ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری چگونه مدرس کنکور شویم

چگونه مدرس کنکور شویم

در این مقاله در پاسخ به سوال (چگونه مدرس کنکور شویم) توضیحاتی ارائه شده و در رابطه با اینکه چگونه در زمینه تدریس خصوصی کنکور و دروس کنکوری فعالیت داشته باشید توضیحاتی ارائه می گردد.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه معلم کنکور شویم

برای اینکه مدرس کنکور شوید و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی کنکور، زیست، فیزیک، عربی، زبان انگلیسی، شیمی و یا هر درس دیگری فعالیت داشته باشید در مرحله اول باید از علاقه خودتان به این کار مطمئن شوید. اگر به فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش علاقه دارید خبر خوبی که می توانیم به شما بدهیم این است که یک مدرس کنکور می تواند به درامد خیلی بالایی برسد. در مرحله بعد باید درس یا دروس مورد نظر خودتان برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی کنکور را مشخص نمائید. البته به هر میزان درس های کمتر و محدود تری را انتخاب کنید بهتر است. بهتر است درسی را برای فعالیت در زمینه تدریس کنکور انتخاب کنید که خودتان به آن درس علاقه دارید و در کنکور برای آن درس درصد بالایی را کسب نموده اید. مثلا اگر در کنکور زیست را خوب زده اید بهتر است در زمینه تدریس خصوصی زیست کنکور فعالیت داشته باشید. اگر به ریاضی علاقه دارید ریاضیات کنکور را تدریس کنید و اگر از درس فیزیک و یا هر درس دیگری خوشتان می آید آن درس را ارائه دهید. پس بهتر است درسی را تدریس کنید که از آن خوشتان می آید و قاعدتا درسی که مورد علاقه شما است هم درسی است که در کنکور برای آن درس درصد خوبی را کسب نموده اید. مرحله بعد باید سراغ این بروید که چگونه آن درس را کنکوری تدریس کنید و شاگردهای خودتان را به موفقیت برسانید. همانطور که می دانید تدریس هر درسی برای کنکور به نسبت تدریس آن برای امتحان متفاوت است.

مطالعه مقاله
درامد معلمان کنکور و درآمد دبیر و مدرس کنکوری هم مفید است.

اگر می خواهید مدرس کنکور شوید باید همه ی این موارد را در نظر داشته باشید. شما باید خودتان ابتدای کار 100 درصد بر درس مسلط باشید و در ادامه 100 درصد بر تست های کنکور آن درس مسلط شوید. ابتدا راه حل های اصولی و درست و پایه ای را برای خودتان مرور و دسته بندی کنید و در مرحله بعد سراغ راه حل های کوتاه و سریع بروید. متاسفانه بسیاری از مدرسین کنکور راه حل هایی را برای حل تست های کنکور پیشنهاد می کنند که پایه علمی درستی ندارد و برای حل کردن همه ی سوالات نمی تواند مورد استفاده قرار بگیرد. سعی کنید پایه را محکم بگذارید و درست عمل کنید. شاگردهایی که برای موفقیت در کنکور به شما مراجعه می کنند ممکن است در زمان های مختلف و با سطح هوش های مختلف و همچنین با شرایط متفاوت به لحاظ مقدار درسی که خوانده اند به شما مراجعه نمایند. باید برای هر حالتی یک برنامه مشخص داشته باشید. اگر شاگردی 4 ماه مانده به کنکور به شما مراجعه کرد باید برای ایشان برنامه ای داشته باشید و اگر شخص دیگری 1 ماه مانده به کنکور مراجعه نمود برای جمع بندی دروس برای ایشان هم باید برنامه ای داشته باشید. یک مدرس کنکور باید همواره در آمادگی کامل به سر ببرد و بهترین کاری که می تواند را برای شاگردهای خودش انجام دهد. همواره در حال مطالعه باشید و سعی کنید بهتر و بهتر شوید و تسلط خودتان را افزایش دهید.

مطالعه مقاله
موفقیت و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی فیزیک کنکور هم پیشنهاد می گردد.

علاوه بر مواردی که گفته شد در نهایت باید نکته دیگری را هم در نظر داشته باشید. باید بتوانید به خوبی خودتان را تبلیغ نمائید. با عشق و علاقه و تمرکز 100 درصدی به کار خودتان بپردازید. برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی دروس کنکوری راهکارهای مختلفی وجود دارد. در مرحله اول می توانید به موسسات و آموزشگاههای شهر محل سکونت خودتان سر بزنید. همواره به سایت سازمان سنجش سر بزنید تا خودتان آخرین اخبار کنکور را بدانید. می توانید با قلم چی و گاج همکاری داشته باشید. استفاده از شبکه های اجتماعی هم امروزه کار را بسیار راحت کرده است. از اینستاگرام و تلگرام برای جذب شاگرد استفاده نمائید. تولید محتوا کنید و نکات کنکوری ناب را ارائه کنید تا شاگردهای زیادی را جذب نمائید. در همین سایت ایران مدرس هم می توانید به صورت رایگان و یا ویژه تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را درج کنید. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی کنکور می خواهید فعالیت داشته باشید و مدرس ریاضی کنکور شوید در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم می توانید تبلیغ خودتان را ثبت کنید. برای خودتان سایت و وبلاگی داشته باشید و تولید محتوا کنید و برای کلاس های خودتان تبلیغ نمائید. با استفاده از این روش ها و روش های دیگری که ممکن است به نظر خودتان برسد جذب شاگرد و مدرس کنکور شدن کار بسیار راحتی است. البته نکات قبلی که گفته شد را هم در نظر داشته باشید.

عبارت های کلیدی: مدرس کنکور شدن، نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی کنکور، تدریس دروس کنکوری، استخدام معلم کنکور،
مدرسین تدریس خصوصی دروس کنکوری

منبع: سایت کنکور ایران مدرس


آمار بازدید: 3150 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image