ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی

سایت آموزش و تدریس زبان کنکور

یکی از دروس عمومی بسیار مهم در کنکور سراسری  و آزاد درس زبان انگلیسی است. اگر بتوانید در درس زبان انگلیسی کنکور درصد بالایی را کسب نمائید، به موفقیت شما در کنکور کمک شایانی خواهد کرد.

برای دروس عمومی دیگر که مطالعه و تسلط پیدا کردن بر آنها برای همه تقریبا آسان است، کسب درصد بالا به اندازه کسب درصد بالا در زبان کنکور مهم نیست. برای اینکه در درس زبان انگلیسی درصد خوبی کسب نمائید، باید بر مطالب ارائه شده در کلاسهای زبان و جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی و همچنین مطالب ارائه شده در کتابهای درسی تسلط کامل داشته باشید.

اگر در سالهای قبل از کنکور در جلسات آموزش زبان و مکالمه زبان و ... شرکت کرده باشید، به کسب درصد بالای زبان در کنکور بسیار کمک خواهد کرد. در هر صورت برای موفقیت در کنکور زبان ابتدا سعی کنید بر لغات و قواعد ارائه شده در خود کتابهای درسی زبان کاملا مسلط شوید و در ادامه با زدن تست های کنکور سالهای گذشته بر تسلط خود بیافزائید.

در صورتیکه برای آموزش زبان به مدرس خصوصی زبان احتیاج دارید بر روی لینک تدریس زبان کلیک نمائید.

در وب سایت حاضر (ایران مدرس) جزوات مختلفی برای آموزش و یادگیری زبان قرار داده شده است. برای دانلود مطالب آموزشی، جزوات و کتابهای زبان کنکور و سوالات امتحانی و تست های کنکور زبان انگلیسی بر روی عبارت دانلود جزوه و سوال امتحانی کلیک نموده و در صفحه ای که باز می شود، در بخش جستجو، عبارت مورد نظر را وارد نمائید. مثلا می توانید عبارت "تست کنکور زبان" را جستجو کنید تا تست های کنکور زبان انگلیسی به شما نشان داده شود.


آمار بازدید: 1487 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image

پر بیننده های کنکور دانلود تست و سوالات کنکور رشته زبان