ام/گوشی هوشمند و اینترنت جایگاهی در برنامه‎ من نداشتند

(رتبه یک کنکور96 ریاضی فیزیک)

رتبه یک کنکور ریاضی تاکید کرد: اعتقادی به شرکت در کلاس کنکور ندارم و به کنکوری‎ها نیز توصیه نمی‎کنم.



صابر دین پژوه در گفت‎وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: از همان ابتدا علاقه‎ی وافری به درس خواندن داشتم و از این رو هیچ اصراری از سوی خانواده متوجه من نبود و همواره شاگرد ممتاز مدرسه بودم.

 

وی افزود: دوران راهنمایی را در مدرسه‎ تیزهوشان و دوران دبیرستان را نیز در مدرسه‌ی استعدادهای درخشان شهید مدنی تحصیل کرده‎ام و دوران نهایی را با معدل ۱۹ به پایان رسانده‎ام.

 

وی عنوان کرد: در آزمون‌های آزمایشی همواره رتبه‎ی یک و یا زیر ۱۰ بودم و چنین موفقیت بزرگی دور از انتظار نبود. ولی کسب رتبه‎ یک کمی برایم قابل پیش بینی نبود.

 

دین پژوه با اشاره به اهمیت مدرسه و معلمان در موفقیت وی گفت: مدرسه و معلمان نقش بسیار مهمی را در موفقیت دانش آموزان ایفا می‎کند و یک معلم خوب می‎تواند دانش آموزان موفقی را تحویل جامعه دهد.

 

وی بیان کرد: مطالعه‌ کتب درسی به عنوان منابع اصلی باید در اولویت قرار گیرد و کتب کمک درسی نیز برای دروسی مثل ریاضی مناسب هستند و همچنین تست زنی از اقداماتی است که می‎تواند یک کنکوری را در تحلیل سوالات و شناخت تله‎های تستی یاری کند.

 

وی گفت: مطالعه برای کنکور را از سال دوم متوسطه و با شناخت "صدرا صفا دوست" یکی از رتبه‎های برتر شروع کردم. ولی مطالعه‎ جدی‎تر را از دوران پیش دانشگاهی شروع کردم و در روزهای مدرسه پنج الی شش ساعت مطالعه و در روزهای تعطیل نیز حدود ۱۱ ساعت مطالعه داشتم.

 

دین پژوه عنوان کرد: گوشی هوشمند و اینترنت جایگاهی در برنامه‎ من نداشتند و در صورت لزوم از گوشی مادرم استفاده می‌کردم. هرگز ناامید نشدم و همواره پرانرژی و باامیدواری پیش رفتم.

-------------------

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس کنکور، مشاوره و انتخاب رشته کنکور و ... بر روی عبارت مدرسین کنکور کلیک نمائید.

-------------------

وی با اشاره به نقش خانواده در موفقیت وی گفت: رفت و آمدها و گردش و مهمانی را به حداقل رسانده بودیم و اعضای فامیل نیز ما را درک می‎کردند و زیاد رفت و آمد نداشتند.

 

وی خاطرنشان کرد: رشته‌ کامپیوتر دانشگاه شریف اولویت اولم است و پس از مطالعه‎ و مشورت و بازدید از دانشگاه صنعتی شریف انتخابم را نهایی خواهم کرد و قصد دارم شرکت "ماکروسافت ایرانی آیروسافت" را راه اندازی کنم.

 

"صفوی" مادر صابر که دبیر زیست شناسی و معاون فناوری یکی از مدارس تبریز است، نیز در مورد او می‎گوید: مهربانی او همواره زبانزد همکلاسی‎های او است و از این رو موفقیت او موجب خوشحالی بسیاری از همکلاسی‎هایش شد.

 

وی ادامه می‎دهد: صابر خودش بیش از سایرین در موفقیتش نقش داشته و در مورد تغذیه نیز من تا جایی که امکان داشت برنامه‎ غذایی مناسبی را برای او تدارک می‌دیدم و خود او نیز حتی آب و میوه‎ خنک نمی‏خورد و حتی در طول یک سال سرما هم نخورد.

