ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری چگونه زیست کنکور را 100 بزنیم

چگونه زیست کنکور را 100 بزنیم

اگر سوال چگونه زیست کنکور را 100 بزنیم برای شما هم مطرح است و می خواهید در کنکور تجربی زیست را خوب بزنید و درصد بالایی برای آن کسب نمائید موارد زیر را رعایت کنید.

1- در کلاسهای تدریس زیست به صورت کامل شرکت کنید و به مباحثی که ارائه می گردد با دقت گوش دهید. در کلاس جزوه یادداشت کنید و نکات مهم و کنکوری را یادداشت نمائید. برای 100 درصد زدن زیست باید کوچکترین نکات را هم مد نظر داشته باشید و همه را یادداشت کنید.

2- زیست را به عنوان درسی که باید فهمیده شود و نه یک درس حفظ کردنی نگاه کنید. در کلاسهای تدریس زیست هم سعی کنید درس را خوب بفهمید و به سوالاتی که سایر همکلاسی هایتان می پرسند گوش دهید. سوالهای آنها را پیش خودتان تحلیل کنید و به جواب مدرس زیست خودتان دقت نمائید.



مشاهده کنید: دانلود رایگان تست های کنکور زیست شناسی سال دوم دبیرستان

3- یادداشت کردن یک جزوه خوب حین تدریس زیست، مطالعه درس زیست، تست زنی و ... بسیار مهم است. یک جزوه داشته باشید که تمام نکاتی که در طول تحصیل در زمینه زیست شناسی یاد می گیرید را در ان یادداشت نمائید. اگر می خواهید زیست کنکور را 100 درصد بزنید باید در طول تحصیل و در ایام کنکور یک جزوه خوب یادداشت کنید و در ایام جمع بندی و نزدیک کنکور آن را مطالعه نمائید.

4- در صورت لزوم از کلاسهای تدریس خصوصی زیست و کلاسهای تدریس زیست کنکور استفاده کنید و از مدرسین تدریس خصوصی زیست برای موفقیت در کنکور و کسب درصد بالای زیست شناسی کمک بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زیست دبیرستان و کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی زیست شناسی کلیک نمائید.

5- درس زیست شناسی را به صورت مداوم مرور نمائید. در کنکور تست هایی را می زنید که صد در صد بر مباحث مربوط به انها مسلط بوده و حضور ذهن کامل داشته باشید. برای کسب درصد صد در زیست کنکور باید بر مطالب زیست شناسی صد در صد مسلط باشید. مرورهای به موقع و مداوم در ایام کنکور به شما در تسلط بیشتر و بالاتر کمک می کند.

6- برای موفقیت در زیست کنکور و کسب درصد 100 در زیست شناسی مطالعه کتاب درسی را در اولویت قرار دهید. یادگیری درس از طریق تست زنی و یا از طریق مطالعه کتابهای نکته و تست و کتابهای کمک آموزشی درست نیست. این موارد را به بعد از خواندن کتاب درسی زیست شناسی موکول نمائید. در کتابهای نکته و تست ممکن است تمامی مطالب کتاب درسی پوشش نداده شده باشد و از جاهایی از کتاب درسی سوال مطرح شود که در کتابهای کمک اموزشی ممکن است به آن مباحث پرداخته نشده باشد.

مشاهده کنید: مدرسین تدریس خصوصی زیست

7- بعد از مطالعه خود کتاب درسی زیست شناسی می توانید سراغ تست های استاندارد بروید. تست های سالهای قبل کنکور سراسری و آزاد را قبل از تست های تالیفی بزنید. نکات مربوط به تست های زیست را یادداشت کنید و در کنار تست های مهم علامتی بزنید. برای 100 درصد زدن درس زیست شناسی باید به اندازه کافی تست بزنید. تست های استاندارد به شما دید خوبی در رابطه با نحوه مطرح شدن سوالها می دهد و بعدا در مرور مجدد کتاب درسی بهتر می دانید باید کجاها را بیشتر بخوانید.

8- اگر می خواهید در زیست کنکور موفق باشید باید در ایام تحصیل و ایام کنکور با برنامه ریزی و پشتکار درس بخوانید. از وقت خودتان به بهترین شکل استفاده نمائید و به صورت صد در صدی بر کتاب درسی زیست مسلط باشید. با افرادی که زیست کنکور را 100 درصد زده اند مشورت کنید و مهمترین بخشهای کتاب که سوالات بیشتر از آنها مطرح می شود را بپرسید. خوب درس بخوانید و مفهومی درس بخوانید. درس را برای خودتان تشریح کنید و جزوات خوب و خلاصه ای یادداشت نمائید تا بعدا در ایام جمع بندی از آنها استفاده نمائید. بعضی از افراد در امتحان زیست خوب عمل می کنند ولی وقتی نوبت به تست زنی می رسد عملکرد خوبی ندارند. تست زنی زیست شناسی را تمرین کنید و بر آن مسلط شوید.



حتما ببینید: دانلود کتاب، جزوه، سوال امتحانی و تست کنکور زیست تمامی مقاطع

عبارتهای کلیدی: چگونه زیست کنکور را 100 بزنیم، موفقیت در زیست کنکور، نحوه مطالعه زیست کنکور، زیست شناسی کنکور

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2531 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image