ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری برنامه ریزی صحیح کسب درصد بالای ریاضی در کنکور

برنامه ریزی صحیح کسب درصد بالای ریاضی در کنکور

در این بخش مطلبی در رابطه با برنامه ریزی صحیح کسب درصد بالای ریاضی در کنکور ارائه می گردد.

اگر می خواهید برای درس ریاضی یا هر درس دیگری در کنکور درصد بالایی کسب کنید و در کل در کنکور موفق باشید، باید علاوه بر اینکه برای درس خواندن وقت بذارید، وقتی را که به مطالعه اختصاص می دهید خوب مدیریت کنید. به این معنی که باید یک برنامه ریزی صحیح داشته باشید و به هر بحثی وقت مناسب اختصاص دهید.

بعضی از افراد در ایام کنکور زمان بسیار زیادی را به مطالعه اختصاص می دهند و درس هم می خوانند. ولی چون برنامه ریزی صحیحی برای استفاده از وقتشان نداشته اند در نهایت نتیجه نمی گیرند. زمانی را که برای درس خواندن در ایام کنکور در اختیار دارید باید به درستی مصرف کنید.

برای کسب درصد بالا در ریاضی کنکور در مرحله اول باید در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و اگر لازم شد در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای رفع اشکال، شرکت کنید. در کلاس ریاضی با دقت به مطالب ارائه شده گوش دهید و نکات مهم را یادداشت کنید. بنابراین شرکت در کلاسهای ریاضی بخشی از برنامه شما خواهد بود.

بعد از کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و ریاضی کنکور و ... سعی کنید مطالب را خوب مرور کنید. مرور شما نباید بیش از یک روز با برگزاری کلاس فاصله داشته باشد. نکاتی که حین مرور هم به نظرتان می رسد را در همان دفترچه کلاسی یادداشت کنید. پس بخشی از برنامه شما هم به مرور اختصاص پیدا می کند.

در قسمتهای بعدی کار باید مطالعه کتاب درسی، تهیه جزوه خلاصه از کتاب حین مطالعه، حل مسائل و تمرینات ریاضی و حل تست های کنکور ریاضی سالهای قبل را در برنامه خودتان جای دهید. هیچکدام از این موارد را از برنامه خودتان حذف نکنید. توصیه می شود اول درس را خوب بفهمید بعد سراغ تست زنی بروید. برای کسب درصد بالای ریاضی بعد از مطالعه مطالب، حل تمرین و تست کنکور خیلی مهم است.

اگر برای یادگیری بهتر درس ریاضی و سایر دروس به تست کنکور نیاز دارید، بر روی عبارت سوال و تست کنکور کلیک کنید. درصورتیکه در بخشی از درس ریاضی اشکال دارید برای برگزاری کلاسهای خصوصی ریاضی و مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.


آمار بازدید: 1154 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image