ارتباط مستقیم با 30593 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری موفقیت و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی فیزیک کنکور

موفقیت و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی فیزیک کنکور

اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی فیزیک کنکور فعالیت داشته باشید و از تدریس خصوصی فیزیک کنکور درامد بالایی بدست آورید و در این زمینه موفق باشید، موارد زیر را در نظر بگیرید.

1- برای شروع فعالیت و یا گسترش فعالیت در زمینه فیزیک کنکور در مرحله اول باید در این زمینه شاگرد جذب کنید. مسلما چون کنکور در سرنوشت دانش اموزان بسیار موثر است، والدین روی انتخاب مدرس فیزیک کنکور حساسیت بالایی دارند و جذب شاگرد در این زمینه به نسبت فیزیک دبیرستان و دانشگاه سخت تر است.

2- قبل از اینکه بخواهید در زمینه تدریس فیزیک کنکور فعالیت داشته باشید، باید این قابلیت را در خودتان ایجاد کنید که بتوانید به خوبی فیزیک کنکور را تدریس کنید و در این زمینه کلاسهای تدریس خصوصی شما واقعا مفید و موثر باشد. اگر خودتان واقعا این توانایی و آمادگی را داشته باشید در مراحل بعد جذب شاگرد برای شما راحت تر خواهد بود.

3- اگر می خواهید در زمینه فیزیک کنکور فعالیت کنید در ابتدای کار فیزیک رشته ریاضی یا فیزیک رشته تجربی را شروع نمائید. مباحث مشترک وجود دارد ولی به هر حال مواردی که با هم فرق کند هم وجود دارد. پس سعی کنید در ابتدای کار مثلا با فیزیک رشته ریاضی شروع کنید و اگر مسلط شدید سراغ فیزیک تجربی و سایر رشته ها هم بروید.

4- به این سوالات در شروع کار پاسخ دهید: چرا می خواهید فیزیک کنکور تدریس کنید؟ آیا واقعا به درس فیزیک و فیزیک کنکور علاقه مند هستید؟ چرا فکر می کنید کلاسهای شما در زمینه آموزش فیزیک کنکور می تواند موثر و مفید باشد؟ جزوه اختصاصی برای خودتان دارید؟ خودتان فیزیک کنکور را خوب زده اید؟ با چه برنامه ای می خواهید پیش بروید؟ و ....

5- آموزش و تدریس فیزیک کنکور به همین راحتی نیست و جذب شاگرد در این زمینه هم به همین راحتی نیست. به سوالهایی که در بالا مطرح شد خوب فکر کنید و سوالهای دیگری هم در این زمینه از خودتان بپرسید. فیزیک کنکور مثل فیزیک دبیرستان و دانشگاه نیست. همین که فیزیک بلد باشید کافی نیست. باید برنامه داشته باشید.

6- به این نکته خوب فکر کنید. دانش اموزی که می خواهد کلاسهای فیزیک کنکور را با شما بردارد قبولی در کنکور خیلی برایش مهم است و سرنوشت ساز هم می باشد. بنابراین شما در مرحله اول باید برنامه خوبی برای این کار داشته باشید. باید خودتان فیزیک کنکور را خوب زده باشید و خوب کار کرده باشید. بدون امادگی شروع نکنید.

7- بعد از تهیه خلاصه جزوات برای خودتان و ایجاد امادگی کامل در خودتان می توانید برای جذب شاگرد در زمینه آموزش کنکوری درس فیزیک اقدام نمائید. همانطور که گفته شد، هر چه آمادکی بیشتری داشته باشید و روی برنامه موفقیت شاگردهایتان بیشتر فکر کرده باشید و روند جذابتری برای کلاسها در نظر گرفته باشید، جذب شاگرد برای شما راحت تر خواهد بود.

