ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری 5 عامل برای موفقیت در فیزیک کنکور و کسب درصد بالا در فیزیک کنکور

5 عامل برای موفقیت در فیزیک کنکور و کسب درصد بالا در فیزیک کنکور

در این بخش 5 عامل برای موفقیت در فیزیک کنکور و کسب درصد بالا در فیزیک کنکور ارائه می گردد.

1- شرکت مرتب و منظم و مداوم در کلاسهای تدریس فیزیک مدرسه و در صورت لزوم جلسات تدریس خصوصی فیزیک: تا جایی که ممکن است کلاسهای تدریس فیزیک مدرسه را از دست ندهید. در کلاسهای مدرسه مطالب را سریعتر می توانید یاد بگیرید. اگر کلاسهای مدرسه را از دست دادید با شرکت در جلسات تدریس خصوصی فیزیک می توانید آن را جبران کنید. برای مشاهده مدرسین تدریس خصوصی فیزیک کنکور بر روی عبارت مدرس خصوصی فیزیک کلیک نمائید.

2- مطالعه صحیح کتاب درسی، فهم آن و حل مسئله و تمرین به اندازه کافی: در سالهای اخیر سوالهای کنکور مفهومی تر شده است. خود فیزیک هم یک درس مفهومی است و تمامی روابط فیزیک معنی فیزیک دارند. پس فیزیک را بفهمید و کاملا مفهومی بخوانید.

3- جزوه و یادداشت برداری در کلاس تدریس فیزیک و جلسات تدریس خصوصی فیزیک کنکور و همچنین حین مطالعه کتاب فیزیک و تست زنی: یک جزوه برای یادداشت نکات مهم فیزیک داشته باشید. در دوران جمع بندی و نزدیک کنکور این جزوه خلاصه خیلی به شما کمک خواهد کرد.

4- در نظر گرفتن مرورهای منظم برای حضور ذهن داشتن در جلسه کنکور : در بسیاری از اوقات ممکن است شما درسی را خوانده باشید ولی در جلسه کنکور هر چقدر فکر می کنید یادتان نمی آید. دلیل این امر کم مرور کردن است. مطالبی را در جلسه کنکور می توانید استفاده کنید که کاملا برای آنها حضور ذهن داشته باشید. پس مرور را از یاد نبرید.

5- تست زنی به اندازه کافی و کارکردن تست های استاندارد فیزیک برای تسلط بر مباحث خوانده شده: در نهایت در جلسه کنکور شما باید بتوانید خوب تست بزنید. پس از مطالعه عمیق و مفهومی، حل مسئله و مرور حتما خوب تست بزنید. برای دانلود تست های رایگان فیزیک کنکور بر روی عبارت تست کنکور فیزیک کلیک کنید.

اگر برای آموزش بهتر درس فیزیک به جزوه و سوال فیزیک نیاز دارید، برای دانلود رایگان نمونه سوالات امتحانی و جزوات درسی و کنکوری فیزیک بر روی عبارت فیزیک کلیک نمائید.



منبع: سایت کنکور ایران مدرس

 


آمار بازدید: 1770 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image