ارتباط مستقیم با 30598 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری جذب مدرس تدریس خصوصی کنکور سال 95

جذب مدرس تدریس خصوصی کنکور سال 95

از علاقه مندان به تدریس خصوصی کنکور و اموزش خصوصی دروس کنکوری در سال 95 دعوت به همکاری می گردد.


اگر در زمینه تدریس دروس به صورت کنکوری سابقه کار دارید و می خواهید تعداد شاگردانتان را افزایش دهید و یا قصد دارید در سال 95 فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کنکور را شروع کنید، در هر صورت، برای جذب شاگرد آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید.

در وب سایت حاضر (ایران مدرس) تا سال 95 بیش از 12800 مدرس ثبت نام کرده اند (بیش از هر سایت تدریس دیگری). همین الان عبارت "تدریس خصوصی کنکور" یا "تدریس خصوصی فیزیک کنکور" یا "تدریس خصوصی ریاضی کنکور" و یا عبارتهای مشابه را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که سایت ایران مدرس در صفحه اول و جایگاه اول نتایج جستجوی گوگل نشان داده می شود. بنابراین اگر کسی به عنوان مثال به ارائه خدمات در زمینه تدریس خصوصی ریاضی کنکور نیاز داشته باشد و شما در ایران مدرس آگهی تدریس ثبت کرده باشید، به راحتی آگهی شما را پیدا خواهد کرد و به سمت اگهی شما هدایت می شود.

برای جذب شاگرد در سال 95 در زمینه تدریس خصوصی دروس کنکوری و کسب درامد از تدریس خصوصی، فرصت درج آگهی و تبلیغ در سایت ایران مدرس را از دست ندهید. برای درج آگهی تدریس دروس کنکوری و یا تدریس در هر زمینه دیگری در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را ثبت نمائید. بازدید سایت ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 20000 بازدید در روز می رسد.

www.IranModares.com

آمار بازدید: 1585 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image