ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری چگونه از کلاسهای خصوصی برای موفقیت در کنکور استفاده کنیم؟

چگونه از کلاسهای خصوصی برای موفقیت در کنکور استفاده کنیم؟

اگر می خواهید در کنکور موفق شوید و رتبه خوبی کسب نمائید، یکی از راهکارهای مورد استفاده کلاسهای تدریس خصوصی است.

اگر درسی را کلا متوجه نمی شوید و در کلاسهای تدریس مدرسه حاضر نبوده اید، شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. البته توجه کنید که این کلاسها را باید با فاصله زیاد از کنکور شروع کرده و بعدا بر روی بحث تسلط بر درس کار کنید. یعنی در مراحل بعدا باید با حل تمرین و تست زنی تسلط خودتان را بر درس افزایش دهید.

در حالت دیگر، اگر درس را خوانده اید و مطالب ارائه شده را می فهمید ولی تمرین نمی توانید حل کنید، در این حالت نیز استفاده از کلاسهای خصوصی کنکور مفید و موثر است. در این حالت باید به مدرس خودتان بگویید که هر چه سریعتر درس را با هم مرور کرده و اگر نکته ای را لازم می داند به شما بگوید و سپس به سراغ حل تمرین و مسئله بروید. از مدرستان بخواهید که برای اوقات بین جلسات تدریس هم به شما تمرین بدهد و آنها را حل کرده و در جلسات تدریس خصوصی رفع اشکال کنید.

حالت سوم این است که شما درس را خوب می فهمید و تمرین هم می توانید حل کنید و فقط در حل تست کنکور اشکال دارید و یا بعضی از قسمتهای درس را خوب متوجه نمی شوید. در بسیاری از اوقان دانش آموزان در کلاسهای مدرسه و امتحانات پایانی خیلی موفق ظاهر شده ولی در جلسه کنکور بازدهی چندانی ندارند. اگر این حالت برای شما هم اتفاق افتاده است، یک مدرس خصوصی کنکور خوب پیدا کرده و در جلسات تدریس نحوه تست زنی را با ایشان کار کنید. بررسی کنید و ببینید که کجای کارتان اشکال دارد. در مرحله اول تست ها را بدون در نظر گرفتن زمان و در مراحل بعد تست های کنکور را به صورت زمان بندی شده کار کنید. برای دانلود تست های کنکور بر روی عبارت تست کنکور کلیک کنید.

یک مطلب بسیار مهم که وجود دارد این است که شما در نهایت به هر شکلی که مطالعه کرده اید و هر کلاسی که رفته اید و یا هر کتابی که مطالعه کرده اید، چیزی که از شما در جلسه کنکور خواسته می شود این است که به تست های کنکور پاسخ دهید. درس را مفهومی بخوانید، تمرین حل کنید، کلاس بروید و ... ولی در نهایت باید توانایی تست زنی خودتان را افزایش دهید. این مهمترین مهارتی است که در کنکور از شما خواسته می شود.

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی کنکور بر روی عبارت مدرس خصوصی کنکور کلیک کنید. رزومه مدرسین را با دقت نگاه کنید و مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید.

منبع: سایت کنکور ایران مدرس


آمار بازدید: 1676 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image