ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس کنکور سایر مطالب کنکوری بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی کنکور 1403 و 1404

بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی کنکور 1403 و 1404


اگر در جستجوی بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی کنکور 1403 و 1404 هستید ... اگر می خواهید با شرکت در کلاس های زبان انگلیسی بهترین مدرسین کنکور درصد بالایی در زبان کنکور 1403 یا 1404 کسب کنید ... در هر صورت، ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


راهکارهایی برای کسب درصد بالا در زبان کنکور


در ادامه توضیحات بیشتری ارائه می گردد. برای یادگیری و آموزش درست زبان انگلیسی موارد زیر را در نظر داشته باشید:
1- در کلاسهای تدریس زبان انگلیسی مدرسه و در صورت لزوم جلسات خصوصی زبان انگلیسی شرکت کنید.
2- بعد از کلاسهای مدرسه یا کلاس خصوصی زبان مطالب ارائه شده را مرور نمائید.
3- متن درسها را با دقت خوانده و برای خودتان ترجمه نمائید و به زبان فارسی برگردانید.
4- گرامر هر درس را با دقت بخوانید و تمرینات مربوطه را انجام دهید.
5- لغات جدید را مرتبا مرور کنید و کاربرد آنها را در جمله یاد بگیرید.
6- درک مطلبهای آخر هر درس را با دقت بخوانید و درک کنید.
7- در طول روز گاها در مکالمات لغات جدید را به کار ببرید.
زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، تدریس زبان انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی، مدرسین زبان انگلیسی، سایت آموزش زبان انگلیسی


سایت آموزش و تدریس زبان کنکور - یکی از دروس عمومی بسیار مهم در کنکور سراسری  و آزاد درس زبان انگلیسی است. اگر بتوانید در درس زبان اگلیسی کنکور درصد بالایی را کسب نمائید، به موفقیت شما در کنکور کمک شایانی خواهد کرد.
برای دروس عمومی دیگر که مطالعه و تسلط پیدا کردن بر آنها برای همه تقریبا آسان است، کسب درصد بالا به اندازه کسب درصد بالا در زبان کنکور مهم نیست. برای اینکه در درس زبان انگلیسی درصد خوبی کسب نمائید، باید بر مطالب ارائه شده در کلاسهای زبان و جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی و همچنین مطالب ارائه شده در کتابهای درسی تسلط کامل داشته باشید.


مطالعه کنید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


برنامه ریزی صحیح برای موفقیت در زبان کنکور


اگر در سالهای قبل از کنکور در جلسات آموزش زبان و مکالمه زبان و ... شرکت کرده باشید، به کسب درصد بالای زبان در کنکور بسیار کمک خواهد کرد. در هر صورت برای موفقیت در کنکور زبان ابتدا سعی کنید بر لغات و قواعد ارائه شده در خود کتابهای درسی زبان کاملا مسلط شوید و در ادامه با زدن تست های کنکور سالهای گذشته بر تسلط خود بیافزائید.


در یک برنامه ریزی صحیح زبان کنکور باید آموزش قواعد و گرامر، آموزش لغات و درک مطلب، آموزش لغت در داخل متن و حل تمرین و تست به اندازه کافی گنجانده شود. در ضمن باید از تست های کنکور استاندارد که مربوط به کنکور سال های قبل است استفاده نمائید. در همین سایت ایران مدرس تست های کنکور زیادی ارائه شده است. به عنوان مثال مطالعه نمائید: 20 تست کنکور عالی و استاندارد گرامر و قواعد زبان انگلیسی همراه با جواب تشریحی


اگر می خواهید درصد بالایی برای زبان انگلیسی در کنکور کسب کنید، در برنامه ریزی کنکور خود همه موارد بالا را در نظر بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین زبان نیز بر روی عبارت تدریس خصوصی انگلیسی کلیک نمائید.


فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور و کسب درآمد بالا


اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور فعالیت داشته باشید و درآمد خوبی بدست آورید در مرحله اول باید روی خودتان کار کنید. آیا واقعا اگر شخصی کلاسهای زبان انگلیسی کنکور را به صورت خصوصی با شما هماهنگ کند و حاضر باشد مبلغ بالایی هم برای هر جلسه پرداخت نماید، در نهایت در کنکور زبان انگلیسی را خوب خواهد زد؟ آیا شما خودتان بر درس زبان انگلیسی و تست های کنکور زبان و اینکه چه نوع تست هایی بیشتر در کنکور زبان مطرح می شود و دانش آموزان روی کدام مطالب بیشتر تمرکز کنند و ... به صورت کامل تسلط دارید؟ آیا برنامه و پلنی برای به موفقیت رسیدن شاگردهایتان در زبان کنکور دارید و اگر دانش آموزی کلاسها را با شما برداشت، کلاسهای شما ویژگی خاص و متمایزی دارد که ایشان را به نتیجه برساند؟ به صورت کاملا خلاصه، آیا مطمئن هستید کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور شما مفید است؟


این نکته بسیار مهم و کلیدی می باشد. در مرحله اول باید روی خودتان کار کنید. تدریس زبان کنکور مانند زبان متوسطه و دانشگاه راحت نیست. باید پلن و برنامه داشته باشید. خودتان تست های کنکور حداقل 10 سال گذشته را دیده باشید و عمقی بررسی کرده باشید. باید راهکارهایی برای یادگیری عمقی درس و پاسخ سریع به تست ها داشته باشید. در نهایت حتی می توانید روش کار و سبک و سیاق خودتان را داشته باشید به گونه ای که کلاسهای شما متمایز باشد و حرفی برای گفتن داشته باشید.


با توجه به مطالب ارائه شده، واضح است که فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور خیلی هم راحت نیست. شما قبل از اینکه به فکر این بیافتید که چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنید باید خودتان را به صورت کامل آماده کنید. کلاسهای کنکوری را معمولا والدین برای فرزندان خودشان هماهنگ می کنند و چون موفقیت در کنکور و کسب درصد بالا در زبان کنکور و سایر دروس برای آنها مهم و سرنوشت ساز است با سخت گیری زیادی رضایت می دهند که این کلاسها با کدام مدرس برگزار شود. اگر خوب عمل کنید فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان کنکور و تدریس خصوصی کنکور به صورت کلی کاملا درآمد زا است ولی به هر حال فعالیت کردن در این زمینه به این راحتی هم نیست و باید آمادگی های لازم را در خودتان ایجاد کنید.


مزایای استفاده از کلاس های تدریس خصوصی زبان کنکور


استفاده از کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی برای موفقیت در کنکور به نسبت فیلم های آموزشی هم مزایای زیادی دارد. در فیلم آموزشی اگر شما از همان مطالبی که مدرس در فیلم ارائه می کند سوالی داشته باشید نمی توانید سوال خودتان را بپرسید و ممکن است واقعا مطلب گنگ ارائه شده باشد. در کلاسهای خصوصی از مدرس خودتان می توانید سوالات متعدد بپرسید و کاملا رفع اشکال کنید. اگر مدرسی که در فیلم درس را ارائه می دهد نحوه ارائه درس ایشان خوب نباشد نمی توانید مدرسی که در فیلم درس می دهد را تغییر دهید. در کلاسهای خصوصی می توانید اگر از شیوه تدریس معلم زبان راضی نبودید مدرس دیگری را جایگزین ایشان کنید.


مشابه کتابهای کمک آموزشی، اگر بخواهید از فیلم های آموزشی برای رفع اشکال استفاده کنید هم پیدا کردن مبحث مورد نظر شما در فیلم وقت زیادی می خواهد و هم اینکه ممکن است اشکالی که برای شما مطرح است در فیلم توضیح داده نشده باشد. بنابراین در ایام کنکور که وقت و زمان اهمیت بیشتری هم پیدا می کند رفع اشکال با استفاده از فیلم های آموزشی و یا کتاب کمک آموزشی مناسب نیست و در کنار داشتن یک معلم خوب می تواند کاملا موثر باشد. حین مطالعه درس زبان؛ حل تمرینات و مطالعه درک مطلب ها و .... می توانید اشکالات خودتان را یادداشت کرده و هفته ای یک یا دو جلسه کلاس خصوصی برگزار کنید و تمامی اشکالاتی که دارید را به صورت یکجا بپرسید.