 

وی بیان می‎کند: خود من و اطرافیان نیز تمایل داشتیم تا صابر تجربی بخواند. ولی علاقه‎ خود او بر هر تمایلی اولویت داشت و اکنون نیز نتیجه‎ زحمات و انتخاب خودش را می‎بینید.

 

"یعقوب دین پژوه"، پدر صابر دانشیار دانشگاه تبریز در رشته‎ مهندسی منابع آب دانشگاه تبریز است و در خصوص او چنین بیان می‎کند: ارتباط با خدا، برنامه‌ریزی و هدفمندی و عمل به اهداف از جمله رموز موفقیت صابر به شمار می‎آیند و خدا را برای داشتن چنین فرزندانی بسیار شاکر هستم.

 

وی ادامه می‎دهد: صابر فرزند این آب و خاک است و پس از تحصیل نیز در همین مملکت مانده و خدمت خواهد کرد و این در حالی است که مسئولان نیز باید از ایده‎های دانشمندان جوان و دانش‌ آموزان برتر و رتبه یک حمایت کنند تا زمینه‎ی اشتغال و خدمت رسانی آنان در کشور فراهم شود.

-------------------

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس ریاضیات کنکور، هندسه و گسسته، جبر و احتمال کنکور و ... بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کنکور کلیک نمائید.

-------------------



رشته کامپیوتر انتخاب نفر اول ریاضی کنکور96

نفر اول گروه آزمایشی ریاضی و فنی گفت: رشته کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف را انتخاب خواهم کرد.



صابر دین پژوه نفر اول گروه آزمایشی عاوم ریاضی و فنی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از نتایج آزمون هایی که داده بودم می دانستم که جزو نفرات برتر کنکور سراسری هستم.



وی افزود: هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرده ام اما در مدرسه تیزهوشان تحصیل کرده ام.



دین پژوه بیان کرد: رشته انتخابیم در دانشگاه کامپیوتر گرایش نرم افزار دانشگاه صنعتی شریف است.

-------------------

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس فیزیک متوسطه و کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کنکور کلیک نمائید.

-------------------

سه سال برای کنکور درس خواندم/ از کلاس های کنکور استفاده ای نکردم

تبریز - رتبه یک کنکور سراسری ۹۶ در گروه آزمایشی ریاضی و فنی گفت: سه سال برای کنکور درس خواندم و این اواخر ساعات مطالعه خودم را بالا برده بودم.



صابر دین پژوه در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص احساسش از رتبه ای که در کنکور سراسری کسب کرده است گفت: خیلی خوشحالم و اصلا حس بنده وصف شدنی نیست، خدا را شکر می کنم که نتیجه تلاش هایم را دیدم، البته من فکرش را نمی کردم که رتبه اول کنکور شوم ولی خیلی درس خوانده بودم.



وی سپس با اشاره به اینکه از کلاس های کنکور استفاده ای نکردم، ادامه داد: بنده فقط کتاب های کمک آموزشی و تست زنی مطالعه می کردم و با تلاش خودم و تدریس دبیران دبیرستان تیزهوشان شهید مدنی تبریز به این موفقیت رسیدم.



وی با تقدیر از نقش خانواده اش در کسب این رتبه گفت: خانواده ام محیط را برای درس خواندن من فراهم کردند که از آنها بینهایت تشکر می کنم، ما امسال حتی به خاطر کنکور من مسافرت هم نرفتیم.



رتبه ۱ کنکور سراسری ۹۶ توصیه ای نیز به دانش آموزان داشت و گفت: اگر می خواهند در کنکور موفق شوند باید هدف و برنامه ریزی داشته باشند و با علاقه و انگیزه درس بخوانند، من موبایل اندروید نداشتم و در شبکه های مجازی هم فعالیتی نمی کردم چون به درسم لطمه می زد.

منبع: ایسنا و مهر


آمار بازدید: 2575 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image