ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری راهکارهایی برای کسب درصد بالا در ریاضی کنکور

راهکارهایی برای کسب درصد بالا در ریاضی کنکور

در این مقاله به صورت خلاصه در رابطه با راهکارهایی برای موفقیت در ریاضی کنکور و کسب درصد بالا در ریاضی کنکور توضیح داده شده است.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین روش ها برای کسب درصد بالا در ریاضی کنکور

برای کسب درصد بالا در ریاضی کنکور باید سعی کنید از همان اوایل دوره متوسطه دوم و یا دبیرستان درس ریاضی را خوب بخوانید تا پایه ریاضی شما قوی باشد. به هر حال، وقتی شما پایه ریاضی قوی ای داشته باشید در ایام کنکور هم کارتان راحتتر خواهد شد. موفقیت در ریاضی کنکور فقط به این شکل نیست که شما تعداد زیادی تست کنکور کار کنید. در بسیاری از موارد دانش آموزان بدون اینکه درس را به صورت پایه ای مطالعه کرده باشند و به اندازه کافی تمرین و مسئله حل کرده باشند سراغ حل تست کنکور و تست زنی می روند. در این حالت سعی می کنند از روی پاسخ هایی که برای تست ها ارائه شده است درس را یاد بگیرند. ولی به هر حال این روش اصلا روش درستی نیست. هر تستی ممکن است از یک مبحث خاص مطرح شده باشد و یادگیری از طریق تست زنی نمی تواند باعث شود که شما بر کل مباحث تسلط پیدا کنید. بنابراین با وجود اینکه تست زنی بسیار خوب و لازم است ولی در عین حال باید در زمان مناسب آن را انجام داد. بسیار خوب است که در کلاس های ریاضی به صورت مرتب و فعال شرکت کنید و در صورت لزوم از کلاس های خصوصی استفاده نمائید (مشاهده مدرسین ریاضی کنکور). در ادامه سعی کنید متن کتاب درسی را مرور کنید و مطمئن شوید نکات آن را خوب یاد گرفته اید. در ادامه به تناسب نیاز چند تمرین و مسئله حل کنید و بعد از این مراحل سراغ تست های استاندارد و خوب بروید. برای کسب درصد بالا در ریاضی کنکور باید آن را خوب بفهمید بعد سراغ تست زنی بروید.

مطالعه مقاله
چگونه ریاضی کنکور را 100 بزنیم هم مفید است.

با توجه به مطالبی که ذکر شد، برای کسب درصد بالا در ریاضی کنکور موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- سعی کنید ابتدا ریاضی را خوب یاد بگیرید. اگر شما ریاضی را خوب یاد بگیرید در امتحانات ریاضی هم عملکرد خوب و موفقی دارید. باید قبل از اینکه سراغ تکنیک های تست زنی و ... بروید مطمئن شوید که ریاضی را خوب آموزش دیده اید.

2- فقط اینکه درس ریاضی را بلد باشید کافی نیست. بسیاری از افرادی که ریاضی را در امتحان خیلی خوب پاسخ می دهند در کنکور درصد بالایی کسب نمی کنند. باید درست تست زدن و تکنیک های تست زنی را خوب یاد بگیرید. مطالعه مقالات زیر در این زمینه مفید است.


چگونه ریاضی را برای کنکور بخوانیم و موفق باشیم

نمره منفی و تأثیر پاسخ های نادرست در تست زنی در کنکور

دانلود رایگان کتاب کوچک راهکارها و فنون تست زنی صحیح در کنکور


منبع: سایت کنکور ایران مدرس


آمار بازدید: 1632 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image