چگونه بازدهی کلاس های تدریس خصوصی زبان کنکور را افزایش دهیم؟


این سوال، سوال بسیار خوبی است و بسیار مناسب است که دانش آموزان و یا دانشجویانی که از کلاس های خصوصی استفاده می کنند فکر نکنند که فقط حضور آنها در کلاس های خصوصی زبان کنکور کافی است و لازم نیست خودشان کاری انجام دهند. البته این کلاس ها اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد و برای صرفه جویی در زمان و گرفتن نتیجه بهتر بسیار مفید است.


دانش آموز یا دانشجو باید سعی کند خودش هم با برنامه و در کنار سایر دروس زبان را برای کنکور بخواند و از کلاس های خصوصی برای رفع اشکال و یادگیری سریع تر درس استفاده نماید. برای درس زبان انگلیسی داشتن حضور ذهن بسیار مهم است و بنابراین در کنار کلاس های تدریس خصوصی مرور مداوم لغات و گرامر و قواعد جدید بسیار مفید است. در همین سایت ایران مدرس علاوه بر ارائه کاملترین لیست مدرسین زبان جزوات کنکوری بسیار خوبی برای یادگیری زبان کنکور و قواعد زبان انگلیسی به صورت کنکور ارائه شده است.


به عنوان مثال می توانید جزوه دانلود جزوه کنکوری خلاصه قواعد زبان انگلیسی یا دانلود جزوه کنکوری لغات و واژگان زبان چهارم دبیرستان (پیش دانشگاهی) را دانلود کنید و از آنها به صورت رایگان استفاده نمائید. می توانید هر هفته 1 جلسه کلاس خصوصی زبان داشته باشید و اشکالاتی که در طول هفته برای شما پیش می آید را یادداشت کنید و در آن یک جلسه رفع اشکال کنید.


معرفی بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی کنکور 1403 و 1404


در این بخش بهترین مدرسین زبان کنکور 1403 و 1404 را معرفی نموده ایم.


ویژگی ها و خصوصیات بهترین معلم زبان کنکور 1403 و 1404


بهترین معلم زبان کنکور به زبان انگلیسی علاقه زیادی دارد. این اساتید زبان انگلیسی را برای کنکور و یا هر هدفی دیگری با عشق و علاقه تدریس می کنند و از همان جلسه اول مشخص است که استاد خودش از تدریس زبان لذت می برد. اساتیدی که در زمینه آموزش زبان کنکور فعالیت دارند و جزو بهترین ها هستند معمولا علاوه بر اینکه بر کتاب درسی مسلط هستند، تمام تست های کنکور سال های قبل را کار کرده اند و نکات کنکوری را از بر هستند. این اساتید برای هر کدام از شاگردهای خودشان، به نسبت سطح سواد و درصد مد نظر شاگرد و همچنین متناسب با زمان باقی مانده تا کنکور برنامه بسیار خوبی را در نظر می گیرند به گونه ای که نتیجه عالی ای دارد.


اساتید و مدرسین خوب زبان کنکور نه تنها مهمترین مطالب را در کمترین زمان به شاگردهای خودشان آموزش می دهند بلکه شاگردهای خودشان را با توصیه و راهنمایی های مناسب و به جا، به سمت موفقیت هدایت می نمایند. بهترین معلم زبان کنکور معمولا خودش در کنکور موفق بوده است و زبان انگلیسی را درصد بالایی زده است. این مدرسین معمولا شاگردهای قبلی موفقی دارند و از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده اند. با در کنار داشتن یکی از بهترین اساتید زبان کنکور می توانید در کنکور زبان انگلیسی را درصد بالایی بزنید.


لیست بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی کنکور 1403 و 1404


توجه: برای مشاهده توضیحات کاملتر و سوابق تدریس و رزومه کاری برای هر کدام از اساتید معرفی شده در پایین، در بالای همین صفحه، بر روی تدریس خصوصی کلیک کنید و در صفحه ای که باز می شود در بخش جستجو اسم استاد را وارد نمائید.


