ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری برای مسلط شدن بر فیزیک چند تست کنکور باید کار کرد؟

برای مسلط شدن بر فیزیک چند تست کنکور باید کار کرد؟

اینکه برای مسلط شدن بر فیزیک باید چند تست کنکور کار کنید قاعده خاصی ندارد. البته مسلما هر چه تعداد تست کنکور بیشتری کار کنید بهتر است.

تعداد تست هایی که کار می کنید خیلی مهم است و لی مهمتر از آن مقدار فهم شما از تست های کنکور است. اصرار نداشته باشید که حتما باید فلان تعداد تست کنکور حل کنید. سعی کنید تست هایی که کار می کنید را خوب بفهمید. اگر به یک تست کنکور فیزیک درست جواب می دهید مسلم است که مبحث مربوط به آن را بلدید و لازم نیست خیلی برایش وقت بذارید. ولی باز جواب را نگاه کنید شاید در پاسخ آن نکته خاصی را نوشته باشند که شما بلد نبوده و در تست های بعد بدردتان بخورد.

اما اگر به یک تست کنکور فیزیک یا هر درس دیگری نمی توانید درست پاسخ دهید مسلما نکته ای دارد که شما بلد نیستید. پاسخ آن را با دقت بخوانید. اگر لازم شده دوباره به کتاب درسی مراجعه کنید و مبحث مربوطه را دوباره بخوانید. در نهایت اگر پاسخ را خوب متوجه شدید در دفترچه ای که دارید نکته مربوط به آن تست را یادداشت کنید.

در درس فیزیک فهمیدن مفهومی مباحث و درسها خیلی مهم است. تنها فرمول حفظ نکنید. کم کم که به کنکور نزدیک می شوید در کنار خواندن و تست زدن مفهومی سرعتتان را هم افزایش دهید. تست های کنکور فیزیکی که در ادامه آمده است را به صورت رایگان می توانید دانلود نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین فیزیک دبیرستان، کنکور و دانشگاه هم بر روی عبارت مدرس خصوصی فیزیک کلیک نمائید.




آمار بازدید: 2063 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image