ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری 3 عامل مهم برای موفقیت در کنکور

3 عامل مهم برای موفقیت در کنکور

برای موفقیت در کنکور، عوامل مهمی تاثیر دارند. از مهمترین عواملی که برای موفقیت در کنکور لازم است به موارد زیر می توان اشاره کرد.

1- تعیین هدف: برای موفقیت در تحصیل، موفقیت در کنکور و موفقیت در هر کاری در شروع کار باید هدف واضح و مشخصی داشته باشید. ابتدا خواسته خود را به وضوح مشخص نمائید. اگر برای کنکور درس می خوانید، تعیین کنید که چه رتبه ای می خواهید در کنکور کسب نمائید. هدف خود را واضح، مشخص و به زبان حال ساده و به صورت مثبت بنویسید. به عنوان مثال: رتبه من در کنکور امسال 200 است. نوشتن هدف به صورت مقابل مناسب نیست: رتبه من در کنکور امسال 200 خواهد بود.

2- پشتکار: یکی از مهمترین پارامترها برای موفقیت در کنکور و کلا موفقیت در زندگی داشتن پشتکار است. ممکن است در مدتی که برای کنکور مطالعه می کنید مشکلاتی پیش آید. در این مواقع پشتکار داشته باشید و ادامه دهید.

3- برنامه ریزی صحیح: با یک برنامه ریزی صحیح موفقیت شما در کنکور تضمین می شود. در برنامه ریزی خودتان، مطالعه عمیق و مفهومی، تست زنی، مرورهای به جا و به موقع، شرکت در کلاسهای مدرسه و در صورت لزوم جلسات تدریس خصوصی کنکور و .... را بگنجانید. با کسانی که در زمینه برنامه ریزی تحصیلی و برنامه ریزی برای کنکور تجربه دارند مشورت کنید.

منبع: سایت کنکور ایران مدرس


آمار بازدید: 1746 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image