این مقاله خوب را هم بخوانید: بهترین معلم زبان کنکور و 20 استاد خصوصی برتر زبان انگلیسی کنکور


1- استاد بی نظیر زبان انگلیسی کنکور مازیار گودرزی



دکترای آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه نیویورک با 23 سال سابقه تدریس در سطوح مختلف دانشگاهی و آموزشگاهی، دارای مدرک آیلتس 9 آکادمیک، مدرک Teaching IELTS از کالج لندن و مدرک CPE از کمبریج انگلستان


مشاهده پروفایل مازیار گودرزی


2- استاد موفق بهزاد بهرامی



رشته تحصیلی: زبانشناسی شهید بهشتی تهران - مدرک تحصیلی: دکتری - دانشگاه محل تحصیل: شهید بهشتی تهران، دارنده رتبه های 4 و 7 کنکور ارشد زبانشناسی همگانی - رتبه 4 کنکور دکتری زبانشناسی همگانی، مؤلف 4 کتاب کنکوری و 4 کتاب مکالمه ای چاپ شده، دارنده بسته کنکوری حاوی 2 کتاب و 6 عدد DVD


مشاهده پروفایل بهزاد بهرامی


مطالعه 21 تست کنکور زبان انگلیسی خوب و استاندارد بخش لغات همراه با پاسخ و جواب کاملا تشریحی هم مفید است.


3- استاد توانای زبان کنکور خانم فرزانه صفایی



رشته تحصیلی: زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: دکتری - دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه تهران، با ۱۸ سال سابقه تدریس زبان انگلیسی در تهران، کارشناس آزمونهای گاج، مبتکران و سنجش گزینه دو، ماز و قلم چی - تدریس به مدت 15 سال در مدارس صبح امید، سلام، فرزانگان ۷، پاسداران، فرهیختگان و مبتکر نوین - مدرس برتر صدها رتبه 2 و 3 رقمی کنکور سراسری - سرگروه زبان دپارتمان تخصصی کنکور ذره بین


مشاهده پروفایل فرزانه صفایی


4- معلم با تجربه امید فاضلی


رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: دکتری - دانشگاه محل تحصیل: خوارزمی - مدرس ارشد کانون زبان ایران (بزرگسالان) رتبه 3 دکتری آموزش زبان انگلیسی - تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط دانشجوی دکتری زبان انگلیسی - رتبه 27 کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی


مشاهده پروفایل امید فاضلی


مطالعه نمائید: چگونه در زبان انگلیسی کنکور موفق باشیم


5- مدرس برتر زبان انگلیسی کنکور خانم دکتر لیلا زرگری



استاد دانشگاه با ۲۲ سال سابقه تدریس حرفه ای زبان انگلیسی، دوره های اموزش نامه نگاری حرفه ای - دوره های آموزش حرفه ای پرسنل شرکت ها - آمادگی آزمون های مدارس و دوره های تقویتی و رفع اشکال - تمرین سوالات امتحانی و جلسات شب امتحان مدارس و دانشگاه ها - دوره های حرفه ای آمادگی کنکور دانشگاه ها از کارشناسی تا دکترا - دوره های حرفه ای تست زنی حرفه ای و نمونه سوالات کنکور - رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: دکتری - دانشگاه محل تحصیل: تهران


مشاهده پروفایل و شماره تماس لیلا زرگری


6- استاد برجسته زبان کنکور مصطفی پوررضا



تدریس زبان کنکور در شمال تهران و غرب تهران مکالمه انگلیسی را یکبار برای همیشه در ۵۰ جلسه و بدون کتاب بیاموزید توسط استاد بین المللی زبان انگلیسی با ۱۷ سال سابقه تدریس در دانشگاه، موسسات آموزشی و شرکت ها، نویسنده کتاب های آموزش زبان انگلیسی در زمینه اصطلاحات، ضرب المثل ها و واژگان کاربردی زبان انگلیسی - دارای پروانه ثبت اختراع از اداره اختراعات و مالکیت معنوی - مخترع متد و سبک نوین آموزش زبان انگلیسی به صورت بدون کتاب، مترجم فصلنامه مرزبانان در سال ۱۳۸۸، مترجم همزمان در همایش ها و کنفرانس های بین المللی داخل و خارج از کشور با صدها دانشجوی موفق در داخل و خارج از کشور بهترین استاد بین المللی زبان انگلیسی


