ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری استخدام مدرس تدریس خصوصی کنکور سال 96

استخدام مدرس تدریس خصوصی کنکور سال 96

استخدام مدرس تدریس خصوصی کنکور سال 96 - از علاقه مندان به تدریس خصوصی دروس کنکور، ریاضی و فیزیک کنکوری، زیست شناسی کنکوری، زبان و ادبیات کنکور و عربی کنکور و .... در فروردین و اردیبهشت و خرداد 96 و سال 96 دعوت به همکاری می گردد.

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس کنکوری و فعالیت در زمینه آموزش و مشاوره کنکور در سال 96 به جای جستجوی بیشتر آگهی های استخدام مدرس تدریس خصوصی کنکور سال 96 در روزنامه و اینترنت و تماس بیشتر با آموزشگاههای تدریس دروس کنکوری، در همین سایت (ایران مدرس) عضو شده و آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. با درج آگهی تدریس در سایت ایران مدرس، متقاضیان تدریس خصوصی کنکور با شما تماس گرفته و به راحتی شاگرد جذب خواهید کرد.

وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و برای ثبت آگهی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کنکور و دروس کنکوری کاملا بهینه، موثر و مفید است. در سایت ایران مدرس تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نام نموده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد. در سایت ایران مدرس هزاران جزوه آموزشی، تست کنکور، جزوات کنکوری و .... ثبت شده است و آگهی مدرسین در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد.

به جرات می توان گفت که ایران مدرس بهترین گزینه برای درج آگهی در زمینه تدریس دروس کنکور است. همین الان عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی کنکور، تدریس خصوصی فیزیک کنکور، تدریس خصوصی شیمی کنکور، تدریس خصوصی زیست کنکور و ... را در گوگل جستجو نمائید. با جستجوی عبارتهای مزبور در گوگل خواهید دید که در صفحه اول نتایج جستجو و در جایگاه اول تا سوم سایت ایران مدرس قرار دارد. بنابراین، متقاضیان تدریس دروس کنکوری به راحتی آگهی تدریس شما را پیدا کرده و به سمت آگهی شما هدایت خواهند شد. برای مطالعه در زمینه نحوه جذب شاگرد و موفقیت در تدریس بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

 







منبع: سایت کنکور ایران مدرس

عبارتهای کلیدی: استخدام کنکور سال 96، استخدام تدریس کنکور سال 96، دعوت به همکاری مدرس کنکور سال 96، جذب مدرس کنکور 96، استخدام کنکور، استخدام تدریس کنکور، استخدام مدرس کنکور، جذب مدرس کنکور


آمار بازدید: 733 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image