ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری کسب درصد بالا در فیزیک کنکور و موفقیت در کنکور

کسب درصد بالا در فیزیک کنکور و موفقیت در کنکور

کسب درصد بالا در فیزیک کنکور و موفقیت در کنکور رابطه نزدیکی با هم دارند.

اگر در کنکور ریاضی و یا کنکور تجربی برای درس فیزیک درصد بالایی بزنید و  در صورتیکه در درسهای دیگر هم درصد خوبی بزنید موفقیت شما در کنکور تضمین شده است. هر چند که این امر ممکن است واضح به نظر برسد ولی در نهایت هدف نشان داده اهمیت درس فیزیک در کنکور می باشد.

برای کسب درصد بالای فیزیک کنکور در مرحله اول درس را به صورت عمقی بخوانید. مطالب درسی را خوب بفهمید و درک درستی از مسائل فیزیک داشته باشید. دقت کنید که درس فیزیک فقط فرمول نیست. بلکه فرمولها و روابط پدیده های فیزیکی را توصیف می کنند. بنابراین باید آنها را خوب بفمهید. در سالهای اخیر، تست های کنکور به مقدار زیادی مفهومی شده است. بنابراین تنها با حفظ کردن فرمولها نمی توان به ناه پاسخ داد.

در مرحله بعد تمرینها و مسائل کتاب درسی را حل کنید. با برنامه ریزی پیش بروید و تمرینها را خوب بررسی نمائید. سپس سراغ تست ها کنکور سالها قبل بروید و آنها را حل نمائید. ابتدا بدون زمان بندی کار کنید. کم که مسلط تر شدید با در نظر گرفتن زمان تست بزنید. برای دانلود تست کنکور فیزیک بر روی عبارت تست کنکور فیزیک کلیک کنید.

در نهایت می توانید از جلسات تدریس خصوصی فیزیک و مدرسین خصوصی فیزیک برای کسب درصد بالای درس فیزیک کمک بگیرید. در جلسات تدریس خصوصی هر سوالی که داشتید می توانید بپرسید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی فیزیک بر روی عبارت مدرس خصوصی فیزیک کلیک نمائید.


آمار بازدید: 1112 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image