ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس کنکور آخرین و جدیدترین اخبار کنکور آمار و ارقام ثبت نامی های کنکور دکتری 95 و تکمیل ظرفیت دکتری 94

آمار و ارقام ثبت نامی های کنکور دکتری 95 و تکمیل ظرفیت دکتری 94

ثبت‌نام بیش از 20 هزار داوطلب در آزمون دکترای 95 - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز فرآیند ثبت‌نام آزمون دکترای 95 اظهار کرد: تا ساعت 8 صبح امروز 20 هزار و 188 داوطلب نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کردند.



حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های دکتری نیمه متمرکز سال 95 برای پذیرش دانشجو در 7 گروه آموزشی و 77 کد رشته امتحانی از ساعت 16 روز یکشنبه 6 دی‌ماه از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده و در روز سه‌شنبه 15 دی‌ماه پایان می‌پذیرد.



وی ادامه داد: کلیه داوطلبان متقاضی ضرورت دارد در مهلت تعیین شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه سازمان درباره شرایط و ضوابط با تکمیل تقاضانامه اینترنتی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.



مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه از ثبت‌نام 20 هزار و 188 داوطلب برای آزمون مذکور خبر داد و گفت: آزمون دکترای سال 95 در روز جمعه 14 اسفند 94 برگزار شده و نتیجه آن به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه کلیه داوطلبان شرکت کننده در دهه سوم فروردین 95 روی سایت سازمان قرار می‌گیرد.

--------------------------------





ثبت‌نام 11 هزار نفر درتکمیل ظرفیت دکتری 94 - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام 11 هزار و 124 داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکترای 94 خبر داد.



حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهلت انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت و ظرفیت‌های جدید آزمون دکترای نیمه متمرکز سال 94 با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده، روز گذشته سه‌شنبه هشتم دی‌ماه پایان پذیرفت.



وی در مورد تعداد داوطلبان انتخاب رشته‌کننده و ظرفیت پذیرش این مرحله توضیح داد: براساس آمار گزارش شده اولیه، 11 هزار و 124 داوطلب نسبت به انتخاب رشته در این مرحله اقدام کردند. بدیهی است آمار نهایی متعاقبا اعلام می‌شود. ظرفیت پذیرش مرحله مذکور نیز 414 نفر است.



مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد زمان اعلام نتیجه اولیه آزمون نیز اظهار کرد: نتیجه اولیه و اعلام فهرست اسامی معرفی‌شدگان به منظور شرکت در سایر مراحل گزینش در هفته سوم دی‌ماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.


آمار بازدید: 1161 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image