ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری مهمترین عوامل برای کسب درصد بالای کنکور در فیزیک

مهمترین عوامل برای کسب درصد بالای کنکور در فیزیک

در این بخش مهمترین عوامل برای کسب درصد بالای کنکور در فیزیک مورد بررسی قرار می گیرد.



 



10 عامل موفقیت در کسب درصد بالای فیزیک کنکور

اگر برای کسب درصد بالای فیزیک کنکور بدنبال راهکارهای مناسب هستید، موارد زیر می تواند برای شما مفید باشد:

1- مطالعه عمیق و مفهومی فیزیک و درک درست از مسائل

2- شرکت مرتب در کلاسهای فیزیک مدرسه و در صورت لزوم استفاده از خدمات تدریس خصوصی فیزیک کنکور (اگر به مدرس خصوصی فیزیک کنکور نیاز دارید بر روی عبارت معلم خصوصی فیزیک کنکور کلیک نمائید)

3- مرور مطالب ارائه شده در کلاسهای فیزیک مدرسه یا کلاسهای خصوصی فیزیک کنکور

4- داشتن برنامه ریزی درست و مناسب برای مطالعه فیزیک در کنار سایر دروس

5- یادداشت خلاصه جزوات مفید حین خواندن درس و تست زدن برای مرورهای نزدیک کنکور

6- شرکت در آزمون های آزمایشی معتبر

7- داشتن ترکیب مناسبی از مطالعه فیزیک و تست زنی آن

8- استفاده از کتابهای کمک آموزشی معتبر و مناسب جهت یادگیری نکات کنکوری فیزیک و تست زدن

9- یادگیری فنون تست زنی فیزیک و حفظ سرعت و دقت حین تست زدن

10- استفاده از جزوات مبحثی موجود در اینترنت ( در صورتی که به جزوات کنکوری فیزیک احتیاج دارید بر روی عبارت دانلود جزوات و نمونه سوال کلیک نموده و در بخش جستجوی صفحه ای که باز می شود، عبارت "فیزیک کنکور" را وارد کنید. ضمنا برای مشاهده تست های کنکور و جزوات کنکوری فیزیک می توانید بر روی عبارت تست کنکور فیزیک کلیک نمائید).



 



چگونه تست کنکور فیزیک بزنیم؟



همانطور که می دانید، برای موفقیت در کنکور و کسب درصد بالا در درس فیزیک علاوه بر فهمیدن درس و حل مسئله و تمرین آشنایی با تکنیک های تست زنی بسیار مهم است. افراد زیادی با وجود اینکه در درس فیزیک نمره خوبی گرفته اند نتوانسته اند در درس فیزیک درصد بالایی در کنکور کسب نمایند. این امر به دلیل کمبود اطلاعات آنها نبوده و بلکه تنها به این دلیل بوده است که با تکنیک های تست زنی فیزیک کنکور آشنا نبوده اند.

به هر حال، قبل از شروع به تست زنی متن درس فیزیک را خوب بخوانید، تمرین و مثال حل کنید، در کلاسهای مدرسه شرکت کنید و در صورت نیاز از مدرسین خصوصی فیزیک هم کمک بگیرید. در ادامه به صورت زیر عمل نمائید.

1- ابتدا بدون در نظر گرفتن زمان، سعی کنید 20 تست را از مبحث مورد نظر حل کنید. به اندازه کافی به خودتان زمان بدهید و تا جایی که می توانید سعی کنید سوالات و تست های موجود را حل کنید. سپس حل آنها را نگاه کرده و اشکالات خود را یادداشت کنید. نکاتی که از تست های فیزیک یاد می گیرید را به صورت خلاصه بنویسید.

2- دو یا سه سری از تست های فیزیک مبحث مورد نظر را به همین ترتیب حل کنید.

3- سری های بعدی تست های فیزیک از همان مبحث را با در نظر گرفتن زمان استاندارد آن حل کنید.

4- بعد از آن که چند مبحث را به همین ترتیب تست زدید، تست های فیزیک این چند مبحث را در یک مجموعه از تست ها حل کنید. حل کردن تست های فیزیک یک مبحث در مجموعه ای از تست ها باعث می شود که تست های مربوط به آن مبحث را در بین تست های دیگر تشخیص دهید.

تست کنکور، تست کنکور فیزیک، کنکور فیزیک، راهکارهای تست زنی، چگونه تست بزنیم؟، تست فیزیک



 



چگونه در کنکور فیزیک درصد بالایی بزنیم؟

برای کسب درصد بالا در هر کدام از دروس اختصاصی و عمومی در کنکور برنامه ریزی درست، پشتکار و مطالعه صحیح لازم است. اگر شما در کلاسهای فیزیک خصوصی یا کلاسهای فیزیک مدرسه به مطالب ارائه شده توسط معلم فیزیک خود خوب گوش داده باشید، کارتان برای کسب درصد بالای فیزیک در کنکور راحتتر می شود. البته اگر در بعضی از قسمتها مشکل دارید می توانید با هماهنگی با یک مدرس خصوصی فیزیک کنکور خوب اشکالات را برطرف نمائید.

علاوه بر مطالب گفته شده، یک برنامه ریزی خوب می تواند به شما در کسب درصد بالای کنکور درس فیزیک بسیار کمک نماید. باید در کنار سایر دروس برای مطالعه و تست زدن فیزیک برنامه خوبی داشته باشید. برای رشته های تجربی و انسانی درس فیزیک از درسهای مهم بوده و کسب درصد بالا در آن به موفقیت شما در کنکور کمک شایانی می کند.

اگر هنوز فارغ التحصیل نشده اید و کلاسهای فیزیک مدرسه یا کلاسهای خصوصی فیزیک را دارید، مرور درس بعد از کلاس را فراموش نکنید. ابتدا سعی کنید درس را یاد بگیرید سپس سراغ تست زدن بروید. البته خیلی وقتها بعضی از قسمتهای درس را که حین تدریس فیزیک توسط معلم یا مدرس خصوصی فیزیک خود یاد نگرفته اید، حین تست زدن متوجه خواهید شد. تست زدن خودش به فهمیدن درس کمک می کند ولی قبل از خواندن درس سراغ تست زنی نروید.

با کسانی که خودشان قبلا درصد بالایی در فیزیک زده اند مشورت کنید (مثلا اگر مدرس یا دبیر خصوصی فیزیک دارید ممکن است خودش درصد بالایی زده باشد). از آنها بپرسید که چه کتابهایی خوانده اند، چه برنامه ای داشته اند و روند مطالعه فیزیک آنها چگونه بوده است. در نهایت برای رفع اشکال می توانید از مدرسین خصوصی فیزیک کنکور هم کمک بگیرید.

شما هم اگر در زمینه مطالعه فیزیک کنکور نظر یا پیشنهادی دارید، در پایین همین مطلب و در قسمت نظرات آن را بنویسید. اگر راهنمایی ای دارید که می دانید به درد کنکوری ها می خورد در پایین همین مطلب اضافه کنید.



منبع: ایران مدرس



 


آمار بازدید: 1936 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image