ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری چگونه ریاضی را برای کنکور بخوانیم و بالا بزنیم

چگونه ریاضی را برای کنکور بخوانیم و بالا بزنیم

در این مقاله در رابطه با نحوه مطالعه ریاضی برای کنکور و در رابطه با اینکه چگونه ریاضی را برای کنکور بخوانیم و درصد بالایی بزنیم توضیحاتی ارائه می گردد. برای کسب درصد خوب در ریاضیات کنکور مطالعه این مقاله مفید است.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: رياضي تجربي را برای کنکور چگونه بخوانيم؟

اگر می خواهید در ریاضی کنکور موفق باشید و درصد بالایی کسب کنید، قبل از اینکه سراغ تست زنی و نکات کنکوری و ... بروید بهتر است متن کتاب درسی را خوب بخوانید و به اندازه کافی تمرین و مسئله حل کنید. بسیاری از دانش اموزان قبل از اینکه متن کتاب درسی را خوب بخوانند سراغ تست زنی می روند و سعی می کنند درس را هم از طریق تست ها یاد بگیرند. این روش اصلا روش درستی نیست. در جواب تست ها معمولا نکات به صورت خلاصه و کنکوری ارائه می شود و ممکن است اگر برای یک مبحث 100 تست ریاضی کنکور را هم بزنید باز هم بعضی از مطالب پوشش داده نشود. بسیار خوب است که اگر کلاس های ریاضی شما هنوز تمام نشده است در کلاس های ریاضی به صورت مرتب شرکت کنید تا مباحث را به صورت پایه ای یاد بگیرید. در ادامه مطالعه دقیق متن کتاب درسی و حل چند تمرین برای هر مبحث بسیار مفید است. پس سعی کنید قبل از شروع به کار کردن تست های کنکور این مراحل را در نظر داشته باشید و انجام دهید. اگر در بعضی از مباحث اشکالات خیلی پایه ای دارید از کلاس های خصوصی استفاده نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کنکور کلیک کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله
پشتکار داشتن در ایام کنکور و کسب درصد بالای ریاضی کنکور را هم بخوانید.

به هر میزان در زمانی که در حال مطالعه درس ریاضی هستید بهتر عمل کنید و مباحث را به صورت درست تر و پایه ای تر یاد بگیرید، در مرحله تست زنی هم کار شما راحت تر خواهد بود. درست است که باید تست ها را در زمان کم پاسخ دهید ولی خیلی هم برای پیدا کردن روش های عجیب غریب و میان بر اصرار نداشته باشید. سعی کنید در مرحله اول از روش های معمول ارائه شده در کتاب درسی به پاسخ برسید. اگر در ادامه روش هایی را دیدید که پایه درست علمی داشت و مطمئن بودید که برای همه ی تست ها درست جواب می دهد می توانید از آن روش ها هم استفاده نمائید. بنابراین اگر سوال (چگونه ریاضی را برای کنکور بخوانیم) برای شما مطرح است مواردی که گفته شد را خوب در نظر بگیرید. سعی کنید از پایه درست مطالب را یاد بگیرید و تمرین و مسئله هم حل نمائید بعد سراغ تست زنی بروید. البته واضح است که باید مدیریت زمان را هم در نظر داشته باشید و در کنار سایر دروس ریاضی را هم بخوانید. در زمانی که در اختیار دارید بهترین کار ممکن را انجام دهید.

مطالعه مقاله
چگونه ریاضی را برای کنکور بخوانیم هم مفید است.

بعد از پشت سر گذاشتن مطالبی که گفته شد نوبت به زدن تست های کنکور می رسد. سعی کنید تست های استاندارد و تست های کنکور سال های قبل را بزنید. به هر حال شما زمان محدودی را در اختیار دارید و نباید برای هر کتاب و یا هر تست تالیفی ای وقت بگذارید. در مراحل اول کار که تسلط شما کمتر است ایرادی ندارد که زمان استاندارد را رعایت نکنید. در زمان دلخواه پاسخ دهید. به مرور سرعت خودتان را افزایش دهید. در مباحثی مانند نسبت های مثلثاتی ممکن است اوایل کار کمی تست ها سخت به نظر برسد. به تدریج بهتر و بهتر خواهید شد و با سرعت بالاتری می توانید پاسخ دهید. حین تست زدن سعی کنید دور موارد مهمتر را خط بکشید و نکات را یادداشت نمائید تا بعدا حین مرور کار شما راحت تر شود. از کنار تست ها هم به سادگی عبور نکنید و مواردی که جای کار بیشتری دارد را بیشتر بخوانید.

حتما مشاهده نمائید:
دانلود تست های ریاضی کنکور 92 همراه با پاسخ تشریحی

نکته دیگری که باید گفته شود این است که سعی کنید تکنیکهای درست تست زدن را یاد بگیرید. اگر بسیار خوب درس را خوانده باشید ولی تست های نادرست بزنید و نمره منفی بگیرید روی درصد ریاضی شما تاثیر منفی خواهد گذاشت. پس حتما تلاش کنید درست تست زدن را خوب یاد بگیرید.

عبارت های کلیدی: نحوه مطالعه ریاضی برای کنکور، چگونگی کسب درصد بالای ریاضیات کنکور، موفقیت در ریاضی کنکور

منبع: سایت کنکور ایران مدرس


آمار بازدید: 2125 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image