ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس کنکور آخرین و جدیدترین اخبار کنکور آخرین و جدیدترین اخبار کنکور 95

آخرین و جدیدترین اخبار کنکور 95

آخرین و جدیدترین اخبار کنکور 95 در این بخش ارائه شده است. برای مشاهده آخرین و جدیدترین اخبار کنکور 95 ادامه این مطلب را بخوانید.



 



ثبت‌نام بیش از 329 هزار داوطلب در کنکور95 - مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام 329هزار و 896 داوطلب تا ساعت 12 ظهر امروز ،یک شنبه 25 بهمن ماه در آزمون سراسری سال 95 خبر داد.



حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به آغاز فرآیند ثبت‌نام در آزمون سراسری 95 از روز دوشنبه 19 بهمن ماه افزود: مهلت ثبت‌نام برای آزمون مذکور در روز چهارشنبه 28 بهمن‌ماه پایان می‌پذیرد.



وی تاکید کرد: به کلیه داوطلبان توصیه می‌شود در مهلت مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ضمن مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.





-----------------------------------



شرط مدیرکل آموزش‌و‌پرورش برای ارتقای رتبه کنکور خوزستان به جایگاه 15 - مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خوزستان با اشاره به ارتقای رتبه کنکور استان از 27 به 21 در سال گذشته، گفت: در صورت تأمین اعتبارات لازم برای راه‌اندازی 120 پایگاه کنکور می‌توان امسال این جایگاه را تا رتبه 15 ارتقا داد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، محمد تقی‌زاده در شورای آموزش‌و‌پرورش استان که 26 بهمن‌ماه در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، با اشاره به لزوم شناسایی و جذب دانش‌آموزان عشایری بازمانده از تحصیل، اظهار کرد: امسال برای نخستین‌بار دوره پیش‌دبستانی در مناطق عشایری راه‌اندازی و 75 درصد نوآموزان تحت پوشش قرار گرفته‌اند. البته نارسایی‌های بسیار وجود دارد؛ در منطقه سردشت دزفول حدود 22 روستا در دو منطقه مُد و آرپناه وجود دارد که از سال 55 تاکنون فاقد مدرسه هستند.



وی ادامه داد: در این 22 روستا هیچ‌گونه مدرسه‌ای وجود ندارد و حدود 100 کودک بازمانده از تحصیل وجود دارد که باید شناسایی و جذب شوند. مسائل این منطقه در جلسات آموزش‌و‌پرورش در شهریورماه سال جاری مطرح شد اما نتایجی حاصل نشد.



مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خوزستان‌ با اشاره به برنامه‌های ارتقای رتبه کنکور، گفت: در سال گذشته توانستیم از رتبه 27 به رتبه 21 در کنکور ارتقا پیدا کنیم و این اتفاق بزرگی بود. امسال نیز اگر بتوانیم 120 پایگاه کنکور در طول این مدت راه‌اندازی کنیم به‌طوری که در هر منطقه آموزشی در استان سه پایگاه مستقر شود، می‌توانیم از رتبه 21 به 15 ارتقا یابیم و این نیازمند تأمین اعتباراتی است.



-----------------------------------





تمدید مهلت ثبت‌نام کنکور 95 تا شنبه - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 95 تاساعت 24 شنبه اول اسفندماه خبر داد.



حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام خبر فوق افزود:‌ داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام اقدام نکرده اند ضرورت دارد در مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.



وی در پایان گفت: هم‌چنین داوطلبانی که قبلا نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کرده‌اند می‌توانند در این مهلت با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.


آمار بازدید: 1516 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image