ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس کنکور آخرین و جدیدترین اخبار کنکور دانشگاه و رشته انتخابی رتبه های برتر کنکور 94 و تعداد رتبه های 2 رقمی دانش آموزان قمی

دانشگاه و رشته انتخابی رتبه های برتر کنکور 94 و تعداد رتبه های 2 رقمی دانش آموزان قمی

دانشگاه و رشته انتخابی رتبه های برتر کنکور 94 و تعداد رتبه های 2 رقمی دانش آموزان قمی در این بخش ارائه شده است. ادامه این مطلب را بخوانید.



۱۰ رتبه برتر کنکور ریاضی دانشگاه شریف را انتخاب کردند



۱۰ رتبه‌ برتر کنکور سراسری در رشته‌ علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شریف را برای ادامه‌ تحصیل برگزیدند.



به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه صنعتی شریف امسال نیز همچون سال‌های گذشته پذیرای رتبه‌های برتر کنکور بود. ده رتبه‌ برتر کنکور سراسری در رشته‌ علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شریف را برای ادامه‌ تحصیل برگزیدند.



پژمان شهبازی «رتبه ۱»، محمدرسول یزدیان «رتبه۲»، مهدی لطافتی «رتبه۴»، امیرحسینی «رتبه۵»، محمد سعید مسیحا «رتبه۷»، سینا رنج کش زاده «رتبه۸»، دانشکده مهندسی برق را برای ادامه تحصیل برگزیدند.



همچنین وحید بالازاده «رتبه۳» و کیانوش عباسی «رتبه۶» دانشکده مهندسی کامپیوتر را انتخاب کردند، و کیمیا اسدی جوزانی «رتبه۹» رشته شیمی را برگزید و تحصیلاتش را در دانشکده شیمی ادامه خواهد داد.



 



دانش آموزان قمی ۲۲ رتبه دو رقمی کسب کردند



قم - مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به بالا بودن سطح علمی دانش آموزان قمی گفت: استان قم در کنکور امسال توانست ۲۲ رتبه زیر ۱۰۰ در کنکور سراسری داشته باشد.



به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا شیخ الاسلام غروب پنج‌شنبه در مراسم تجلیل از دانش آموزان بر‌تر راه یافته به مراکز آموزش عالی و دانش آموزان موفق در عرصه ملی و بین‌المللی که با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مرکز فقهی ائمه اطهار قم برگزار شد، گفت: قم توانسته در بسیاری از عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و... صاحب رتبه‌های مهم کشوری شود.



وی با بیان اینکه موفقیت تنها در سایه تلاش و پشتکار به دست می‌آید، گفت: باید به این باور مهم برسیم که صرفا داشتن علم و اطلاعات نمی‌تواند ضامن موفقیت در جامعه باشد.



مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش باید برای ۲۲۵ هزار دانش آموز استان برنامه خرد و کلان داشته باشد، گفت: فعالیت ما نباید تنها معطوف به دانش آموزان نخبه و توانمند باشد و باید به دانش آموزانی که به هر دلیل متوسط و ضعیف هستند هم توجه کنیم.



وی با عنوان این مطلب که سند تحول آموزش و پرورش به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است، گفت: در این سند به ابعاد و وجوه انسانی دانش آموزان توجه ویژه‌ای شده است.



شیخ الاسلام با تأکید بر اینکه باید برای ساحت‌های مختلف انسانی دانش آموزان برنامه داشته باشیم، اظهار داشت: در گذشته تنها به ساحت علم و فناوری دانش آموزان تأکید می‌شد اما اکنون در سند تحول به ابعاد و ساحت‌های هنری، فرهنگی، زیستی، اخلاقی، اقتصادی و... توجه و برنامه‌ریزی شده است.



وی با اشاره به اینکه باید برای هر دانش آموز با توجه به استعداد و توانمندی که دارد برنامه‌ریزی کرد، گفت: وظیفه ما اقتضا می‌کند که به همه دانش اموزان در هر سطح و استعدادی هستند توجه کنیم.



 


آمار بازدید: 2087 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image