ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری تدریس خصوصی کنکور و موفقیت در کنکور 97 و 98

تدریس خصوصی کنکور و موفقیت در کنکور 97 و 98

اگر می خواهید در کنکور 97 و 98 موفق شوید و رتبه خوبی بدست اورید و همچنین در دروس مختلف مانند ریاضی، فیزیک، زبان و .... در کنکور درصد بالایی بدست آورید، یکی از راه حلهایی که برای رسیدن به این هدف وجود دارد استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی کنکور است.

در کلاسهای تدریس خصوصی کنکور می توانید به صورت عمقی و مفهومی دروس را یاد بگیرید و در کنکور97 و کنکور98 درصد های بالایی بزنید. همانطور که می دانید در سالهای گذشته سوالات کنکور کاملا مفهومی شده است. به این معنی که نوع سوالات به گونه ای است که اگر درسهای را خوب و عمقی و مفهومی خوانده باشید، از پس پاسخ دادن به تستها بر می آئید. ولی اگر به صورت سطحی و روزنامه وار دروس مختلف را مطالعه کرده باشید به دردسر خواهید افتد. به صورت کلی اگر می خواهید در امتحان و کنکور و یا در هر آزمونی موفق باشید، مطالعه عمقی و مفهومی دروس را سرلوحه کار خودتان قرار دهید. در کلاسهای تدریس خصوصی کنکور و دروس کنکوری، مدرس کنکور بحث های مختلف را کاملا برای شما تشریح می کند و چون امکان پرسیدن سوال و رفع اشکال وجود دارد، درس را بهتر و عمقی تر آموزش خواهید دید. البته باید خودتان هم این نوع درس خواندن را برای خودتان ملاک قرار دهید و هر سوال و اشکالی را بپرسید. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی دروس کنکوری بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک نمائید. وقتی درسها را به صورت عمقی می خوانید و مباحث را به صورت پایه ای یاد می گیرید، از پس سوالات و تست های کنکوری جدید هم بر خواهید آمد. به هر حال تست های کنکور از همان مباحثی که در کتاب درسی ارائه شده است مطرح می گردد. اگر می خواهید در کنکور 97 و 98 در سر جلسه کنکور از دیدن تستهای جدید متعجب نشوید و برای هر سوال راه حلی داشته باشید باید تلاش کنید درسها را به صورت پایه ای آموزش ببینید.

بسیاری از دانش آموزان وقتی دروس مختلف را برای کنکور مطالعه می کنند خیلی سریع کتاب درسی را کنار گذاشته و سراغ کتابهای کمک آموزشی و تست های کنکوری و .... می روند. به این نکته دقت کنید درس را باید حتما از کتاب درسی خودتان آموزش ببینید بعد سراغ موارد دیگر بروید. فرض کنید برای درس زیست شناسی 500 تست کنکور را هم کار کرده باشید ولی کتاب درسی را نخوانده باشید. در این حالت اگر در جلسه کنکور تست کنکوری به شما بدهند که مشابه 500 تست کار کرده شده خودتان باشد می توانید آن را پاسخ دهید. اما اگر تست دیگری به شما بدهند که نیازمند تحلیل جدیدی باشد و شما قبلا این نوع تست را ندیده باشید از پس پاسخ دادن به آن بر نخواهید آمد. اما اگر کتاب درسی زیست شناسی را به صورت پایه ای مطالعه کرده باشید، برای تست هایی که قبلا کار کرده اید و همچنین برای تست های کنکوری جدید هم راه حلی خواهید داشت. تست کار کردن برای کنکور خوب است و کاملا لازم است اما اگر بخواهید خود درس را هم از طریق تست زنی یاد بگیرید روند درستی نیست و باید کتاب درسی را در اولویت قرار دهید. شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی کنکور در کنار تلاش و پشتکار خودتان و در کنار تست زنی و مطالعه و مرور در ایام کنکور می تواند به موفقیت شما در کنکور 97 و 98 کمک زیادی بکند. در کلاسهای تدریس خصوصی کنکور می توانید سوالاتی که حین مطالعه و تست زنی دروس مختلف برایتان پیش آمده است را بپرسید. اگر فارغ التحصیل شده اید که به معلم و مدرس اصلی خودتان در مدرسه دسترسی ندارید و اگر هنوز دارید درس می خوانید هم مدرس اصلی شما وقت کافی برای رفع تمامی اشکالات شما ندارد. بنابراین در ایام کنکور در کنار داشتن یک یا چند مدرس خصوصی خوب و استفاده از مشاوره ها و راهنمایی های آنها می تواند بسیار مفید و موثر باشد (کلیک کنید: لیست مدرسین کنکور). در کلاسهای تدریس خصوصی کنکور می توانید درس را به صورت مفهومی آموزش ببینید، تمرینات و مسائل کتاب درسی و یا تمرینات سطح بالا حل کنید، تست بزنید و با تکنیکهای تست زنی درست آشنا شوید و در زمینه نحوه مطالعه دروس و برنامه ریزی برای کنکور از مدرس خودتان مشاوره بگیرید.

با توجه به مطالب ارائه شده، برای موفقیت در کنکور 97 و 98 و کسب درصد بالا در دروس کنکوری استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی کنکور می تواند کاملا مفید و موثر باشد. البته در کنار جلسات تدریس خصوصی کنکور، مطالعه و درس خواندن، حل تمرین و مسئله و تست زنی و مرورهای منظم برای موفقیت در کنکور کاملا ضروری است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 847 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image