ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری تدریس خصوصی ریاضی کنکور و 100 درصد زدن ریاضی کنکور

تدریس خصوصی ریاضی کنکور و 100 درصد زدن ریاضی کنکور

اگر می خواهید در ریاضی کنکور 100 درصد بزنید، در کنار تلاش و کوشش خودتان، به عنوان یک عامل خوب، موثر و کمک کننده می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور استفاده نمائید.

کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور برای کسب درصد بالای ریاضی کنکور و حتی 100 درصد زدن ریاضی کنکور می تواند مفید و موثر باشد. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی و آموزش ریاضی کنکور، مدرسین فعال در زمینه ریاضیات از ابتدایی تا دانشگاه و ... بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید. در همین سایت (ایران مدرس) هزاران مدرس خصوصی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی کنکوری و ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه فعالیت دارند. علاوه بر آن جزوات کنکوری ریاضی، سوالات و تست کنکور ریاضی و سایر دروس، نمونه سوالات امتحانی برای درس ریاضی و دروس دیگر و ... هم در همین سایت ارائه شده است. برای دانلود رایگان تست کنکور ریاضی بر روی عبارت تست کنکور ریاضی کلیک کنید. به منظور دانلود رایگان تست کنکور ریاضی و سایر دروس هم بر روی عبارت تست و سوالات کنکوری کلیک نمائید. اگر می خواهید در ریاضی کنکور درصد بالایی کسب کنید و حتی 100 درصد بزنید، شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و استفاده از تجربه مدرسین ریاضی کنکور راهکار خوبی است. اگر بتوانید کلاسهای ریاضی کنکور را با یک مدرس خوب هماهنگ کنید، با استفاده از تجربیات ایشان می توانید اشکالاتی را که دارید برطرف نمائید. البته تلاش و پشتکار خودتان هم مهم است. فقط با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور نمی توان موفق شد. باید خودتان کتاب درسی ریاضی را خوب بخوانید و متوجه شوید. قبل از هر چیز سعی کنید با یک مطالعه عمیق و مفهومی درس ریاضی و مباحث ارائه شده در آن را به خوبی فرا بگیرید. تعاریفی که ارائه می شود را بفهمید و مفاهیم را درک کنید. یادگیری اولیه از طریق تست زدن فایده ندارد چون تمامی مطالب، ممکن است پوشش داده نشود. بنابراین برای مطالعه اولیه ریاضی کنکور از خود کتاب درسی و جزوات کلاسی استفاده نمائید. در ادامه با در نظر گرفتن مرورهای مداوم از فراموش کردن مطالب جلوگیری کنید. عامل دیگری که باید در نظر بگیرید حل تمرین و مسئله است. برای درس ریاضی حل تمرین و مسئله حیاتی است. خیلی از مباحث را از طریق حل تمرین و مسئله یاد می گیرید. بعد از مطالعه کامل و عمیق درس ریاضی برای کنکور، نوبت به حل تمرین و مثال و مسئله کافی برای آن می رسد. در این مرحله مطالب ارائه شده در کتاب بهتر برای شما جا افتاده و تسلط بیشتری بر مبحث پیدا خواهید کرد. در واقع، کلید یادگیری درس ریاضی، چه برای امتحانات و چه برای کنکور، حل تمرین و مسئله است. در نهایت باید با زدن تست های کنکوری استاندارد ریاضی تسلط خودتان را بیشتر و بیشتر کنید. نکات مهم تست های کنکوری ریاضی را یادداشت نموده و تست های مهمتر را علامت بزنید. به منظور آمادگی برای کنکور، در کنار مطالعه و حل تمرین و مرور، یکی از مواردی که باید در برنامه شما گنجانده شود، تست زنی صحیح و اصولی است. هر چه تعداد تست هایی که کار می کنید بیشتر باشد، تسلط شما بر درس ریاضی افزایش خواهد یافت. در ابتدای کار تست ها را یکی یکی و بدون لحاظ کردن وقت بزنید. بعد از مدتی سعی کنید تست های ریاضی را به صورت زمان بندی شده و 10 تا 10 تا و یا با تعداد بیشتر بزنید. برای مطالعه بیشتر در زمینه موفقیت در ریاضی کنکور، نحوه کسب درصد بالای ریاضی کنکوری، چگونگی 100 درصد زدن ریاضی کنکور و .... مقالات زیر را مطالعه نمائید.



چگونه برای کنکور ریاضی بخوانیم



چگونه ریاضی کنکور را 100 بزنیم



روش های کاربردی برای کسب درصد بالای ریاضی در کنکور



نکته برداری و کسب درصد بالای ریاضی در کنکور



چگونه در ریاضی کنکور درصد بالایی بزنیم؟



10 نکته مهم برای موفقیت در ریاضی کنکور



نحوه مطالعه درس ریاضی برای کنکور

اگر بخواهید در کنکور ریاضی را خوب بزنید باید مطالب را به صورت عمقی و پایه ای یاد بگیرید. باید در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و در صورت لزوم کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی شرکت کنید. برای موفقیت در ریاضی کنکور باید درس را خوب مرور نمائید، تمرین و مسئله حل کنید و بر مطالب ارائه شده در کلاسهای تدریس ریاضی مسلط شوید. برای کسب درصد بالای ریاضی کنکور باید خوب تست کار کنید و تست ها را با در نظر گرفتن زمان استاندارد بتوانید بزنید. برای انجام تمامی این مراحل داشتن پشتکار و اراده لازم است. باید هدف واضحی برای خودتان ترسیم کنید (مثلا: درصد ریاضی من در کنکور بالای 80 درصد است) و در ادامه برای رسیدن به آن تلاش کنید و با پشتکار کارهایی که گفته شد و لازم است را انجام دهید. اگر در اطراف خود کسانی را دارید که در درس ریاضی کنکور درصد بالایی زده اند از مشورت و راهنمایی آنها و حتی در صورت امکان از جزوات آنها استفاده کنید. بپرسید که چه کتابهایی مطالعه کرده اند، چه جوری تست زده اند و چند ساعت در روز ریاضی خوانده اند.



منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1150 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image