8- جذب شاگرد در زمینه کنکور و دروس کنکوری و فیزیک کنکور راحت نیست. باید آنقدر رزومه و برنامه کاری قوی ای ارائه نمائید تا والدین متقاعد شوند کلاسهای فیزیک کنکور را به شما بسپارند. باز هم تاکید می شود قبل از هر کاری روی خودتان کار کنید. اگر بتوانید در زمینه تدریس کنکور فعالیت کنید درآمد خوبی در انتظار شما است.

9- برای جذب شاگرد راهکارهای مختلفی وجود دارد. می توانید با آموزشگاهها و موسسات کنکوری تماس بگیرید. راهکار دیگر ثبت آگهی و تبلیغات تدریس در روزنامه و سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس (همین سایت) است. سایت ایران مدرس بهترین گزینه برای ثبت آگهی در زمینه تدریس فیزیک کنکور می باشد. روش دیگر چاپ تراکت و توزیع آن است.

10- بهترین راه برای جذب شاگرد، همانطور که گفته شد، ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس است. ایران مدرس پربازدیدترین و معتبرترین سایت تدریس خصوصی ایران است. این وب سایت برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی فیزیک و تدریس خصوصی فیزیک کنکور در صدر نتایج گوگل قرار دارد. همین الان در گوگل عبارت تدریس خصوصی فیزیک کنکور را جستجو کنید و خواهید دید ایران مدرس در صدر نتایج است.

11- اگر می خواهید با ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس به راحتی در زمینه آموزش فیزیک کنکور شاگرد جذب کنید باید آگهی خودتان را عالی بنویسید (حتما بخوانید: 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده). رزومه بسیار کاملی ارائه کنید. در ایران مدرس امکان ثبت خلاصه جزوه هم وجود دارد و می توانید با اسم خودتان جزواتی برای درس فیزیک درج نمائید. برای مشاهده اگهی های تدریس فیزیک کنکور، دبیرستان و دانشگاه در ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک نمائید.

12- در نهایت برای موفقیت و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی فیزیک کنکور باید تلاش کنید شاگردهای شما موفق شوند. همین تعداد محدود شاگردهایی که جذب می کنید را اگر بتوانید به موفقیت برسانید بعدا در رزومه کاری خودتان ارائه می کنید و شاگردهای بیشتری جذب می نمائید. موفقیت شما در تدریس فیزیک کنکور در گرو موفقیت شاگردهایتان است.

با توجه به موارد ذکر شده، به عنوان جمع بندی می توان گفت در مرحله اول برای موفقیت در فیزیک کنکور و کسب درامد بالا از تدریس کنکوری فیزیک باید آمادگی و توانایی های لازم را در خودتان ایجاد کرده باشید. خود شما باید بر درس فیزیک کاملا مسلط باشید. تست های مختلف درس فیزیک را دیده باشید و بررسی کرده باشید. برای موفقیت در تدریس فیزیک کنکور باید برنامه ای برای خودتان داشته باشید و راهکارهایی برای یادگیری عمیق درس فیزیک توسط شاگردانتان و پاسخ سریع به تستهای کنکور داشته باشید. هر چه در این مرحله قوی تر عمل کنید در مراحل بعدی کار شما راحت تر خواهد بود. در ادامه روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و تلاش کنید با ارائه رزومه خوب، کامل و مناسب از خودتان دانش اموزان و والدین انها را متقاعد کنید که می توانید در موفقیت در فیزیک کنکور به انها کمک نمائید. در نهایت بعد از جذب شاگرد تمام تلاش خودتان را برای جلب رضایت شاگردهایتان و به موفقیت رساندن انها انجام دهید. مسئولیت کامل کار را به عهده بگیرید و تلاش کنید شاگردهای شما درصد بالاتری در فیزیک کنکور کسب نمایند. حین برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک کنکور ارزیابی را فراموش نکنید و مطمئن شوید که روند یادگیری خوب و مناسب است و شاگردهای شما در حال پیشرفت می باشند. تدریس خصوصی فیزیک کنکور درامد بالایی دارد اگر بتوانید در این زمینه موفق عمل کنید و شاگردهایتان را به موفقیت برسانید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1653 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image