ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری راهکارهایی برای افزایش بازدهی در دوران کنکور

راهکارهایی برای افزایش بازدهی در دوران کنکور

در دوران کنکور استفاده بهینه از وقت بسیار مهم است. اگر بتوانید زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهید و از آن مهم تر در همان ساعت مطالعه مشخص کارایی بیشتری داشته و مطالب بیشتری را بخوانید، حتما نتیجه بهتری در کنکور کسب خواهید کرد. به عبارت دیگر، علاوه بر اینکه باید سعی کنید تعداد ساعت مطالعه خود را افزایش دهید، تلاشتان باید در جهت افزایش بازدهی ساعات مطالعه نیز باید باشد.

اگر فقط در روز 6، 7 و یا 10 ساعت مطالعه داشته باشید خوب است. اما باید در کنار آن هوشمندانه مطالعه کنید و تست بزنید. باید روش مطالعه و تست زدن خودتان را ارزیابی نمائید و تلاش کنید کیفیت مطالعه خود را بالا ببرید. برای افزایش بازدهی در دوران کنکور موارد زیر مفید به نظر می رسد.





1- افزایش تمرکز حین مطالعه: با افزایش تمرکز حین مطالعه می توانید در یک ساعت مطالعه مشخص، بازدهی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. برای مطالعه در زمینه افزایش تمرکز بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.



اهمیت تمرکز در کلاس درس و جلسات تدریس خصوصی



تاثیر تمرکز بر میزان یادگیری ریاضی و فیزیک



میزان تاثیر تمرکز در آموزش ریاضی



مطالعه موفق با تمرکز ممکن است



تمرکز هنگام مطالعه





2- یادگیری تکنیکهای تست زنی صحیح: برای مطالعه در زمینه تکنیکهای تست زنی صحیح بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.



تکنیکهای تست زنی کنکور - شروع تست زنی با تست های راحتتر



تکنیکهای تست زنی کنکور - بررسی تست های مشکل تر و یادداشت کردن نکات مهم



تکنیکهای تست زنی کنکور - مرور تست های کار شده در زمانهای بعد





3- یادداشت کردن خلاصه جزوات حین مطالعه، تست زدن و شرکت در کلاسهای تدریس: خلاصه جزوات باعث می شوند که شما بعدا لازم نباشد کل مطلب را دوباره بخوانید و در وقت شما صرفه جویی خواهد شد.





4- مشورت با رتبه های برتر کنکور: اینکه روش درس خواندن و تست زنی رتبه های برتر کنکور چگونه بوده است می تواند تاثیر زیادی بر روی نحوه مطالعه صحیح توسط شما داشته باشد. ممکن است این افرادی که در کنکور موفق شده اند روشهای جالبی برای مطالعه، تست زدن، نکته برداری و ... پیشنهاد دهند.





5- شرکت در کلاسهای مدرسه و در صورت لزوم جلسات تدریس خصوصی کنکور: مبحثی که در یک ساعت و نیم تدریس در کلاس توسط مدرس یا معلم یاد می گیرید، ممکن است بعدا لازم باشد 3 یا 4 ساعت وقت به ان اختصاص دهید تا یاد بگیرید (اگر در کلاس شرکت نکنید). پس در کلاسهای درس شرکت کنید تا در وقتتان صرفه جویی شود. اگر کلاسهای مدرسه نیز تمام شده است و یا حتی در حین کلاسهای مدرسه در یک مبحث خاص خیلی اشکال دارید، می توانید با مدرسین خصوصی کنکور هماهنگ کرده و جلساتی را در منزل برگزار نمائید. لیست مدرسین خصوصی را با کلیک بر روی لینک معلمان خصوصی می توانید مشاهده کنید.

منبع: سایت کنکور ایران مدرس


آمار بازدید: 1876 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image