ارتباط مستقیم با 30609 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری میزان تاثیر شرکت در جلسات تدریس در کسب درصد بالای ریاضی کنکور

میزان تاثیر شرکت در جلسات تدریس در کسب درصد بالای ریاضی کنکور

در این مقاله میزان تاثیر شرکت در جلسات تدریس در کسب درصد بالای ریاضی کنکور مورد بررسی قرار می گیرد.

برای شروع یادگیری یک مبحث جدید یکی از بهترین روشها شرکت در کلاس تدریس آن مبحث است. البته ممکن است شما خودتان بتوانید کتاب درسی را بخوانید و درس را یاد بگیرید. ولی در کلاس تدریس ریاضی یا هر درس دیگری، اگر مدرس یا معلم ریاضی خوبی داشته باشید، یادگیری بهتر اتفاق می افتد.

در جلسات تدریس ریاضی معلم یا دبیر شما بارها و بارها مبحثی را که در حال تدریس است، درس داده است. بنابراین درس ارائه شده را به خوبی بلد بوده و بر آن مسلط است. ممکن است سوالاتی بپرسد و مباحثی را مطرح کند که اگر شما خودتان همان مبحث را می خواندید این مباحث و نکات به نظرتان نمی رسید. مدرس و معلم ریاضی شما چون چندین بار درس مورد نظر را درس داده است بر آن مسلط می باشد و از زوایای مختلفی مسائل و نکات آن را می بیند. شاید وسط درس یک سوال امتحانی از سالهای قبل حل کند و این بسیار دید خوبی به شما بدهد.

بنابراین شرکت در جلسات تدریس ریاضی برای کسب درصد بالای ریاضی کنکور لازم است. در کلاس تدریس ریاضی بقیه دانش آموزان هم ممکن است سوالاتی بپرسند و دوباره این سوالها به بهتر جا افتادن مبحث برای شما کمک زیادی بکند. وقتی روی مبحثی بحث می شود برای همه خوب است و همه ی دانش آموزان بهتر آن را یاد میگیرند. سوالاتی که در کلاس تدریس ریاضی پرسیده می شود شاید نکات مهمی داشته باشد که وقتی شما خودتان درس را می خوانید و در کلاس شرکت نمی کنید به نظرتان نرسد.

شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی و شرکت در کلاس در حالت کلی در وقت شما صرفه جویی می کند. مبحثی را که در کلاس درس در یک ساعت و نیم یاد می گیرید، خودتان به تنهایی ممکن است در 4 ساعت هم یاد نگیرید. به دلایلی که گفته شد اگر خودتان هم یاد بگیرید به خوبی یادگیری در کلاس درس نخواهد بود.

اگر برای مبحث خاص نتوانستید در کلاسهای تدریس ریاضی شرکت کنید، با استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی می توانید این غیبت در کلاس را جبران نمائید. اگر در کلاسهای مدرسه شرکت کرده اید و باز در مبحث خاصی اشکال دارید، باز شرکت در جلسات تدریس خصوصی ریاضی می تواند موثر باشد. در این جلسات می توانید روشهای تست زنی و نکات کنکوری را هم یاد بگیرید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی و انتخاب مدرس مورد نظرتان بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کنکور کلیک کنید.



منبع: سایت کنکور ایران مدرس


آمار بازدید: 876 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image