ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس کنکور انتخاب رشته کنکور انتخاب رشته صحیح و اصولی کنکور 95

انتخاب رشته صحیح و اصولی کنکور 95

برای انتخاب رشته صحیح و اصولی کنکور 95 موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- حین انتخاب رشته علاقه خودتان را هم در نظر بگیرید. رشته ای را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید. یا حداقل رشته ای را انتخاب نمائید که از آن بدتان نمی آید.

2- به بازارکار رشته ها خیلی دقت کنید. تعدادی از رشته های تحصیلی در حال حاضر اصلا بازارکاری ندارند. اگر بتوانید رشته ای را انتخاب کنید که هم به آن علاقه دارید و هم بازارکار خوبی داشته باشد که عالی است. در رابطه با بازارکار رشته های مختلف با افراد با تجربه مشورت کنید. مطالعه مقالات زیر هم خالی از لطف نیست.

 







برای مطالعه مقالات بیشتر در زمینه بازارکار رشته های مختلف بر روی لینک بازارکار کلیک نمائید.

3- رشته ای را انتخاب کنید که در آن تواناترید. مثلا اگر در کار طراحی و ... مهارت دارید ممکن است رشته مهندسی معماری برای شما مناسبتر باشد. یا اگر تحلیل قوی ای دارید رشته مهندسی مکانیک برای شما مناسب است.

4- در زمینه انتخاب رشته حتما با کسانی که تجربه دارند مشورت کنید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه آموزش کنکور فعالیت دارند و ممکن است بتوانند در زمینه انتخاب رشته هم به شما کمک کنند بر روی لینک تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید. تعدادی از مدرسین کنکور هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند.

5- شمایی که در کنکور 95 شرکت کرده اید ممکن است انتخاب رشته متفاوتی با شرکت کنندگان مثلا کنکور 90 داشته باشید. بازارکار بعضی از رشته ها ممکن است قبل خوب بوده باشد و الان مناسب نباشد. وقتی که دارید مشورت می گیرید مواظب این حقیقت باشید. مواظب باشید اطلاعاتی که بر مبنای آنها تصمیم می گیرید به روز باشد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1020 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image