ارتباط مستقیم با 30544 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری استخدام مدرس و معلم کنکور سال 97

استخدام مدرس و معلم کنکور سال 97

اگر در جستجوی آگهی های مرتبط با استخدام مدرس و معلم کنکور سال 97 هستید .... اگر در سال 97 قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی کنکور، فیزیک کنکور، زیست، شیمی، عربی، زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری فعالیت داشته باشید .... چنانچه آگهی های استخدامی ثبت شده در کل سایتهای اینترنتی و روزنامه و ... برای فعالیت در زمینه تدریس دروس کنکوری جستجو کرده اید و موفق به جذب شاگرد نشده اید ... اگر به تدریس دروس کنکوری علاقه دارید .... در هر صورت، روش بهتری برای جذب شاگرد در این زمینه به شما پیشنهاد می دهیم.

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس کنکوری و به عنوان معلم و مدرس کنکور در سال 97 راهکار بسیار خوبی که وجود دارد این است که در همین سایت (ایران مدرس) تبلیغات تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت کنید و به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط باشید. اگر بخواهید در آموزشگاهها برای تدریس دروس کنکوری استخدام شوید، هر جلسه باید 30 یا 40 درصد هزینه ای که دریافت می کنید را به موسسه پرداخت نمائید و برای تعداد جلسات بالا این حالت به صرفه نیست. خودتان به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید شاگرد جذب کنید و از تدریس دروس کنکوری درآمد بالایی بدست آورید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را درج نمائید. - مطالعه کنید: 20 توصیه ی کلیدی برای موفقیت در کنکور

فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس کنکوری در حقیقت کار راحتی نیست ولی در عین حال اگر بتوانید شاگرد جذب کنید و عملکرد خوبی داشته باشید درامد بالایی در انتظار شما خواهد بود. ایران مدرس تا سال 97 حدود 18000 مدرس ثبت نامی دارد و برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی کاملا پربازده است. اگر می خواهید آگهی شما بالاتر قرار بگیرد می توانید تبلیغ خودتان را با پرداخت هزینه مناسبی ویژه کنید. والدین برای هماهنگی مدرسین کنکور به نسبت دروس دبیرستان و دانشگاهی حساسیت بالاتری دارند. اگر می خواهید در زمینه جذب شاگرد قوی عمل کنید باید متن آگهی تدریس خودتان را عالی بنویسید. خودتان را جای والدین دانش آموزان قرار دهید. متن آگهی خودتان را از دید آنها ببینید. آیا متن آگهی شما نشان می دهد که در کار خودتان یک حرفه ای و متخصص هستید؟

اگر در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد خوب عمل کنید به نسبت حالتی که بخواهید آگهی های استخدام مدرس و معلم کنکور در سال 97 را جستجو کنید و از این طریق شاگرد جذب نمائید بسیار بازدهی بالاتری برای شما خواهد داشت. در این روش خودتان روی همه ی پارامترها کنترل دارید. قیمت کلاسها را خودتان تعیین می کنید و کل مبلغ دریافتی را هم برای خودتان برخواهید داشت. البته ممکن است لازم باشد مقداری هم برای تبلیغ کار خودتان هزینه کنید و در هر کاری این حالت وجود دارد. ولی در نظر بگیرید که به نسبت حالتی که هر جلسه 30 یا 40 درصد را به آموزشگاه پرداخت کنید کاملا به صرفه تر است. البته باز هم تاکید می شود که مهم است خودتان در این زمینه در ابتدای کار توانایی های لازم را کسب کرده باشید. مثلا اگر در زمینه تدریس خصوصی فیزیک کنکور می خواهید فعالیت داشته باشید باید بر کل کتاب درسی یا کتاب های درسی فیزیک مسلط باشید، تمام نکات کنکوری را بلد باشید، تست های کنکور سالهای قبل را بررسی کرده باشید و نکات مربوط به آنها را استخراج کرده باشید و در نهایت با توجه به مواردی که بررسی کرده اید یک برنامه ریزی و روند خوب و مشخص برای به نتیجه رساندن شاگردهای خودتان داشته باشید. جمع بندی مطالعات و بررسی های خودتان باید این باشد که چگونه شاگردهای شما در کوتاهترین زمان و با روشهای بهتر می توانند در درسی که تدریس می کنید در کنکور درصد بهتر و بالاتری بزنند. اگر خیلی خوب در این زمینه کار کنید حتی می توانید راه حلهای میانبر برای حل تست ها هم پیدا کنید که مختص خودتان باشد. بنابراین اول باید خودتان تبدیل به شخصی شوید که می تواند شاگردها و متقاضیان کنکور را به نتیجه برساند. در ادامه برای جذب شاگرد اقدام کنید.

جستجوی بیشتر آگهی های استخدام مدرس تدریس کنکور و استخدام معلم کنکور و ... را کنار بگذارید. خودتان به صورت مستقل شاگرد جذب کنید و درامد خوبی از تدریس دروس کنکوری در سال 97 بدست آورید. نکته بسیار مهم دیگری را هم باید در نظر داشته باشید. فرض کنید با توجه به مطالب گفته شد توانایی های لازم را در خودتان ایجاد کردید و به بهترین شکل بر درسی که تدریس می کنید مسلط شدید. حال اینکه این توانایی های خودتان را چگونه در متن آگهی تدریس بازتاب دهید که واقعا والدین متقاعد شوند با شما تماس بگیرند بسیار مهم است. از برنامه خودتان برای موفقیت شاگردهایتان بگوئید و اینکه روش شما چه تمایزها و ویژگی های مثبتی دارد. اگر شاگردهایی دارید که قبلا نتیجه گرفته اند حتما در متن آگهی ذکر کنید. اگر خودتان در کنکور موفق بوده اید و در درسی که تدریس می کنید درصد بالایی زده اید حتما بنویسید. عنوان آگهی شما هم مهم است. از عبارتهایی مانند تضمینی، رایگان، توسط رتبه برتر کنکور با 90 درصد ریاضی (به عنوان مثال) و ... در عنوان آگهی استفاده کنید تا بر روی آگهی شما کلیک شود و بازدید کننده به متن آگهی بیاید. در ادامه در متن آگهی کاملترین توضیحاتی که می توانید بنویسید را ارائه کنید. مطالعه مقاله
10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر یا متن تبلیغاتی برای تدریس، نحوه تبلیغات تدریس خصوصی، آگهی تدریس خصوصی در این زمینه کاملا موثر است.

با توجه به مطالب ارائه شده، واضح است که برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی دروس کنکوری در سال 97 ثبت تبلیغات در ایران مدرس (همین سایت) می تواند به نسبت جستجوی آگهی های استخدام مدرس و معلم کنکور و جذب شاگرد به صورت واسطه ای بسیار موثر تر باشد. می توانید آگهی خودتان در زمینه تدریس ریاضی کنکور را در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و یا در زمینه تدریس دروس کنکوری در سایت www.IranKonkur.com درج کنید. البته در هر سایت آگهی مختص به خودش را داشته باشید چرا که آگهی های تکراری و کپی شده بازدهی ندارد.


آمار بازدید: 1414 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image