مشاهده پروفایل مصطفی پوررضا


7- استاد با سواد خانم ساحله مرادی



۹ سال سابقه فعالیت تدریسی در برترین موسسات پایتخت کشور و تجربه موفقِ سالها تدریس تخصصی برای مهاجرین به ساير کشور ها - آموزش صفر تا صد کتب زبان مدارس از دوره راهنمایی تا دبیرستان - دوره مخصوصِ داوطلبین شرکت در کنکور سراسری رشته زبان انگلیسی _دوره زبان آموزی برای کارمندان شرکت ها، نهادها و موسسات عمومی دولتی و غیر دولتی _دوره زبان آموزی نوجوانان و بزرگسالان با بروز ترین متد تعلیمی _دارای مدرک TTC به نوین ترین سبک های آموزشیِ زبان انگلیسی بر پایه مکالمه و پرسشُ پاسخ _ تضمین توسعه و تثبیتِ دایره واژگان زبان انگلیسی در کوتاه مدت _ آموزش نوشتارِ صحیح - یکی از دغدغه های زبان آموزان که حتی پس از آموزش و تقویت مهارت گفتاری اصولا مهارت نوشتاریِ ضعیفی دارند!


مشاهده پروفایل ساحله مرادی


8- معلم با اخلاق و خوب خانم مارال قاسمی نیا



رشته تحصیلی: آموزش زبان انگليسي - مدرک تحصیلی: دکتری - دوره ویژه کنکور (کلاسهای آمادگی کنکور سال 1402 برای کسب درصدهای بالا) دوره های آموزش گرامر زبان انگلیسی (جدیدترین و به روز ترین متد آموزش گرامر ) در زمان کوتاه با جزوه های اختصاصی مدرس، مدرس برترین آموزشگاهها و مدارس تهران - دارای مدرک TTC زبان انگلیسی - در کمترین زمان انگلیسی رو راحت صحبت کن!! (با جدیدترین متدهای روز دنیا) كلاسهاي مكالمه تضمینی مخصوص مهاجرت (در ۶ ماه راحت انگلیسی حرف بزن)


مشاهده پروفایل مارال قاسمی نیا


9- مدرس فوق العاده خانم اطلس رشیدی



تدریس خصوصی و نیمه خصوصی از مبتدی (الفبا) تا آیلتس - مشاوره تحصیلی و هدف گذاری منطقی (برنامه ریزی مطالعه برای سطوح بالا) برگزاری کلاس های free discussion تحلیل فیلم ،کتاب و موسیقی - طرح موضوعات طبق نیاز و علاقه دانش آموز ، تمام جزوات شخصی سازی میشوند - دارای مدرک TTC - دارای مدرک آیلتس 7.5 و تافل 105 - دوری از تکرار مطالب تکراری و وقت گیر و طرح تکنیک های بسیار کاربردی برای شرکت در امتحانات بین المللی - آموزش مکالمه فقط از طریق speaking و دوری از گرامر های غیر ضروری (انگلیسی در سفر یا بیزنس) تدریس کالوکیشن و ایدیم های ضروری - دارای مدرک آموزش و پرورش با سابقه تدریس در موسسات کنکوری - آموزش صفر تا صد کتب راهنمایی تا کنکور


مشاهده پروفایل و شماره تماس اطلس رشیدی


10- استاد حرفه ای زبان خانم سحر احمدی



تدریس زبان انگلیسی با تاکید بر مهارت speaking - تدریس دوره های IELTS و دوره های TOLIMO, MSRT, EPT - دارای مدرک بین المللی TESOL از کانادا و TTC - کارشناسی ادبیات انگلیسی - سوپروایزر و Syllabus Designer دپارتمان زبان انگلیسی در موسسات معتبر - دوره های IELTS (جنرال و آکادمیک) به صورت تخصصی و جزوه محور (تدریس چهار مهارت در 30 جلسه برای افرادی که سطح General English آنها intermediate باشد) سرویس تصحیح speaking و writing برای آزمون آیلتس - دوره های TOLIMO, MSRT, EPT - دوره های زبان عمومی از مبتدی تا پیشرفته - دوره های مکالمه مخصوص مهاجرت - دوره های گرامر زبان انگلیسی به صورت کاربردی - تعیین سطح و مشاوره رایگان - پشتیبانی در طول دوره ها توسط مدرس و داشتن یک مشاور و پشتیبان ویژه از تیم ما جهت همراهی شما تا حاصل شدن نتیجه دلخواه - نحوه تدریس و برنامه کلاس (روند مطالعه) با توجه به سطح و شرایط هر زبان آموز از جمله سن ، شغل، زمان مطالعه و ... متفاوت است و بعد از جلسه تعیین سطح برنامه مختص شما نوشته می شود. شایان ذکر است زبان آموزان میتوانند در صورت تمایل نفرات کلاس را تا ۳ نفر افزایش دهند. هزینه دریافتی توسط استاد ثابت بوده و بین زبان آموزان تقسیم می شود. درحال حاضر کلیه کلاس ها فقط به صورت آنلاین برگزار می شوند. 💻 کلاس های آنلاین از طریق نرم افزار Adobe Connect برگزار می شوند و قبل از شروع دوره، تست صدا و تصویر انجام و نحوه استفاده از نرم افزار آموزش داده می شود.


