ارتباط مستقیم با 30599 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری برنامه ریزی موفقیت آمیز برای کنکور

برنامه ریزی موفقیت آمیز برای کنکور

همانطور که می دانید، برای موفقیت در کنکور سراسری یک برنامه ریزی خوب و مناسب می تواند بسیار کمک کننده باشد. یک برنامه ریزی موفقیت آمیز برای کنکور باید شامل بخشهای زیر باشد:

1- مطالعه مفهومی و عمیق: قبل از هر کاری سعی کنید با داشتن مطالعه مفهومی دروس را خوب یاد بگیرید. یادگیری حین حل تست ها و بدون خواندن کتاب درسی مفید نیست.

2- شرکت در کلاسهای مدرسه و در صورت لزوم جلسات تدریس خصوصی کنکور: با شرکت در کلاسهای مدرسه و در صورت لزوم جلسات تدریس خصوصی کنکور در وقت خود صرفه جویی می کنید. مطلبی که برای یادگیری آن باید وقت زیادی بگذارید را در کلاسهای مدرسه و یا با شرکت در جلسات تدریس در منزل سریعتر یاد می گیرید.

3- مرورهای منظم و به جا: بعد از کلاسها، بعد از مطالعه و ... مرور را فراموش نکنید. مرورهای یک روزه، هفتگی و ماهانه را در برنامه خود بگنجانید.

4- تست زنی و حل تست های کنکور مجموعه ای: یادگیری تکنیکهای تست زنی و تمرین و تکرار حل تست های کنکور به موفقیت در کنکور بسیار کمک می کند.

5- شرکت در آزمونهای آزمایشی کنکور: برای محک زدن خودتان در آزمونهای آزمایشی کنکور شرکت کنید. شرکت در آزمونهای آزمایشی کنکور باعث می شود تا با جو جلسه کنکور نیز بیشتر آشنا شوید.

منبع: سایت کنکور ایران مدرس



 


آمار بازدید: 1337 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image