ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری چگونه در زبان انگلیسی کنکور موفق باشیم

چگونه در زبان انگلیسی کنکور موفق باشیم

برای اینکه در زبان انگلیسی کنکور موفق باشید و بتوانید درصد بالایی بزنید در مرحله اول باید کتاب های درسی خودتان را بسیار خوب مطالعه نمائید. تمامی سوالاتی که در کنکور مطرح می شود از همان کتاب های درسی است. در کنکور حرف اول را حضور ذهن و تسلط بر مطالب می زند. ممکن است شما بسیاری از مباحث را خوانده باشید ولی با زمان محدود و کمی که در جلسه کنکور به شما داده می شود فقط مواردی را می توانید پاسخ دهید که بر آن مسلط باشید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه زبان انگلیسی را در کنکور خوب بزنیم؟

برای اینکه در زبان کنکور درصد بالایی بزنید همانطور که گفته شد باید روی تسلط خودتان بر درس کار کنید. مهم است که دایره لغات بزرگی داشته باشید و لغات جدیدی که در درس های کتاب درسی روی آنها تاکید شده است را خیلی خوب با مثال بلد باشید. بسیار مهم است که این لغات را به صورت کامل بلد باشید به نحوی که در جلسه کنکور فراموش نکنید. در بسیاری از سوالات کنکور دقیقا این مد نظر طراح سوال است که می خواهد بداند شما معنی کلمه را بلد هستید یا نه. در سوالات درک مطلب هم اگر مفهوم لغات را بلد نباشید و خیلی روان نتوانید متن را ترجمه کنید نمی توانید به سوالات پاسخ دهید. پس در مرحله اول مرور را در نظر داشته باشید و لغات جدید را 100 درصد بلد باشید.

پیشنهاد می شود مقاله
روش مطالعه درس زبان انگلیسی برای کنکور را هم مطالعه کنید.

تعدادی از سوالات زبان کنکور هم از بحث گرامر مطرح می شود. در همین سایت ایران مدرس جزوات خوبی برای آموزش گرامر کنکور و اموزش قواعد زبان به صورت کلی وجود دارد (برای دانلود رایگان جزوات آموزش گرامر زبان بر روی این لینک کلیک نمائید). به هر حال گرامرها را هم خوب بلد باشید و تمرینات ان را حل کنید. هر چه مسلط تر باشید بهتر است. برای یادگیری گرامر تمرین حل کردن مهم است و آن را در نظر داشته باشید.

مطالعه مقاله
روش صحیح مطالعه درس زبان انگليسی هم در این زمینه مفید است.

اگر به صورت خلاصه شده و به عنوان جمع بندی بخواهیم مطلبی را ذکر کنیم این مطلب آن است که برای موفقیت در زبان کنکور زیاد مرور کنید. حضور ذهن برای کسب درصد بالا در این درس بسیار مهم است. در بین دروس عمومی زبان یکی از مهمترین درس ها است و با خوب زدن آن می توانید به کسب تراز بالا در دروس عمومی کاملا امیدوار باشید. در صورت تمایل می توانید از مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان کنکور هم کمک بگیرید (مشاهده مدرسین زبان کنکور).



نحوه مطالعه دروس عمومی برای کنکور

منبع: سایت کنکور ایران مدرس


آمار بازدید: 1808 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image