مشاهده پروفایل و شماره تماس سحر احمدی


11- یکی از برترین مدرسین زبان کنکور خانم زهرا کلای



رشته تحصیلی: زبان انگلیسی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه تهران - مدرس دانشگاه به مدت ده سال در دانشگاهای مختلف - مدرس مکالمه به مدت پانزده سال در اموزشگاههای مختلف - مترجم فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی کتب و مقالات به مدت پانزده سال - مدرس نمونه دانشگاه - برگزار کننده کارگاه ترجمه - برگزارکننده تضمینی بحث ازاد برای تقویت صحبت کردن انگلیسی - تدریس زبان انگلیسی کنکور 1404 و 1403 - تقویت صد در صد گرامر و مهارت نوشتاری - پیشرفت تضمینی در یادگیری مکالمه - تخفیف هزینه برای تعداد جلسات زیاد - ارائه جزوات برای یادگیری و نیاز نداشتن پرداخت هزینه برای خرید کتاب


مشاهده پروفایل و شماره تماس زهرا کلای


12- معلم خوب زبان کنکور خانم صدیقه فرجی



کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی - مدرک سطح پیشرفته upper -advance - مدرک T.T.C - مدرک TEFL از دانشگاه تهران - گواهینامه E_citizen -  مدرک Business English و دارای مدرک آیلتس - دارای سابقه تدریس در آموزشگاهای زبانیران، زبانکده، سفیر و کیش - امکان تدریس آنلاین در بستر اسکایپ، گوگل میت و ادبی کانکت، تدریس کتابهای مانند: Business Result - Cutting Edge , Speak out , Speak now - American English File , Vocab In Use - Solutions , long Man Writing , Top Notch و ....


مشاهده پروفایل و شماره تماس صدیقه فرجی


13- استاد متعهد خانم عسل فراهانی



تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کلیه مناطق تهران بصورت حضوری و شهرستان ها بصورت غیر حضوری، زبان کنکور، هم خانم ها هم آقایان محترم، از مبتدی تا پیشرفته، در محل کار یا منزل شما، ((حذف مطالب غیر کاربردی جهت رسیدن به نتیجه در سریع ترین زمان ممکن )) - «زبان انگلیسی جهت مهاجرت» - «تدریس *EPT* به بهترین روش ممکن» - «تدریس به دانش آموزان طبق نیاز هر ‌پایه» - با ۸ سال سابقه تدریس حرفه ای در بهترین دانشکده های نمونه دولتی استرالیا و موسسات معتبر کشور مالزی، دارای مدرک معتبر TTC و آیلتس ۸،۵، مترجم رسمی سفارت و کنسولگری برای ادوار متفاوت


مشاهده پروفایل و شماره تماس عسل فراهانی


14- دبیر عالی زبان کنکور حسین رسولی



تدریس خصوصی زبان انگلیسی ( مکالمه، آیلتس، کنکور ) - استاد رسولی با ۱۰ سال سابقه تدریس در داخل و خارج کشور دارای آیلتس آکادمیک ۸ و TTC با نمره ۹۸ از ۱۰۰ - تدریس خصوصی و فوق‌العاده حرفه اي بدون نیاز به یادگیری گرامر و فن بیان ساده - دوره آیلتس ۶ ماهه (۷۰ جلسه) دوره مکالمه ۴ ماهه (۳۵ الی ۴۰) دوره آموزش کنکور جهت کسب رتبه ۳ رقمی و ۲ رقمی (۷۰ جلسه) کلاس های حضوری و آنلاین - مدت زمان هر جلسه (یک ساعت و نیم)


مشاهده پروفایل و شماره تماس حسین رسولی


آمار بازدید: 301 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image