ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری مرور منظم و کسب درصد بالای ریاضی در کنکور

مرور منظم و کسب درصد بالای ریاضی در کنکور

مرور منظم برای موفقیت تحصیلی، موفقیت در کنکور و کسب درصد بالای ریاضی در کنکور لازم است.

با مرور منظم شما مطالب را فراموش نخواهید کرد. در ضمن در دفعات بعد که می خواهید از یک مبحث مشخص مسئله حل کنید و یا تست بزنید، اگر آن مبحث را قبلا مرور کرده باشید، دیگر لازم نیست درس را از اول بخوانید.

یکی از مهمترین مرورهایی که باید انجام شود، مرور درس بعد از جلسات تدریس ریاضی و یا کلاس خصوصی ریاضی است. همان روزی که درس جدید را داده اند، درس را مرور کنید و نکات مهم آن را یادداشت نمائید. قویترین حافظه ها از کمرنگترین جوهرها ضعیفتر است. مطالبی را که در همان روز تدریس یادداشت می کنید خیلی ارزشمند است و ممکن است بعدا یادتان برود.

علاوه بر مرور بعد از جلسات تدریس در طول ترم و در ایام کنکور مرورهای دیگری هم لازم است. مثلا می تواند برنامه ای داشته باشید و یک هفته بعد و یک ماه بعد هم همان مبحث را مرور نمائید. استفاده از جعبه لایتنر و موارد مشابه برای مرور هم می تواند مفید باشد.

خودتان بهتر می دانید، شما در جلسه کنکور به مباحثی می توانید پاسخ دهید که بر آنها مسلط باشید و حضور ذهن کامل داشته باشید. خیلی وقتها برای جواب دادن به یک تست یک فرمول را لازم دارید و آن فرمول یادتان رفته است. بنابراین با مرورهای منظم سعی کنید فراموشی در جلسه کنکور را به حداقل برسانید. در برنامه درسی خودتان حتما مرور را در نظر بگیرید.

بنابر آنچه گفته شد، برای کسب درصد بالای ریاضی در کنکور یکی از موارد مهم در برنامه ریزی درسی که شما باید به آن اهمیت بدهید مرور منظم است. با مرور منظم در وقت و زمان خودتان صرفه جویی می کنید و بازدهی کارتان را افزایش می دهید. برای مطالعه مقالات بیشتر در مورد مرور و نقش آن در موفقیت تحصیلی بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.

 




نقش مرور در یادگیری بهتر درس ریاضی




برنامه ریزی درسی اصولی و مرورهای منظم









اگر برای کسب درصد بالای ریاضی در کنکور به کلاسهای خصوصی ریاضی نیاز دارید، برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی و انتخاب مدرس مورد نظرتان بر روی عبارت مدرس خصوصی ریاضی کنکور کلیک کنید.


آمار بازدید: 752 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image