ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری روش های کاربردی برای کسب درصد بالای ریاضی در کنکور

روش های کاربردی برای کسب درصد بالای ریاضی در کنکور

روش های کاربردی برای کسب درصد بالای ریاضی در کنکور در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید در کنکور ریاضی را درصد بالایی بزنید، موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه به صورت کامل و پرهیز از غیبت کردن: برای آموزش و یادگیری بهتر درس ریاضی به صورت کامل در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه شرکت کنید. در کلاسهای تدریس ریاضی هم سایر دانش آموزان سوال می پرسند و بحث بهتر باز شده و بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد و هم مطالب را سریعتر یاد می گیرید.

2- گوش دادن به مطالب ارائه شده در کلاسهای تدریس ریاضی با تمرکز کامل: فقط حضور در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کافی نیست. باید با دقت به مطالب ارائه شده گوش دهید و تا جایی که می توانید تمرکز داشته باشید. یادداشت کردن جزوه به افزایش تمرکز شما کمک می کند.

3- پرسیدن سوال در کلاسهای تدریس ریاضی و توجه به سوالهای دیگران: اگر سوالی برای شما پیش آمد بپرسید و یا یادداشت کنید تا بعدا بپرسید. نگذارید هیچ سوالی بی پاسخ باقی بماند. به سوالاتی که سایر دانش آموزان هم می پرسند گوش دهید. ممکن است نکته مهمی برای یادگیری داشته باشد.

4- جزوه و یادداشت برداری در کلاسهای تدریس ریاضی: همانطور که گفته شد یادداشت برداری در کلاس تدریس ریاضی بسیار مهم و مفید است. هم مطالب مفید و نکته دار را خودتان یادداشت می کنید و هم تمرکز شما افزایش می یابد. البته باید سرعت خودتان را افزایشد دهید که به صورت همزمان هم بنویسید و هم گوش دهید.

5- مرور درس بعد از کلاسهای تدریس ریاضی: حتما بعد از کلاسهای تدریس ریاضی و سایر دروس مرور را در نظر بگیرید. این کار باعث می شود مطالب را دیرتر فراموش کنید و بازدهی کار شما افزایش پیدا کند.

6- استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور در صورت لزوم: اگر در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه درس را خوب متوجه نمی شوید و یا از نحوه تدریس مدرس خودتان خیلی راضی نیستید، می توانید از مدرسین خصوصی ریاضی کمک بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه و مدرسین ریاضی کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

7- پشتکار داشتن در ایام کنکور و در نظر گرفتن ساعت مطالعه لازم: برای کسب درصد بالا در درس ریاضی در کنکور و در کل برای موفقیت در کنکور باید پشتکار داشته باشید. سعی کنید به اندازه کافی برای مطالعه و تست زنی و شرکت در کلاسها وقت بذارید.

8- برنامه ریزی درست، منسجم و منعطف برای کسب درصد بالای ریاضی کنکور: با یک برنامه ریزی درست می توانید کارهای خودتان را سرو سامان دهید. در برنامه درسی خودتان شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی و سایر دروس، مطالعه و مرور، تست زنی، استراحت و تفریح و ... را در نظر بگیرید.

9- در اولویت قرار دادن کتاب درسی ریاضی و مطالعه عمقی و صحیح آن: خیلی سریع سراغ کتابهای کمک آموزشی و تست زنی نروید. ابتدا خود کتاب ریاضی را بخوانید. قبل از هر کاری باید خوب بفهمید اصل قضیه چی هست و درس در چه رابطه ای می باشد.

10- حل تمرینهای ریاضی و نمونه سوالات امتحانی قبل از حل تست های کنکور: برای یادگیری بهتر ریاضی حل تمرین و مسئله مهم و حیاتی می باشد. قبل از تست زنی چند تمرین از مبحثی که خوانده اید حل کنید. به این ترتیب بحث بهتر برای شما جا می افتد.

11- استفاده از تست های کنکور ریاضی معتبر و حل تست کنکور ریاضی به اندازه کافی: تست های کنکور ریاضی سالهای قبل را حل کنید. این تست ها معتبرترین تست هایی هستند که می توانید روی آنها حساب کنید. اگر وقت کردید سراغ تست های تالیفی و ... هم بروید.

12- مرور و جمع بندی مطالب آموخته شده در ایام نزدیک به کنکور: در دوران مطالعه برای کنکور جزوه های خلاصه ای برای خودتان یادداشت نمائید. در ادامه در ایام نزدیک به کنکور این مطالب را مرور نموده و تست های جمع بندی بزنید.

13- تسلط بر تست زنی درس ریاضی و داشتن سرعت کافی در زدن تست های کنکور ریاضی: در نهایت در کنکور شما باید بتوانید تست های ریاضی و سایر دروس را خوب بزنید. بنابراین تلاش کنید، علاوه بر یادگیری عمیق درس ریاضی، مهارتهای تست زنی خودتان را افزایش دهید.

14- آشنایی با روش های درست و صحیح تست زنی کنکور ریاضی: در تست زنی برای درس ریاضی و هر درس دیگری باید عملکرد درستی داشته باشید. مثلا، تست های سخت را رد کنید و برای پایان کار بذارید و یا تست هایی را که بلد نیستید اصلا نزنید تا نمره منفی نگیرید.

15- استفاده از کتاب های کمک آموزشی معتبر برای یادگیری بهتر درس ریاضی: از خواندن کتاب های کمک درسی و تستی خیلی زیاد و کتابهای متعدد پرهیز کنید. برای درس ریاضی علاوه بر کتاب درسی خودتان یکی دو کتاب تست و کمک آموزشی معتبر داشته باشید و از آنها استفاده نمائید.

منبع: سایت کنکور ایران مدرس


آمار بازدید: 966 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image