ارتباط مستقیم با 30598 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری موفقیت در کنکور95 و کنکور96

موفقیت در کنکور95 و کنکور96

اگر در حال مطالعه برای کنکور هستید، به منظور موفقیت در کنکور95 و کنکور96 موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- برای موفقیت در کنکور95 و کنکور96 باید یک برنامه ریزی خوب و منسجم داشته باشید. برنامه شما باید به گونه ای باشد که در کل ایام و دوران کنکور بتوانید از آن استفاده کنید. برنامه شما هم باید موثر باشد و هم خیلی سخت گیرانه نباشد. برنامه شما باید منعطف باشد. به این معنی که هر وقت دید جایی از برنامه ریزی شما اشکال دارد آن را اصلاح کنید و دوباره به برنامه خودتان برگردید.

2- برای موفقیت در کنکور 95 و کنکور 96 باید انگیزه بالایی داشه باشید و هدفمند عمل کنید. رشته و دانشگاهی را که دوست دارید قبول شوید از همان اول کار انتخاب کنید. هنگام خواب از تجسم خلاق استفاده کنید. تصور کنید که در دانشگاه و رشته مورد نظرتان قبول شده اید و همه در حال تبریک گفتن به شما هستند. به این ترتیب قاون جذب هم به نفع شما وارد عمل می شود. خودتان را باور کنید و قبول کنید که می توانید رشته مورد نظرتان را قبول شوید. در طول روز با خودتان تکرار کنید که: من مطمئنم در رشته ... دانشگاه .... قبول هستم و با تلاش و جدیت برنامه خودتان را پیش ببرید.

3- برای موفقیت در کنکور لازم است تا با افراد با تجربه مورت کنید. روشهای خودتان را ارزیابی نموده و بررسی کنید. آیا روندی که شما پیش گرفته اید منجر به موفقیت می گردد. آیا درست مطالعه می کنید و تست زنی صحیح را بلدید؟ با افرادی که خودشان در کنکور موفق بوده اند حرف بزنید. اگر لازم شد از جلسات تدریس خصوصی کنکور استفاده کنید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی در وب سایت حاضر (ایران مدرس) بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید.

4- در کلاسهای تدریس مدرسه به صورت کامل شرکت کنید. مرورهای منظم را در نظر داشته باشید و تا جایی که ممکن است از وقتتان استفاده مفید بکنید. استراحت و تفریح را مد نظر داشته باشید ولی این به معنی تلف کردن وقتتان نیست. کتاب درسی را با دقت بخوانید و مفهومی بخوانید. سوالات کنکور اخیرا کاملا مفهومی شده است. برای  موفقیت در کنکور95 و کنکور96 خوب درس بخوانید و خوب تست بزنید. بعد از خواندن مفهومی کتاب درسی تست زنی از اهمیت بالایی برخوردار است.

5- تست های کنکورهای سالهای گذشته را کار کنید. در ابتدای کار بدون در نظر گرفتن زمان تست بزنید. کمی که مسلط تر شدید سعی کنید تست ها را در زمان استاندارد ان بزنید. اگر خوب نمی توانید تست بزنید حتما با افراد با تجربه مشورت کنید. چون در نهایت در جلسه کنکور شما باید بتوانید خوب تست بزنید. برای دانلود رایگان تست های کنکور دروس مختلف بر روی لینک تست کنکور کلیک کنید.

منبع: سایت کنکور ایران مدرس


آمار بازدید: 1446 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image